Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

BILLA

BILLA je původně rakouský řetězec supermarketů vlastněný německou skupinou REWE Group. Kromě Rakouska má Billa prodejny také v Česku, na Slovensku a v Bulharsku.

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.
| BILLA
Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Unikátní foliové solární panealy nabíjí prodejnu BILLA v Třebíči

Právě dokončený inovativní projekt solární elektrárny na prodejně BILLA v Třebíči využívá nejmodernějších foliových fotovoltaických panelů. Instalace 92 panelů a celého zařízení proběhla v průběhu června a července letošního roku a díky celkovému výkonu 39 560 Wp ušetří přibližně 20 % elektrické energie, kterou by jinak prodejna odebírala z veřejné sítě.
| BILLA
Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Vše pro školáky nyní pořídíte v prodejnách BILLA se slevou

Také letos před začátkem školního roku nabídne BILLA rodičům a jejich dětem bohatou nabídku školních potřeb. Od 21. srpna nabízí více než 260 školních pomůcek od pastelek a psacích potřeb až po penály a organizéry. Desítky z nich zařadila BILLA do akční nabídky a připravila i samostatný katalog
| BILLA
První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní Evropy ve Vracově na Hodonínsku. Na okraji města směrem na Kyjov vyroste v následujících měsících jedna z nejekologičtějších prodejen tohoto typu v České republice. Zákazníkům by měla začít sloužit do konce letošního roku.
| BILLA
BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

BILLA expanduje v jižních Čechách. V Lišově otevřela už svoji pátou novou prodejnu roku 2024

Po nové prodejně ve Vrátu u Českých Budějovic pokračuje BILLA ve své expanzi v jižních Čechách. Letošní celkově už pátou novou prodejnu otevřela ve středu 24. července v Lišově nedaleko Třeboně. Bezmála pěti tisícům obyvatel města, jehož historie sahá až do 13. století, i lidem v okolí nabízí na prodejní ploše přes devět set metrů čtverečních bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

BILLA míří do Paříže podpořit Český olympijský tým a společně s Jiřím Prskavcem a Kristiinou Sasínek Mäki chce vést lidi ke sportu

V pátek 26. července slavnostně začnou v Paříži XXXIII. olympijské hry. O medaile bude bojovat také 113 českých sportovců. BILLA Česká republika je hrdým generálním partnerem Českého olympijského týmu a kromě podpory samotného týmu chce ve spolupráci s olympioniky kajakářem Jiřím Prskavcem a běžkyní Kristiinou Sasínek Mäki vést ke sportu a správnému stravování i další generace.
| BILLA
Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Strategický marketing BILLA povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti BILLA převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará. Pod jejím vedením bude pokračovat transformace všech oblastí komunikace společnosti s cílem i nadále posilovat její pozici na českém trhu.
| BILLA
BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

BILLA podpořila Olympiádu dětí a mládeže zdravými svačinkami za 500 000 korun

Letošní Olympiáda dětí a mládeže v Jihočeském kraji skončila a více než dvě stě sad medailí bylo rozdáno mezi mladé nadějné sportovce. Od 23. do 27. června soutěžilo téměř 3 500 dětí ve 20 sportech a 78 disciplínách, což přilákalo téměř 100 000 návštěvníků.
| BILLA
BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

BILLA nabízí kuchařům nože BergHOFF, s nimiž je radost vařit

Kvalitní nože jsou při přípravě pokrmů pro každého kuchaře nezbytností. Snad každý ví, jak dokáže tupý nebo nekvalitní nůž přípravu jídla zkomplikovat. Důležité je také mít ty správné nože podle toho, jak je používáme. I proto nyní BILLA nabízí ve své aktuální věrnostní kampani sadu těch nejkvalitnějších nožů od značky BergHOFF, doplněných o nůžky, ocílku a dřevěný blok na nože.
| BILLA
Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Všechny prodejny i e-shop BILLA budou o červencových svátcích otevřené

Státní svátky prodlouží první červencový víkend v letošním roce jen o jeden den. Na pátek 5. července připadá Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje, Den upálení mistra Jana Husa pak na sobotu 6. července.
| BILLA
Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

Čtvrtou novou prodejnu v letošním roce otevřela BILLA ve Vrátu u Českých Budějovic

