Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| dm
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

S ohledem na aktuální povodně a jejich devastující dopad na postižené lokality se společnost dm rozhodla opět aktivně podpořit ty, kteří to nejvíce potřebují. V souladu s filozofií příkladného působení, pomoci a solidarity proto připravuje materiální a finanční pomoc v celkové výši 3,4 milionu Kč.
| dm
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| dm
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
| dm
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
| dm
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
| dm
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
| dm
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
| dm
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
| dm
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
| dm
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.
| dm
Chcete začít s tréninkem? Zátěž zvyšujte postupně a nepodceňujte regeneraci

Chcete začít s tréninkem? Zátěž zvyšujte postupně a nepodceňujte regeneraci

České Budějovice, 01.02.2024 – Pravidelný sportovní trénink není jen o zlepšení kondice, ale přináší také radost, odbourává stres a celkově zvyšuje kvalitu života. Mnoho lidí však dlouho váhá, než se do cvičení pustí, nebo se nevyvaruje začátečnických chyb. Přílišné obavy však nejsou na místě. S pozitivním přístupem a díky několika základním tipům zvládne s pravidelným tréninkem začít opravdu každý. Důležité je nastavit si reálné cíle, vytvořit si plán tréninku a nezapomínat na to, že cvičení prověří kromě těla i vaši psychiku.
| dm
Veganuary v dm: Zákazníci si mohou vybírat z téměř 3 000 veganských produktů

Veganuary v dm: Zákazníci si mohou vybírat z téměř 3 000 veganských produktů

Začít nový rok vegansky se v posledních letech řadí k oblíbeným novoročním předsevzetím. Výzva „Veganuary“ v lednu inspiruje lidi po celém světě k čistě rostlinné stravě. Společnost dm drogerie markt u této příležitosti letos ve spolupráci s influencerkou Biancou Zapatka opět zpestřuje veganský jídelníček limitovanou edicí privátní značky dmBio.
| dm
Společnost dm promítne snížení DPH do cen u více než 1 700 produktů

Společnost dm promítne snížení DPH do cen u více než 1 700 produktů

Po náročných oslavách Vánoc a silvestra se domácnosti se začátkem nového roku vracejí k úspornějšímu režimu. Vysoká inflace a rostoucí ceny se v loňském roce významně podepsaly na stavu českých peněženek. Společnost dm se však dlouhodobě snaží dopady vysoké inflace na své zákazníky mírnit. Zároveň neváhá do cen promítnout i pozitivní změny, a proto od ledna v souvislosti se změnou DPH zlevní více než 1 700 produktů. Zákazníci si navíc mohou být jisti, že i v novém roce nakoupí v dm vždy výhodně.
| dm
Vánoce bez zbytečností. Jak si užít svátky v klidua udržitelně?

Vánoce bez zbytečností. Jak si užít svátky v klidua udržitelně?

Vánoční období je u mnohých synonymem pro nákupní horečku. Podle průzkumu internetového obchodu Mall.cz z roku 2019 pořizují Češi na Vánoce nejčastěji 5 až 10 dárků. Více než čtvrtina shání dárečky nepromyšleně až na poslední chvíli, pár dní před Štědrým dnem. Velká hromada darů možná bude pod vánočním stromem vypadat pěkně, ale přece spokojené Vánoce mohou být i o něčem jiném. Při nakupování je navíc vhodné se zamyslet nad využitelností i ekologickou stopou, kterou za sebou nadměrná spotřeba zanechává.
| dm
Zvládněte předvánoční úklid ohleduplně k životnímu prostředí. Použijte šetrné čističe a hlídejte si dávkování

Zvládněte předvánoční úklid ohleduplně k životnímu prostředí. Použijte šetrné čističe a hlídejte si dávkování

Pořádný úklid patří už tradičně k předvánočním úkolům, na který se těší málokdo. Víte, jak ho zvládnout šetrně k přírodě i vlastní peněžence? K dokonale čisté domácnosti není nutné používat desítky různých čisticích prostředků v plastových obalech, které často obsahují nebezpečné chemikálie. Každý, komu leží na srdci udržitelný způsob života, si může vybrat z široké nabídky produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí, a přitom zvládnou účinně uklidit domácnost.
| dm
Polovina mužů považuje péči o vzhled za nutné zlo. Při nákupu kosmetiky je nejvíce zajímá cena a vůně

Polovina mužů považuje péči o vzhled za nutné zlo. Při nákupu kosmetiky je nejvíce zajímá cena a vůně

České Budějovice, 14.12.2023 – Nákup kosmetiky zvládají více než dvě třetiny mužů samy, nejdůležitější je pro ně přitom nízká cena a také vůně. Pleťový krém používá jen asi polovina z nich a make-up nebo lak na nehty zatím pomalu objevuje pouze nejmladší generace. Ukazují to výsledky aktuálního průzkumu agentury STEM/MARK pro společnost dm drogerie markt.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt Nestlé BEBA EXPERT PRO HA 1, 800 g

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt Nestlé BEBA EXPERT PRO HA 1, 800 g

Společnost dm drogerie markt preventivně stahuje z prodeje produkt: BEBA EXPERT PRO HA 1 LR DENWHB113 6x800g C, 12468541, číslo šarže 33140742F3.
| dm
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt Nestlé BEBA EXPERT PRO HA 1, 800 g

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt Nestlé BEBA EXPERT PRO HA 1, 800 g

České Budějovice, 13.12.2023. V omezeném množství zmíněné šarže kojenecké výživy se vyskytlo potenciální riziko výskytu bakterie rodu Cronobacter. Ačkoliv dodavatel Nestlé Česko žádné známky uvedené bakterie v produktech nezaznamenal, preventivně stahuje dotčenou šarži. Ostatních šarží se stažení netýká a zůstávají v prodeji.
| dm
Zdravé a veselé! Vánoční klasika v odlehčeném provedení

Zdravé a veselé! Vánoční klasika v odlehčeném provedení

Vánoce jsou obdobím hojnosti. Spousta dobrého, ale zároveň tučného jídla a sladkostí je však často doprovázena špatným svědomím. Díky několika jednoduchým tipům můžeme výčitky umlčet a vychutnat si oblíbené pochoutky v odlehčené a výživově bohatší variantě. Zajímá vás, jak ve vánočním cukroví zvýšit obsah vlákniny, bílkovin či zdraví prospěšných tuků?
| dm
První prodejna dm v Česku po třiceti letech mění adresu. Představí nový design, který postupně získají i ostatní prodejny

První prodejna dm v Česku po třiceti letech mění adresu. Představí nový design, který postupně získají i ostatní prodejny

Historicky první česká prodejna dm drogerie markt se přestěhovala. V novém Retail parku Strakonická představí vylepšený design fasády i vnitřního uspořádání. Společnost dm tak startuje novou etapu modernizace prodejen. Její součástí je rozdělení prodejny do sortimentních čtvrtí, které zákazníky inspirují a usnadňují jim orientaci v prodejně, a výrazný příklon k využívání recyklovaného materiálu.
| dm