![Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5453/conversions/vhQmfUC5ZLFtWwOLxJjh-share-preview.webp)
![Sazka dává výherním losům nový život. Představuje platformu reLosy](https://cdn.tiskovec.cz/media/publishers/16/Kofola_Cesko_Slovensko_HORIZONTALNI_623961023c.png)
Kofola
Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.
![Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5453/conversions/vhQmfUC5ZLFtWwOLxJjh-share-preview.webp)
![Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5022/conversions/jvJ9jAHovTtHUM8ab1Oi-share-preview.webp)
Kofola
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
![Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5023/conversions/JK469DjX4jpoqBQZozmM-share-preview.webp)
Kofola
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
![Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5454/conversions/NIbP8UJMqAc42sGwqIcC-share-preview.webp)
Kofola
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
![V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5024/conversions/Bz5F1BJ6yQ5p2OImpGUc-share-preview.webp)
Kofola
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
![Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5025/conversions/j1X0TVIbCSCVALidmvQq-share-preview.webp)
Kofola
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
![„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5026/conversions/YBqeTFf4KHZn0JQI6wxO-share-preview.webp)
Kofola
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
![„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5027/conversions/LOpLL1zT2lVlkGzljL1y-share-preview.webp)
Kofola
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.
![Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5028/conversions/h0F8g2HpnH6MHnfi3bAe-share-preview.webp)
![Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/4632/conversions/BA_Qe7ov_Li_A42_Z0v_S4s_BL_list_66a1c8fb0a-preview.webp)
Kofola
Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda
Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.
![Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5029/conversions/s907z6giIDsh7n3A7HMX-share-preview.webp)
![Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/4474/Gtb_CUP_Ti3_Fj_Vci_Jyg_Xz_V_list_af5ccd1ae4.png)
Kofola
Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách
Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence. S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.
![Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/4359/conversions/x3_Mhv0my3pc4w_M4_Vf26b_list_bdf14a048e-preview.webp)
Kofola
Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi
Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.
![Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/5030/conversions/RUEiY3pvV7KsaAH0TgJL-share-preview.webp)
Kofola
Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky
Kofola ČeskoSlovensko a.s. koupila 49% podíl ve společnosti MIXA VENDING s.r.o., která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Dochází tak k zajímavému spojení dvou českých rodinných firem, které na trhu působí přes 30 let.
![Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/4158/conversions/S_Oq_CH_Gfw_Bh_N_Hbg7_S3_C_Jt_list_fa921ccd5c-preview.webp)
Kofola
Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider
Blíží se Vánoce, pro mnohé nejoblíbenější část roku. Čas rozjímání, rodinných setkávání a nadělování dárků. Nechte se unést do světa vonných adventních kalendářů, kouzelných čajových okamžiků a chutí vánočních sirupů či ciderů, které dokážou oživit ducha Vánoc a zároveň dodat domovu jedinečnou atmosféru. Vstupte do magického světa svátečních chutí a vůní.
![Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/4112/conversions/a6g20i_KUNC_8_Sf_U_Br_Nu_Dr_list_5c75da21b8-preview.webp)
Kofola
Češi o hmotné dárky už tolik nestojí, raději spolu chtějí trávit čas
Je předvánoční shon skutečně nezbytný, nebo je mnohem lepší využít sváteční čas pro své nejbližší? I na to se Kofola letos zeptala české populace. A výsledek? Lidem vadí předvánoční stres, z více než 60 % jim brání v tom, aby si užili sváteční chvíle v pohodě. Spousta z nich se obejde bez hmotných dárků, a pokud o ně mají zájem, pak o takové, které představují originálně strávený čas se svými nejbližšími. I pro mladou generaci ale zůstávají Vánoce pevným bodem v životě a za nejlepší způsob, jak se svými blízkými během svátků trávit čas, stále považují sledování pohádek.
![Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3910/conversions/E_Lrh_Bx_MXI_4z_Obw_Ewz7a_G_list_fdd1fbb8f9-preview.webp)
Kofola
Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko
Kvůli Kofole již nebude potřeba chodit do banky. Akcionáři této společnosti získávají přístup k výplatě dividend online. Umožní jim to nová služba České spořitelny Online výplata dividend. Prostřednictvím speciální webové aplikace s ověřením totožnosti přes Bank iD získají akcionáři společnosti Kofola ČeskoSlovensko možnost rychle a komfortně inkasovat svoje dividendy. Až dosud byla online výplata dividend dostupná pouze pro akcionáře energetické společnosti ČEZ.
