Lidl··3 min

Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Tisková zpráva

Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.

14.10.2024 | Praha

Employer branding kampaň

Lidl si dlouhodobě udržuje pozici lídra mezi maloobchodními společnostmi. V České republice aktuálně zaměstnává více než 12 tisíc lidí a stále roste. Novou kampaň se Lidl rozhodl spustit v rámci zvýšení atraktivity své zaměstnavatelské značky a zaměřil se na zdůraznění konkrétních výhod pro jednotlivce. Kampaň prezentuje benefity, které podporují osobní rozvoj a příležitosti, které každý zaměstnavatel nenabízí. Tímto způsobem chce Lidl ukázat, proč je pro zaměstnance atraktivním místem pro práci.

Kampaň byla zahájena 14. října a bude probíhat napříč komunikačními kanály, jako jsou sociální sítě Facebook, Instagram a platforma YouTube. Kromě toho se objeví i na kanálech Lidlu, včetně newsletteru a aplikace Lidl Plus, a také přímo v prodejnách ve formě plakátů.

„Z veřejných průzkumů a odpovědí našich uchazečů víme, jaké věkové skupiny se zajímají o kariérní příležitosti v Lidlu a jaké mají při výběru práce představy a preference. Kampaň, kterou Lidl představuje veřejnosti, se zaměřuje na to, že Lidl je především o lidech. Důraz je kladen na benefity, které podporují osobní rozvoj a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Tato kampaň má za cíl ukázat, proč je Lidl atraktivním zaměstnavatelem a ideálním místem pro profesní růst a kvalitní pracovní podmínky,“ řekla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Employer brandingová Kampaň je unikátní tím, že v ní účinkují přímo zaměstnanci Lidlu, kteří v každém spotu ztvárnili hlavní roli.

„Ve spotu pro prodejny můžeme vidět kolegyni Terku, prodavačku z Pohořelic, kolegu Honzu, prodavače z Českých Budějovic, v logistickém centru maminku Martinu a jejího syna Martina ze skladu v Plzni a na centrále naši trainee Ester,” zmiňuje Eliška Froschová Stehlíková.

Lidl v České republice nabízí širokou škálu příležitostí, včetně pozic v prodejnách, logistických centrech a administrativních funkcích Lidl v současnosti v Česku provozuje šest logistických center v Buštěhradě, Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Olomouci, Měříně a nejnovější v Bravanticích. Další pracovní příležitosti jsou i v centrále společnosti v Praze, kde jsou k dispozici specializované pozice napříč různými obory. Potenciální zájemci mohou navštívit speciální webovou stránku.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Další články

Další články od Lidl

Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Společnost Lidl Česká republika pokračuje v rozšiřování svého projektu zpětného odběru PET lahví a plechovek. Aktuálně spustil testovací provoz prvního samostatně stojícího automatu pro vracení těchto obalů v prodejně OC Opatovská v Praze 11. Projekt, který je součástí strategie REset Plastic, umožňuje zákazníkům vracet libovolné PET lahve a plechovky bez nutnosti nákupu dalších produktů. Od začátku projektu v únoru 2023 se podařilo sesbírat více než 820 tisíc obalů v osmi prodejnách po celé České republice.
| Lidl
Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl dále posiluje své úsilí o vědomém stravování tím, že do roku 2050 ještě důsledněji přizpůsobí svůj sortiment Planetary Health Diet (PHD). Do roku 2030 Lidl zvýší podíl prodeje rostlinných potravin, jako jsou rostlinné bílkoviny, celozrnné výrobky, ovoce a zelenina, o 20 procent ve srovnání s rokem 2023. Lidl je prvním maloobchodníkem, který vytvořil transparentnost pro všechny kategorie potravin ve svém sortimentu ve všech 31 zemích, kde má prodejny. K tomu Lidl používá metodiku Světového fondu na ochranu přírody (WWF). Tímto způsobem Lidl umožňuje svým zákazníkům činit ekologičtější a zdravější rozhodnutí.
| Lidl
Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Nezávislý "Top Employers Institute" každoročně certifikuje nejlepší zaměstnavatele na světě. Ocenění letos opět získal i Lidl Česká republika, a to již počtvrté za sebou. Společnost se tak řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v zemi.
| Lidl
Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Při příležitosti návštěvy ministra životního prostředí Petra Hladíka ve společnostech Kaufland a Lidl byly představeny průběžné výsledky dvouletého pilotního projektu na zpětný odběr nápojových PET lahví a plechovek. Programy zaměřené na edukaci zákazníků a jejich zkušenosti se systémem se osvědčily. Probíhající přípravy na budoucí zálohový systém v ČR tak vychází jak z výsledků projektu, tak zkušeností obou obchodních řetězců se zálohováním v zahraničí.
| Lidl
Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Po úspěšném výprodeji spotřebního zboží, který se konal koncem roku v pražských Letňanech, nabízí Lidl zákazníkům další jedinečnou příležitost, jak si nakoupit za opravdu výhodné ceny. Ve čtvrtek 2. ledna otevírá historicky první outletovou prodejnu Lidl v České republice v Retail parku Štěrboholy, v ulici Kutnohorská.
| Lidl
Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.
| Lidl
Obří výprodej Lidlu v Letňanech. Slevy až desítky procent na oblíbené zboží!

Obří výprodej Lidlu v Letňanech. Slevy až desítky procent na oblíbené zboží!

Lidl ke konci roku uvolňuje místo ve skladech a přináší zákazníkům jedinečnou příležitost k výhodným nákupům ve velkém výprodeji, který proběhne ve dnech od 12. do 21. prosince v pražských Letňanech. Zákazníci se mohou těšit na široký výběr oblíbeného spotřebního zboží o desítky procent levněji. Přehledně uspořádané sektory s jednotnými cenami umožní snadný a rychlý výběr, ať už pro nákup vánočních dárků pro blízké, nebo pro radost sobě samým – vše za mimořádně výhodné ceny.
| Lidl
Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Za nákupy v Lidlu získáte exkluzivní kuchařku

Vánoční svátky jsou za dveřmi a Lidl přináší pro své zákazníky jedinečnou příležitost. V rámci nového věrnostního programu mohou za své nákupy získat exkluzivní kuchařku „Když jídlo spojuje“, vytvořenou ve spolupráci se šéfkuchařem Romanem Paulusem. Akce startuje v pondělí 11. listopadu a potrvá až do 22. prosince, nebo vyčerpání zásob.
| Lidl
Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl zahajuje sbírku Srdce dětem, která pomohla malé Nině a dalším vážně nemocným dětem

Lidl Česká republika již po čtrnácté spouští sbírku Srdce dětem, která bude probíhat od 4. do 17. listopadu ve všech prodejnách Lidlu, a následně také od 18. listopadu do 13. prosince prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Kampaň, kterou Lidl pořádá ve spolupráci s organizací Život dětem, pomáhá dětem s vážnými onemocněními. Díky ojedinělé sbírce například získala rodina malé Niny, která se narodila s těžkou formou spinální svalové atrofie, prostředky na nákladnou genovou léčbu Zolgensma.
| Lidl
Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Lidl spouští employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českou republikou

Společnost Lidl Česká republika spouští employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.
| Lidl