V rámci pokračující expanze a naplňování svého cíle být lidem stále, blíž otevřel obchodní řetězec BILLA už čtvrtou novou prodejnu v letošním roce. Ve středu 19. června přivítala své zákazníky prodejna na Rudolfské třídě ve Vrátu u Českých Budějovic. Na prodejní ploše přes tisíc metrů čtverečních nabízí bohatý a tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA a Shell společně podpoří rozvoj elektromobility v České republice

BILLA a Shell společně podpoří rozvoj elektromobility v České republice

Společnosti BILLA Česká republika a PENNY Česká republika společně se Shell Czech Republic podepsaly strategické partnerství pro výstavbu veřejných nabíječek pro elektromobily u prodejen těchto obchodních řetězců v České republice. Cílem je nabídnout zákazníkům řetězce BILLA vysoký standard dobíjení Shell Recharge. Tato spolupráce podporuje cíl společnosti Shell stát se do roku 2050 uhlíkově neutrální. BILLA chce stejného cíle dosáhnout už do roku 2040.
| BILLA
BILLA své zaměstnance ocenila odměnou 4,5 milionu korun v interní soutěži BILLA Cup. Vítězové zažijí i atmosféru letních olympijských her v Paříži

BILLA své zaměstnance ocenila odměnou 4,5 milionu korun v interní soutěži BILLA Cup. Vítězové zažijí i atmosféru letních olympijských her v Paříži

Interní soutěž BILLA Cup zná své vítěze za rok 2023. Svým kolegyním a kolegům, kteří se starají o chod prodejen po celé České republice, rozdělila BILLA mimořádné odměny ve výši 4,5 milionu korun za umístění na 1. až 4. místě, a navíc na vlastní kůži zažijí atmosféru letních olympijských her přímo Paříži, kam je BILLA za jejich mimořádnou obětavost a skvělý servis zákazníkům pošle.
| BILLA
BILLA bodovala v letošní Volbě spotřebitelů a se 6 vítěznými nominacemi se stala nejúspěšnější značkou z retailerů nominujících své privátní značky

BILLA bodovala v letošní Volbě spotřebitelů a se 6 vítěznými nominacemi se stala nejúspěšnější značkou z retailerů nominujících své privátní značky

BILLA slaví s novinkami svých privátních značek velký úspěch. V letošní soutěži Volba spotřebitelů 2024 získalo toto prestižní ocenění celkem pět jejích privátních značek se šesti řadami produktů. Spotřebitelé ocenili produkty značek BILLA Premium, Bon Via BIO, Nice Bites, Clever a Sol Vineus. BILLA je tak v letošním roce nejúspěšnějším retailovým řetězcem soutěže, která oceňuje nové a inovované výrobky nebo výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh v loňském roce.
| BILLA
BILLA přestává používat papírové cenovky v úseku ovoce a zeleniny. Roční produkce 53 milionů cenovek znamená úsporu 21 tun papírového odpadu a záchranu 55 vzrostlých stromů

BILLA přestává používat papírové cenovky v úseku ovoce a zeleniny. Roční produkce 53 milionů cenovek znamená úsporu 21 tun papírového odpadu a záchranu 55 vzrostlých stromů

Obchodní řetězec BILLA přestal na konci května používat ve všech svých prodejnách papírové cenovky v úseku ovoce a zeleniny. Zjednoduší tím svým zákazníkům nákup a ušetří i 21 tun papírového odpadu. Roční spotřeba 53 milionů cenovek znamená rovněž záchranu 55 vzrostlých stromů od pokácení.
| BILLA
Zákazníci BILLA ušetřili díky akci „Nalep si svou slevu“ 80 milionů korun. Nyní si mohou sami vybrat, který produkt si zlevní, už podesáté

Zákazníci BILLA ušetřili díky akci „Nalep si svou slevu“ 80 milionů korun. Nyní si mohou sami vybrat, který produkt si zlevní, už podesáté

Od roku 2022 v rámci akce „Nalep si svou slevu“ ušetřili zákazníci prodejen BILLA na 80 milionů korun. Nyní BILLA opakuje tuto akci již po desáté a oblíbené samolepky s 20% slevou na jimi vybrané produkty bude svým zákazníkům nabízet od 29. května až do poloviny června.
| BILLA
Lidé v prodejnách BILLA odevzdali k recyklaci takřka 10 tun použitých baterií

