
„Chceme ukázat, že věk není překážkou, a že u nás v týmu dvaceti tisíc zaměstnanců jsou zastoupeny všechny věkové skupiny. O tématice generace X se teprve začíná mluvit a my jsme rádi, že jsme u toho, když se toto téma otevírá ve veřejné diskusi,” říká ředitel pro udržitelnost a komunikaci Jiří Mareček.
V rámci projektu byla spuštěna webová stránka www.budoucnostpotrebujekazdeho.cz, která nabízí praktické návody, tipy a inspiraci pro zvládání kariérních změn. Obsahuje rady, jak si udržet motivaci, napsat životopis, najít novou práci nebo se připravit na pohovor. Nechybí ani rozhovory s lidmi, kteří úspěšně změnili kariéru po 45. roce života, a doporučení pro firmy, jak efektivně využít potenciál zkušených zaměstnanců. Na webu návštěvníci najdou také konkrétní příklady, jak k tomuto tématu již nyní aktivně přistupuje společnost Albert.
| Albert