Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Vánoční svátky jsou za dveřmi a Lidl přináší pro své zákazníky jedinečnou příležitost. V rámci nového věrnostního programu mohou za své nákupy získat exkluzivní kuchařku „Když jídlo spojuje“, vytvořenou ve spolupráci se šéfkuchařem Romanem Paulusem. Akce startuje v pondělí 11. listopadu a potrvá až do 22. prosince, nebo vyčerpání zásob.
| Lidl
Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl Česká republika již po čtrnácté spouští sbírku Srdce dětem, která bude probíhat od 4. do 17. listopadu ve všech prodejnách Lidlu, a následně také od 18. listopadu do 13. prosince prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Kampaň, kterou Lidl pořádá ve spolupráci s organizací Život dětem, pomáhá dětem s vážnými onemocněními. Díky ojedinělé sbírce například získala rodina malé Niny, která se narodila s těžkou formou spinální svalové atrofie, prostředky na nákladnou genovou léčbu Zolgensma.
| Lidl
Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.
| Lidl
Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Lidl posiluje své závazky v oblasti klimatu: Čistá nula do roku 2050

Společnost Lidl se na základě nových ambiciózních klimatických cílů v dodavatelském řetězci zavázala k uhlíkové neutralitě do roku 2050. V rámci své mezinárodní CSR strategie tak opět výrazně posiluje svůj závazek k odpovědnému podnikání a ochraně klimatu. Společnost Lidl již ve všech zemích zaznamenala ve srovnání s rokem 2019 výrazné snížení emisí skleníkových plynů o 52 %.
| Lidl
Plaťte s Lidl Pay a Visa kartou a vyhrajte až 120 000 Kč na nákupy v Lidlu

Plaťte s Lidl Pay a Visa kartou a vyhrajte až 120 000 Kč na nákupy v Lidlu

Lidl přináší jedinečnou šanci vyhrát velké ceny – při platbě kartou VISA uloženou v Lidl Pay mohou zákazníci vyhrát až 120 000 Kč na nákupy v prodejnách Lidl. Každý výherce obdrží 60 kupónů v hodnotě 2 000 Kč, které lze využít po celý rok. Zapojit se do soutěže je snadné! Stačí nakoupit za alespoň 350 Kč, naskenovat svou Lidl Plus kartu a sbírat známky. Jakmile nasbíráte 8 známek, automaticky se zařadíte do slosování o výhry.
| Lidl
V mimořádné sbírce na pomoc lidem po záplavách se v Lidlu naplnilo 310 palet

V mimořádné sbírce na pomoc lidem po záplavách se v Lidlu naplnilo 310 palet

V potravinové sbírce na podporu obyvatel oblastí zasažených povodněmi se zákazníkům Lidlu podařilo vybrat 310 palet s trvanlivými potravinami a drogerií. Mimořádná sbírka se konala ve všech prodejnách obchodního řetězce od 18. do 25. září ve spolupráci s Českou federací potravinových bank. Společnost Lidl Česká republika množství darů rozšířila o dalších 110 palet v hodnotě 2,4 milionu Kč.
| Lidl
Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Společnost Lidl a Kaufland Česká republika patřící do obchodní skupiny Schwarz nabízí svým zákazníkům nový platební systém Lidl Pay/Kaufland Pay, který přináší bezpečné a rychlé transakce. Tato funkce nejen že zjednodušuje nákupní proces, ale také automaticky umožňuje uplatnit dostupné slevy z věrnostního programu, čímž zákazník ušetří čas i peníze. Stačí, když si zákazníci přidají platební kartu do aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card, následně aktivují funkci Lidl Pay/Kaufland Pay a při placení u pokladny načtou QR kód své věrnostní karty. Svůj nákup tak zaplatí jediným skenem, aniž by museli u pokladny vytahovat peněženku.
| Lidl
Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích

Lidl oficiálně zahájil provoz nového logistického centra v Bravanticích

Dne 1. září 2024 byl zahájen provoz nového ekologického logistického centra v Bravanticích u Ostravy. První závoz proběhl 16. července a první zaměstnanci se začali do areálu přesouvat také v průběhu července. Od září centrum zásobuje prvních 26 prodejen. Většinu spotřeby elektrické energie pokrývá výroba z plynové kogenerační jednotky. Jde o první takový sklad, který Lidl postavil v Evropě. Cílem je zefektivnit logistiku s důrazem na ekologii a využít špičkové technologie k optimalizaci provozu a minimalizaci dopadů na životní prostředí.
| Lidl
Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024

Lidl podporuje české zemědělce: Přijďte objevit nové příležitosti na Zemi živitelku 2024

V Českých Budějovicích se od 22. do 27. srpna 2024 koná již padesátý ročník mezinárodního agrosalonu Země živitelka, nejvýznamnější akce v oblasti zemědělství v České republice. Poprvé se této prestižní události zúčastní také společnost Lidl Česká republika, která díky dlouhodobé podpoře a spolupráci s českými zemědělci patří mezi největší odběratele domácí zemědělské produkce.
| Lidl
Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy

Zákazníci Lidlu opět vybrali místa, kde vyrostou nové lesy

Zákazníci společnosti Lidl vybrali místa, kde vyrostou nové lesy. Hlasováním v aplikaci Lidl Plus lidé rozhodli, kde obchodní řetězec do konce letošního roku vysadí až 250 tisíc stromů. Nový les tak vznikne v Komořanském údolí u Prahy, Rožnově pod Radhoštěm, Moravské Knínici a na dalších deseti místech napříč republikou. Kromě toho se mohli lidé zapojit do soutěže o pobyt v přírodě na Katlově pod záštitou ambasadora projektu Jakuba Vágnera.
| Lidl
Lidl přináší akci Back to School: Školní potřeby za skvělé ceny a soutěž o zajímavé výhry

Lidl přináší akci Back to School: Školní potřeby za skvělé ceny a soutěž o zajímavé výhry

Společnost Lidl Česká republika s potěšením oznamuje zahájení akce Back to School, která nabízí rodičům skvělou příležitost nakoupit školní potřeby za výhodné ceny. V rámci nabídky mohou zákazníci v prodejnách Lidl využít speciálních cen na široký sortiment produktů, které usnadní přípravu dětí na nový školní rok. Zákazníci se zároveň mohou zapojit do soutěže o lákavé výhry, které zpříjemní začátek prvního pololetí.
| Lidl
Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp

Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp

Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlný, ale i ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak odpovídá na rostoucí oblibu digitálních médií a zároveň šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné informace a budou šetrné k životnímu prostředí.
| Lidl
Čeští zákazníci zůstávají věrní vanilce a čokoládě: Lidl přichází s více než 60 druhy zmrzlin

Čeští zákazníci zůstávají věrní vanilce a čokoládě: Lidl přichází s více než 60 druhy zmrzlin

Čeští zákazníci mají jasno, pokud jde o jejich oblíbené zmrzliny – vanilka a čokoláda jsou stále na vrcholu žebříčku. Avšak příchuť slaného karamelu si rychle získává čím dál více příznivců. Obchodní řetězec Lidl přichází s rozmanitým sortimentem, který zahrnuje více než 60 druhů zmrzlin. Letní novinkou jsou osvěžující sorbety s příchutěmi exotického ovoce, jako je maracuja, ananas, mango a papája. Všechny tyto zmrzliny společnost nabízí pod privátními značkami Gelatelli a Ballino.
| Lidl
Lidl kyticí Florine podporuje etiopské ženy

Lidl kyticí Florine podporuje etiopské ženy

Lidl od 11. července nabídne zákazníkům kytici Florine, jejímž nákupem podpoří projekt Mela for Her v Etiopii, který se zasazuje o ochranu práv žen. Projekt má totiž za cíl zajistit etiopským dívkám a ženám přístup ke kvalitním, cenově dostupným a udržitelným hygienickým potřebám.
| Lidl
Vyberte, kde vyroste nový Lidl Les