Lidé v prodejnách BILLA odevzdali k recyklaci takřka 10 tun použitých baterií

Zákazníci i zaměstnanci odevzdali na prodejnách BILLA v roce 2023 celkem 9 836 kg použitých baterií. Z nich bylo následnou recyklací získáno 7 377 kg kovonosných druhotných surovin, které jsou opětovně využívány pro výrobu nových produktů.
| BILLA
Den před státním svátkem nakupují lidé v BILLE o polovinu více

Den před státním svátkem nakupují lidé v BILLE o polovinu více

Na středu 8. května připadá státní svátek oslav Dne vítězství. V ten den bude, až na vybrané prodejny, většina prodejen BILLA zavřená. Den před tímto svátkem se očekává, že budou obchody plné a lidé budou nakupovat ve větším množství.
| BILLA
BILLA díky svým zákazníkům věnovala potřebným 52 tun potravin a drogistického zboží

BILLA díky svým zákazníkům věnovala potřebným 52 tun potravin a drogistického zboží

V jarním kole Sbírky potravin zákazníci obchodů BILLA věnovali takřka 52 tun potravin a drogistického zboží. Sbírka se konala na všech 265 kamenných prodejnách a lidé mohli už podruhé přispět i prostřednictvím nákupu na e-shopu.
| BILLA
Na čarodějnice griluje pětina Čechů, muži nejraději maso, ženy dávají přednost sýrům a zelenině. Tofu nicméně vítězí u mužů

Na čarodějnice griluje pětina Čechů, muži nejraději maso, ženy dávají přednost sýrům a zelenině. Tofu nicméně vítězí u mužů

Podle průzkumu společnosti BILLA na Pálení čarodějnic nebo dříve na filipojakubskou noc pětina Čechů doma griluje a takřka polovina se pak vydává na setkání s přáteli k ohňům po celé zemi. Setkání u ohňů dávají přednost ženy, muži se raději setkají s přáteli doma u grilu. K obojímu ovšem neodmyslitelně patří dobré jídlo, ať už tradiční špekáčky, klobásy nebo maso a další potraviny na gril.
| BILLA
Falešný Facebook profil

Falešný Facebook profil

Rádi bychom vás upozornili, že na sociální síti Facebook se objevily falešné profily naší společnosti (https://www.facebook.com/billaceskarepublika, https://www.facebook.com/billa.ceska.republika.820638), které neoprávněně vyzývají k zapojení do soutěže. S těmito profily a soutěžemi nemá BILLA ČR nic společného a rádi bychom zdůraznili, že se nejedná o oficiální stránky a nesouhlasíme s jejich aktivitami. Oficiální facebookovou stránku BILLA Česká republika najdete zde: https://www.facebook.com/billaczechia.
| BILLA
BILLA otevřela letos už třetí novou prodejnu. Tentokrát v Miroslavi na Znojemsku

BILLA otevřela letos už třetí novou prodejnu. Tentokrát v Miroslavi na Znojemsku

Obchodní řetězec BILLA v rámci své expanze otevřel už třetí letošní novou prodejnu. Tentokrát se ve středu 24. dubna dočkali obyvatelé města Miroslav nedaleko Znojma. Novou prodejnu najdou obyvatelé města se třemi tisíci obyvateli na jihu obce v Nádražní ulici. Nabízí jim tradičně široký sortiment potravinového i nepotravinového zboží s důrazem na lokální výrobky.
| BILLA
BILLA e-shop s novou mobilní aplikací nyní nabízí své služby více než 1 milionu domácností

BILLA e-shop s novou mobilní aplikací nyní nabízí své služby více než 1 milionu domácností

Od zahájení ostrého provozu loni v září využívá možnosti online nákupu prostřednictvím BILLA e-shopu pravidelně více než 30 000 zákazníků. Ti už uskutečnili více než 150 000 nákupů a 70 % z nich nakupuje pravidelně. Nyní BILLA přichází se zcela novou mobilní aplikací, která nákupy ještě více zjednoduší. Dále rozšiřuje rozvozové lokality o dalších 75 tisíc adres, a nabídne tak své služby více než 1 milionu domácností. Současně v rámci své nové identity představuje novou podobu e-shopu.
| BILLA
BILLA zapojuje zákazníky do programu prevence potravinového odpadu. Tašky „NEJSME K ZAHOZENÍ“ nabídnou ovoce a zeleninu za 49 korun

