Lidl··2 min

V mimořádné sbírce na pomoc lidem po záplavách se v Lidlu naplnilo 310 palet

Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Tisková zpráva

V potravinové sbírce na podporu obyvatel oblastí zasažených povodněmi se zákazníkům Lidlu podařilo vybrat 310 palet s trvanlivými potravinami a drogerií. Mimořádná sbírka se konala ve všech prodejnách obchodního řetězce od 18. do 25. září ve spolupráci s Českou federací potravinových bank. Společnost Lidl Česká republika množství darů rozšířila o dalších 110 palet v hodnotě 2,4 milionu Kč.

30.09.2024 | Praha

Díky podpoře zákazníků obchodního řetězce Lidl se v rámci sbírky podařilo shromáždit 310 palet trvanlivých potravin a základní drogerie. Všechny dary byly následně distribuovány prostřednictvím České federace potravinových bank, která je přerozdělila těm, kteří je potřebují. Lidé ve sbírce mohli darovat produkty jako například balené vody, toaletní papír, paštiky, hotová jídla, instantní polévky a konzervy.

„Během 48 hodin se nám podařilo zorganizovat rozsáhlou potravinovou sbírku ve všech našich prodejnách. Díky vlně solidarity našich zákazníků jsme po týdnu potravinovým bankám ve všech postižených regionech předali 310 palet zboží. Srdečně děkujeme všem našim zákazníkům za jejich štědrost. Společně jsme ukázali, že i v těžkých chvílích dokážeme myslet na druhé a pomoci potřebným,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Obchodní řetězec bezprostředně poté, co záplavy udeřily, odeslal do zasažených oblastí odeslal kamiony s potravinami, balenými vodami a spotřebním zbožím, jako jsou např. přikrývky, skládací lehátka, holínky či bundy. Celkem Lidl sbírku doplnil o 110 palet zboží v celkové hodnotě 2,4 milionu korun.

Společnost přímo pomáhala i v nejhůře zasažených obcích; v Krnově, Jeseníku, Bravanticích nebo Albrechticích. Lidé bez přístupu k elektrickému proudu si mohli díky generátorům v prodejnách Lidl nabít své mobilní telefony či jiné přístroje nebo vyzvednout balenou vodu.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Další články

Další články od Lidl

Společnost Lidl navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity

Společnost Lidl navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity

Společnost Lidl od 1. března 2025 opět navyšuje mzdy a současně rozšiřuje portfolio zaměstnaneckých benefitů. Ty se již na podzim minulého roku rozrostly o benefitní systém Cafeterie, nově se do něj zaměstnancům 1 x měsíčně připíší body k využití dle vlastního výběru. Program tak doplní stávající benefity v podobě až 30 dní dovolené v roce, příspěvku na stravné, MultiSport karty, Sabbaticalu či placeného volna v první školní den svého prvňáčka. Na zajištění atraktivního pracovního prostředí se Lidl zaměřuje dlouhodobě a díky tomu již počtvrté získal prestižní ocenění Top Employer.
| Lidl
Logistické centrum Lidlu v Bravanticích: Po pěti měsících ostrého provozu odbaví až 950 objednávek denně

Logistické centrum Lidlu v Bravanticích: Po pěti měsících ostrého provozu odbaví až 950 objednávek denně

Logistické centrum společnosti Lidl v Bravanticích u Ostravy po téměř půl roce fungování provozu zaměstnává 326 pracovníků, z nichž 268 působí na skladnických pozicích a 58 se věnuje administrativním činnostem. Logistické centrum se rozkládá na ploše 38 500 m2 a umožňuje skladování zboží s kapacitou až 35 770 europalet. To svědčí o vysoké kapacitě a efektivitě moderního provozu. Jde o první takový sklad, který Lidl postavil v Evropě.
| Lidl
Fairtrade a Lidl spojují své síly v kampani Fairbruary- únor férový, čisté svědomí

Fairtrade a Lidl spojují své síly v kampani Fairbruary- únor férový, čisté svědomí

Únor férový, čisté svědomí. Právě to je podtitulem společné kampaně společnosti Lidl Česká republika a organizace Fairtrade, která v průběhu února vyzývá Čechy, aby prostřednictvím svých nákupů jednali co nejférověji a rozhodovali se při nákupech podle původu potravin. Férové nakupování přitom nemusí být drahé ani složité.
| Lidl
Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Společnost Lidl Česká republika pokračuje v rozšiřování svého projektu zpětného odběru PET lahví a plechovek. Aktuálně spustil testovací provoz prvního samostatně stojícího automatu pro vracení těchto obalů v prodejně OC Opatovská v Praze 11. Projekt, který je součástí strategie REset Plastic, umožňuje zákazníkům vracet libovolné PET lahve a plechovky bez nutnosti nákupu dalších produktů. Od začátku projektu v únoru 2023 se podařilo sesbírat více než 820 tisíc obalů v osmi prodejnách po celé České republice.
| Lidl
Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl dále posiluje své úsilí o vědomém stravování tím, že do roku 2050 ještě důsledněji přizpůsobí svůj sortiment Planetary Health Diet (PHD). Do roku 2030 Lidl zvýší podíl prodeje rostlinných potravin, jako jsou rostlinné bílkoviny, celozrnné výrobky, ovoce a zelenina, o 20 procent ve srovnání s rokem 2023. Lidl je prvním maloobchodníkem, který vytvořil transparentnost pro všechny kategorie potravin ve svém sortimentu ve všech 31 zemích, kde má prodejny. K tomu Lidl používá metodiku Světového fondu na ochranu přírody (WWF). Tímto způsobem Lidl umožňuje svým zákazníkům činit ekologičtější a zdravější rozhodnutí.
| Lidl
Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Nezávislý "Top Employers Institute" každoročně certifikuje nejlepší zaměstnavatele na světě. Ocenění letos opět získal i Lidl Česká republika, a to již počtvrté za sebou. Společnost se tak řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v zemi.
| Lidl
Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Při příležitosti návštěvy ministra životního prostředí Petra Hladíka ve společnostech Kaufland a Lidl byly představeny průběžné výsledky dvouletého pilotního projektu na zpětný odběr nápojových PET lahví a plechovek. Programy zaměřené na edukaci zákazníků a jejich zkušenosti se systémem se osvědčily. Probíhající přípravy na budoucí zálohový systém v ČR tak vychází jak z výsledků projektu, tak zkušeností obou obchodních řetězců se zálohováním v zahraničí.
| Lidl
Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Lidl otevírá první outletovou prodejnu v České republice

Po úspěšném výprodeji spotřebního zboží, který se konal koncem roku v pražských Letňanech, nabízí Lidl zákazníkům další jedinečnou příležitost, jak si nakoupit za opravdu výhodné ceny. Ve čtvrtek 2. ledna otevírá historicky první outletovou prodejnu Lidl v České republice v Retail parku Štěrboholy, v ulici Kutnohorská.
| Lidl
Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti v vynesla 38 000 000 Kč

I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.
| Lidl
Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti vynesla 38 000 000 Kč

Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti vynesla 38 000 000 Kč

I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.
| Lidl