![Funkční vodozádržná opatření mohou pomoci poškozené krajině. Pro jejich realizaci je ale nutná součinnost všech zainteresovaných stran](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3884/conversions/YQ_Md_Cf_Rw6_B_Yqr_OIZ_2_P_Fj_list_9c42936103-preview.webp)
Kofola
Funkční vodozádržná opatření mohou pomoci poškozené krajině. Pro jejich realizaci je ale nutná součinnost všech zainteresovaných stran
V Rajecké dolině proběhl již druhý ročník série workshopů věnovaných vodozádržným opatřením s názvem „Voda nás spája“, jejichž cílem je představit funkční metody zadržování vody pro různé typy krajiny. Téměř 150 účastníků zejména z řad odborné veřejnosti diskutovalo o možnostech zmírnění dopadů klimatických extrémů – dlouhodobého sucha, přívalových srážek a následné eroze půdy a úbytku vody v krajině.
![Stromem roku je podruhé v řadě hruška. Stojí v širém poli u Mrákotína](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3878/conversions/2w2ds_O_Ec6os_Ab_Ws6iu_EZ_list_2bdb02947e-preview.webp)
Kofola
Stromem roku je podruhé v řadě hruška. Stojí v širém poli u Mrákotína
Stromem roku 2023 se stala Hruška v širém poli z Mrákotína u Skutče v Železných horách. Na druhém místě se umístila Nepomyšlská lípa a bronzovou příčku obsadila Lípa na školní zahradě v Sulíkově. Během slavnostního vyhlášení na brněnské Hvězdárně a planetáriu to koncem října odtajnili pořadatelé z Nadace Partnerství. Hruška získala 6 433 hlasů z celkových 28 250 a stala se již třetím ovocným stromem, který ovládl tuzemské hlasování. Vloni zvítězila rovněž hrušeň z Příbramska, před třemi lety zase jabloň. Ne náhodou se letos na pultech obchodů objevila také speciální hrušková edice minerální vody Ondrášovka, která je generálním partnerem ankety.
![Pět favoritů zůstalo ve Stromu roku 2023. Týdenní superfinále rozhodne](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3762/conversions/q_Cq_Ginf6_Wog4ek_Cx7_OT_1_list_5de623542f-preview.webp)
Kofola
Pět favoritů zůstalo ve Stromu roku 2023. Týdenní superfinále rozhodne
Populární anketa Strom roku končí půlnocí 8. října. Do tajného superfinále, které trvá jen týden, se probojovala Nepomyšlská lípa, hruška v širém poli v Mrákotíně u Skutče, Divadelní lípa z Týnce nad Sázavou, Lípa na školní zahradě z jižní Moravy a borovice Krásná Pepina z Kerska. Ostatní soutěžící obsadili 5. až 10. pozici a o šanci na zisk titulu Strom roku přišly. Hlasování pro zbylou pětku je možné bezplatně na www.stromroku.cz. Vítězný strom oznámí Nadace Partnerství společně s generálním partnerem ankety minerální vodou Ondrášovka v úterý 24. října. Medailisté získají odborné ošetření na míru, vítěz postoupí do evropského kola ankety.
![Stezky z lásky: Dobrovolnické brigády obnovují turistické trasy po celé České republice](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3802/conversions/UL_1a_NQ_3_Z0_E_Qw_Wxw3tryc_list_5a45dc56ab-preview.webp)
Kofola
Stezky z lásky: Dobrovolnické brigády obnovují turistické trasy po celé České republice
Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, spolupořádaný Klubem českých turistů a společnostmi Kofola a RegioJet, ohlásil úspěšný průběh prvních třech měsíců své existence. Od jeho zahájení v květnu v moravskoslezských Bocanovicích se uskutečnilo osm akcí na různých místech Česka, do kterých se zapojilo přes 130 dobrovolníků. Každá akce si přitom žádá zapojení týmu 10 až 20 osob. Cílem projektu je obnova turistických tras, studánek, útulen a dalších turisticky významných lokalit.
![Na festivale Grape si v Kofokaplnke lásky povie ÁNO 6 zaľúbených párov](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3498/conversions/z_L2_Pr_NZ_7_L5vc_Tx_W2_Az_M3_list_f55573b294-preview.webp)
Kofola
Na festivale Grape si v Kofokaplnke lásky povie ÁNO 6 zaľúbených párov
Šesť zamilovaných párov bude na tohtoročný festival Grape spomínať celý život. V Láskyplný piatoček, aj nasledujúcu sobotu, im totiž Kofola zorganizuje svadbu priamo v areáli festivalu. Prvé páry si už svoje ÁNO povedali v júli na festivale Colours of Ostrava, teraz v auguste sa Kofokaplnka lásky presunula práve na festival do Trenčína. Zamilované dvojice oddá zástupca mesta Trenčín, ale lásku si tu môžu spečatiť aj ďalšie páry. Sviatočná atmosféra Kofokaplnky a hudba festivalu budú tou správnou kulisou aj pre tých, čo si chcú obnoviť manželský sľub, alebo požiadať svoju polovičku o ruku.
![Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3465/conversions/QU_Dku21_Jq_Di_G_Nbbc1d_Oa_list_0d9de9e6b7-preview.webp)
Kofola
Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi
Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.
![Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3420/conversions/n_Oa_Wa7xt0_HRP_3_XZM_Zoet_list_449b577e12-preview.webp)
Kofola
Hradní index Kláštorná Kalcia představuje nejnáročnější výšlapy na české hrady, nejvíc zabrat vám dá Ostrý na Šumavě
Když si během sezóny vyšlápnete na deset nejzajímavějších míst podle Hradního indexu Kláštorná Kalcia, nastoupáte víc než 3 400 výškových metrů a ujdete 41 kilometrů. Jde o podobné převýšení, jako kdybyste ze základního tábora zdolali Mt. Everest, a vzdálenost celého jednoho maratonu. Jedničkou mezi nejnáročnějšími hrady se stal Ostrý na Šumavě. Vystoupáte k němu téměř 700 výškových metrů, tedy 230 pater. Druhý nejnáročnější je výstup na Ralsko v Libereckém kraji, třetí potom na Rabštejn u Rýmařova v Olomouckém kraji.
![Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3396/5ao_P0odk_Kn_IQ_2_Fh_H_Dg_Yl_list_dc5458117b.png)
Kofola
Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky
Šest zamilovaných párů bude na letošní Colours of Ostrava vzpomínat celý život – Kofola jim totiž zorganizovala svatbu přímo v areálu festivalu. První páry si již své ano v Kofokapli lásky řekly, další je budou do konce festivalu následovat. Zamilované dvojice oddává Vladimír Polák, herec známý ze show Tři tygři a zároveň zastupitel městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz.
![Pramenitou vodu Rajec dostanete ve vlacích RegioJet v lahvích ze 100% rPET](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3209/conversions/Dpcz_Eg8_OTZ_La_BH_3_TB_Oo6_list_23de016fee-preview.webp)
Kofola
Pramenitou vodu Rajec dostanete ve vlacích RegioJet v lahvích ze 100% rPET
Cestování vlakem je považováno za ekologicky nejpřijatelnější alternativu dopravy. RegioJet jako největší soukromý železniční dopravce ve střední Evropě je důležitou hybnou silou v převádění obrovského objemu dopravy na železnici. S pevným závazkem k ochraně životního prostředí aktivně hledá způsoby, jak minimalizovat negativní dopady dopravy. Jedním z dalších kroků je nahrazení klasických PET lahví u balené vody za recyklovaný PET (rPET). Zákazníci RegioJetu, kteří dostávají pramenitou vodu Rajec zdarma ke každé vlakové jízdence, si budou moci od 1. července tuto vodu vychutnat z lahví vyrobených ze 100% rPET.
![Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3210/conversions/zy_Gcx_N_Xv3w_LMG_Pps_Bh_Sz_list_314bc9e1e6-preview.webp)
Kofola
Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku
Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje svým zaměstnancům jeden volný pátek na lásku. Na podporu myšlenky Láskyplného pátečku vznikl společný televizní spot obou tradičních českých firem, který se natáčel v pivovarské Pivnici Na Štokách a zahrálo si v něm několik zaměstnanců pivovaru.
![K Láskyplnému pátečku se přidává nejen Rodinný pivovar Bernard. Originální benefit chtějí i další firmy a zaměstnanci.](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/3128/conversions/r_S09ex_D33h_Ut_Nlhu_U_Tm_F_list_8cb1448c63-preview.webp)
Kofola
K Láskyplnému pátečku se přidává nejen Rodinný pivovar Bernard. Originální benefit chtějí i další firmy a zaměstnanci.
K aktivitě Láskyplný páteček, s níž nedávno přišla společnost Kofola ČeskoSlovensko, se přidávají Rodinný pivovar Bernard, společnost Tatry Mountain Resorts i další firmy. Všichni jejich zaměstnanci si nově mohou vybrat jeden volný pátek navíc, aby jej mohli strávit se svou partnerkou či partnerem. Originální benefit zavedla Kofola poté, co průzkumem zjistila, že Češi i Slováci se svými polovičkami tráví v průměru jen dvě a půl hodiny denně, z toho většinu zaberou rutinní činnosti či starost o domácnost*.
![Loňská vítězná hrušeň získala ošetření a vlastní příchuť minerální vody](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/1205/conversions/q_P_Pxid1y_ED_Sqmc_Xkl_GQ_0_list_02f1d81e04-preview.webp)
Kofola
Loňská vítězná hrušeň získala ošetření a vlastní příchuť minerální vody
Vítězství v posledním ročníku ankety Strom roku přineslo loňské vítězce Hrušni hniličce z Příbramska hned dvě ocenění. K Hrušni jsme se vydali společně s arboristy, kteří ji poskytli odbornou ozdravnou péči. Vzdát hold se jí rozhodl i generální partner Ondrášovka speciální edicí minerální vody – Ondrášovkou hruškovou.
![Přes pokles trhu se Kofole daří držet se na plánu](https://cdn.tiskovec.cz/media/articles/1309/conversions/hni_Of16n0qrr_Nl_Iy0w8n_list_523cd43172-preview.webp)