BILLA zapojuje zákazníky do programu prevence potravinového odpadu. Tašky „NEJSME K ZAHOZENÍ“ nabídnou ovoce a zeleninu za 49 korun

Společnost BILLA začala na svých prodejnách nabízet tříkilové tašky s ovocem a zeleninou pod názvem „NEJSME K ZAHOZENÍ“. Jde o další z kroků, kterým BILLA aktivně bojuje proti plýtvání potravinami a za redukci potravinového odpadu ze svých prodejen, zejména u sortimentu, který splňuje kvalitativní standardy a je stále vhodný ke konzumaci.
| BILLA
Do jarní Sbírky potravin zapojí BILLA všech 264 prodejen

Do jarní Sbírky potravin zapojí BILLA všech 264 prodejen

Do tradiční jarní Sbírky potravin zapojí společnost BILLA všech svých 264 prodejen. Na 87 z nich budou lidem pomáhat dobrovolníci, na ostatních proběhne statická sbírka. BILLA zapojuje do sbírky i svůj e-shop, jehož prostřednictvím mohou lidé poskytnout pomoc potřebným už od 9. až do 23. dubna. „Do Sbírky potravin se v BILLA zapojujeme každý rok. Jsme si vědomi toho, jak je zvláště v dnešní složité době taková pomoc potřebným důležitá. Koupit balení rýže, těstovin, konzervu nebo láhev pracího prostředku je pro jednotlivce maličkost, pro lidi v nouzi ovšem představuje takový dar důležitou pomoc, která jim významně ulehčí jejich obtížnou životní situaci. Víme, že potravinové banky pomáhají těm nejpotřebnějším, ať už to jsou senioři, samoživitelé, pěstounské rodiny, hendikepovaní nebo lidé bez domova,“ uvádí Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR.
| BILLA
Prodejny BILLA zavřou pouze o Velikonočním pondělí. On-line nakoupí zákazníci i na svátek bez omezení

Prodejny BILLA zavřou pouze o Velikonočním pondělí. On-line nakoupí zákazníci i na svátek bez omezení

I v době Velikonočních svátků si zákazníci budou moci na prodejnách BILLA nakoupit vše potřebné pod jednou střechou. O Velikonočním pondělí 1. dubna pak budou, až na výjimky, všechny prodejny BILLA zavřené.
| BILLA
BILLA startuje Včelí olympiádu

BILLA startuje Včelí olympiádu

Obchodní řetězec BILLA je oficiálním partnerem Českého olympijského výboru. Nyní s mottem „Bzučněji, pilněji, vzletněji!“ startuje pro své věrné zákazníky Včelí olympiádu. Díky nálepkám získaným za své nákupy si mohou v období od 27. března do začátku června pořídit šestici plyšových sportujících včeliček se slevou až 88 %.
| BILLA
BILLA nabízí na Velikonoce jen bezklecová a česká vejce

BILLA nabízí na Velikonoce jen bezklecová a česká vejce

Obchodní řetězec BILLA se jako první obchodní řetězec v České republice zavázal od konce prosince roku 2023 nabízet svým zákazníkům výhradně vejce z podestýlkových, volných nebo ekologických chovů. Tento závazek důsledně dodržuje i v době Velikonoc a zvýšeného zájmu o vejce. Cena vajec pak meziročně klesla o více než 40 %.
| BILLA
Marek Doležal se stal novým generálním ředitelem BILLA Česká republika

Marek Doležal se stal novým generálním ředitelem BILLA Česká republika

Od 26. března 2024 převzal pozici generálního ředitele společnosti BILLA Česká republika Marek Doležal. Společně s Andreasem Jüterbockem a Vincentem van Schagenem bude pokračovat v procesu transformace společnosti BILLA v České republice. V této funkci bude přímo podřízen Espenu B. Larsenovi, členu představenstva REWE International AG.
| BILLA
V BILLE si lidé vybírají, co nakoupí o pětinu levněji

V BILLE si lidé vybírají, co nakoupí o pětinu levněji

Zákazníci BILLA mají od pondělí 25. března možnost si sami vybrat produkty, na které dostanou okamžitou slevu 20 %. Celkem tak budou moci až do poloviny dubna nakoupit více než 1 milion produktů o pětinu levněji.
| BILLA