Vyberte, kde vyroste nový Lidl Les

Zákazníci Lidlu mají letos opět možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nový les. Právě dnes totiž startuje hlasování, na základě kterého následně Lidl vysází les v každém kraji České republiky. Hlasující mají navíc možnost vyhrát pobyt v přírodě na Katlově u Jakuba Vágnera. V letošním roce plánuje Lidl vysadit až 250 000 stromů.
| Lidl
Lidl a Světový fond na ochranu přírody spojují síly. Uzavírají partnerství na pět let

Lidl a Světový fond na ochranu přírody spojují síly. Uzavírají partnerství na pět let

Společnost Lidl rozšířila spolupráci s mezinárodní neziskovou organizací Světový fond na ochranu přírody (WWF). Strategické partnerství uzavřely na pětileté období. Cílem spolupráce je pracovat na řešení klíčových ekologických problémů současnosti, mezi které patří mj. podpora ochrany biodiverzity, vědomé stravování či snaha o snížení plýtvání potravinami.
| Lidl
Úspěch projektu S Lidlem šetříme jídlem: Tašky s ovocem a zeleninou se těší popularitě

Úspěch projektu S Lidlem šetříme jídlem: Tašky s ovocem a zeleninou se těší popularitě

Projekt „S Lidlem šetříme jídlem“, zaměřený na prevenci proti plýtvání potravinami, sklízí úspěch. Již třetím rokem nabízí obchodní řetězec Lidl výhodnější nákup potravin ve speciálních slevových koutcích, v březnu 2023 pak vyměnil bedýnky s ovocem a zeleninou za tašky. Těch se do letošního března prodalo bezmála 1,6 milionu.
| Lidl
Lidl, Lidl, Lidl: Nová kampaň nabízí odpovědi na otázky a potřeby zákazníků

Lidl, Lidl, Lidl: Nová kampaň nabízí odpovědi na otázky a potřeby zákazníků

Společnost Lidl Česká republika zahájila novou reklamní kampaň se sloganem „Lidl, Lidl, Lidl“. Cílem kampaně je zákazníkům ukázat, že odpovědí na jejich otázky a potřeby je právě Lidl. V jeho prodejnách totiž naleznou vysoce kvalitní a pestrý sortiment výrobků za ty nejlepší možné ceny.
| Lidl
Skutečně zdravá škola a Lidl podpoří vznik dalších osmi jedlých školních zahrad

Skutečně zdravá škola a Lidl podpoří vznik dalších osmi jedlých školních zahrad

Další ročník grantové výzvy na tvorbu jedlých školních zahrad má své vítěze. Společnost Lidl společně s programem Skutečně zdravá škola pokračuje ve spolupráci již třetím rokem. Hlavním cílem této spolupráce je podpora kultury zdravého a udržitelného stravování ve školách. V rámci dosavadní spolupráce již vzniklo dvanáct nových školních zahrad.
| Lidl
Jako z restaurace. Lidl představuje čerstvá a poctivá jídla pod 100 Kč

Jako z restaurace. Lidl představuje čerstvá a poctivá jídla pod 100 Kč

Lidl představil pestrou nabídku nové kategorie čerstvých jídel na každý den. Většinou jde o tradiční české recepty, ale v nabídce nechybí ani oblíbené pokrmy například z asijské kuchyně, sladkých a veganských jídel. Jídla jsou vyrobená převážně z kvalitních lokálních surovin bez konzervantů a jsou zabalená ve 100% recyklovatelném obalu. V prodeji budou za méně než 100 korun, zákazníci si tak mohou dopřát kvalitní a chutné jídlo za přijatelnou cenu.
| Lidl
Lidl podporuje biodiverzitu. U centrály a logistických center instaloval včelí úly

Lidl podporuje biodiverzitu. U centrály a logistických center instaloval včelí úly

Společnost Lidl se stále více zasazuje o ochranu životního prostředí. U své centrály a třech logistických center v Cerhovicích, Brandýse nad Labem a Buštěhradě se proto rozhodla instalovat včelí úly. Na každém z těchto míst Lidl vytvořil tři nová stanoviště včel medonosných, s výjimkou Buštěhradu, kde dokonce instaloval úlů šest. Obchodní řetězec je hrdý, že může přispět k podpoře biodiverzity, jenž představuje klíčový faktor pro udržení biologické rozmanitosti.
| Lidl
Lidl největším plátcem fairtradového příplatku v Česku. Loni zaplatil bezmála 20 milionů korun

Lidl největším plátcem fairtradového příplatku v Česku. Loni zaplatil bezmála 20 milionů korun

Obchodní řetězec Lidl se v roce 2023 stal největším plátcem tzv. fairtradového příplatku v Česku. Loni zaplatil bezmála 20 milionů korun. To je v meziročním srovnání o 44 % více. Jedná se o bonusovou platbu nad rámec požadované výkupní ceny. V Lidlu vzrostly loni prodeje téměř všech klíčových komodit s certifikací Fairtrade.
| Lidl
Čeští výrobci dobývají svět! Export s Lidlem roste raketovým tempem

Čeští výrobci dobývají svět! Export s Lidlem roste raketovým tempem

České produkty jsou v zahraničí stále oblíbenější. Hodnota exportu v roce 2023 dosáhla rekordní výše 16,6 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o úctyhodných 16 %. Za tímto úspěchem stojí 181 tuzemských dodavatelů, kteří ve spolupráci s Lidlem vyvážejí své zboží do 29 zemí Evropy a USA.
| Lidl
Lidl partnerem show Česko na grilu

Lidl partnerem show Česko na grilu

S Lidlem začíná nová grilovací sezona již tuto sobotu. Vybrané produkty na pořádné barbecue, jako jsou nejrůznější druhy masa, ovoce, zeleniny, ale i třeba surovin na pečení v prvotřídní kvalitě společnosti Lidl, budou vídat diváci každou sobotu na stanici TV Prima. Lidl Česká republika se totiž stal hrdým partnerem nové kulinářské show Česko na grilu. Pořad vnese do tuzemských obývacích pokojů vzrušení z grilování a soutěžního ducha. Zábavná show, která se bude vysílat v sobotu od 20:15 na Primě i na prima+ nabídne divákům nejen letní zábavu, ale také inspiraci pro vlastní grilovací dobrodružství. Představuje totiž souboje nad grilem, kde soutěžící čelí výzvám s různými surovinami pocházejícími z obchodního řetězce Lidl.
| Lidl
Lidl spouští svou UEFA EURO 2024TM kampaň Lidl Kids Team

Lidl spouští svou UEFA EURO 2024TM kampaň Lidl Kids Team

Lidl využije své partnerství UEFA EURO 2024 TM k tomu, aby dětem poskytl unikátní zážitek, který se naskytne jednou za život. V programu Lidl Kids Team se děti z celé Evropy ujmou oslavované role doprovodu hráčů na všech UEFA EURO 2024 zápasech. Rodiče a opatrovníci mají šanci umožnit svému dítěti doprovodit hráče na hřiště prostřednictvím aplikace Lidl Plus.
| Lidl
Společnost Lidl vydává svou třetí zprávu o udržitelném rozvoji

Společnost Lidl vydává svou třetí zprávu o udržitelném rozvoji

Lidl podniká významné kroky směrem k udržitelnému rozvoji a ekologické odpovědnosti. Obchodní řetězec zveřejnil svou již třetí zprávu o odpovědném podnikání; dokument popisuje všechny strategické cíle, závazky, aktivity a projekty společnosti, které mají významný ekonomický, společenský a environmentální dopad. Zpráva mapuje obchodní roky 2021 a 2022 a byla vypracována v souladu se Standardy GRI. Je určena všem stakeholderům společnosti – zaměstnancům, zákazníkům, zástupcům médií, dodavatelům a partnerům, zástupcům veřejné správy a zástupcům neziskového sektoru.
| Lidl