Lidl··4 min

Sbírka Srdce dětem v Lidlu letos pro nemocné děti vynesla 38 000 000 Kč

Lidl

Lidl

Lidl je německý řetězec diskontních prodejen, který působí ve 30 zemích Evropy a ve Spojených státech amerických. Stejně jako Kaufland je Lidl součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě.

Tisková zpráva

I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.

16.12.2024 | Praha

Šek z rukou personálního ředitele společnosti Lidl Česká republika Filipa Jičínského převzala ředitelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Mária Křepelková.

Sbírka Srdce dětem je již všeobecně známá a zákazníci se s ní v prodejnách Lidl setkávají vždy na podzim již 14 let. Vážně nemocným dětem a jejich rodinám mohou zájemci pomoci zakoupením dárcovské samolepky. Za příspěvek nad 30 Kč obdrží dárci samolepku ve tvaru srdce, kterou mohou umístit na připravené tablo v prodejně a symbolicky tak věnovat svá srdce nemocným dětem. Letos se sbírka rozšířila i o možnost zasílání virtuálních srdcí prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Při nákupu nad 400 Kč obdrželi zákazníci srdce, které mohli odeslat, a Lidl za každé takové srdce přispěl částkou 1 Kč.

Organizaci Život dětem tak letos poputuje finální částka 38 000 000 Kč. Z této částky bylo 34 105 746 Kč vybráno v prodejnách Lidl, 3 894 254 Kč daroval Lidl za virtuální srdíčka zaslaná prostřednictvím aplikace Lidl Plus.

„Letos se podařilo vybrat úžasnou částku, která opět pomůže těm, kteří to nejvíce potřebují. Rád bych srdečně poděkoval všem, kteří se do sbírky zapojili – vaše štědrost a odhodlání skutečně mění životy dětí. Sbírka, která již čtrnáct let přispívá k lepšímu životu dětí s vážnými nemocemi, i letos přinesla skvělý výsledek, na který můžeme být všichni právem hrdí,“ uvedl generální ředitel společnosti Lidl Česká republika Tomasz Kuzma.

Sbírku Srdce dětem pořádal Lidl letos již po čtrnácté ve spolupráci s organizací Život dětem. Finanční prostředky ze sbírky pomáhají zlepšovat životy dětí s vážnými nemocemi, jako je dětská mozková obrna, onkologická onemocnění nebo spinální svalová atrofie a dystrofie. Celkově se ve sbírce podařilo vybrat již 364 000 000 Kč, výtěžek dosud pomohl 10 701 dětem a jejich rodinám při koupi zdravotnických pomůcek, léků nebo rehabilitačních pobytů.

„Sbírka Srdce dětem, probíhající na podzim ve všech prodejnách Lidl, je nesmírnou pomocí rodinám s vážně nemocnými dětmi, kterým Život dětem pomáhá už od roku 2000. S nesmírnou úctou děkujeme všem, kteří se do této krásné, dnes už tradiční sbírky zapojili, za podporu těch nejpotřebnějších. Ti se bez laskavých lidí neobejdou. Slovy nejde popsat vděčnost za všechna srdíčka nalepená ve velkých srdcích ve výlohách Lidlu. Jsou svědectvím, že máme srdce na správném místě. A to je pro nás pro všechny opravdu dobrá zpráva,“ uvedla ředitelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Maria Křepelková.

Zdroj: spolecnost.lidl.cz

Další články

Další články od Lidl

Lidl a Thun představují exkluzivní kolekci porcelánu inspirovanou jarem

Lidl a Thun představují exkluzivní kolekci porcelánu inspirovanou jarem

Lidl Česká republika ve spolupráci s českou porcelánkou Thun přináší limitovanou jarní kolekci porcelánových misek a talířů inspirovanou krásou probouzející se přírody. Tuto exkluzivní sadu mohou zákazníci získat v rámci věrnostního programu v aplikaci Lidl Plus – stačí nasbírat 6 bodů za nákupy.
| Lidl
Lidl spouští čtvrtý ročník grantové výzvy jedlých zahrad pro školy

Lidl spouští čtvrtý ročník grantové výzvy jedlých zahrad pro školy

Společnost Lidl Česká republika ve spolupráci s programem Skutečně zdravá škola zahajuje 3. března 2025 další ročník grantové výzvy Jedlá školní zahrada. Školy a školky zapojené v programu mohou získat až 100 000 Kč na vytvoření nebo rozvoj své školní zahrady. Cílem projektu je přivést děti blíže k přírodě, naučit je, odkud pochází jejich jídlo, a podpořit je ve zdravém stravování. Díky této iniciativě již dvě desítky škol napříč Českou republikou vybudovaly vlastní zahrady a nyní mají další instituce možnost se zapojit.
| Lidl
Lidl otevírá ve Dvoře Králové nad Labem novou prodejnu

Lidl otevírá ve Dvoře Králové nad Labem novou prodejnu

Ve čtvrtek 6. března otevírá společnost Lidl svou další prodejnu, tentokrát ve Dvoře Králové nad Labem. Zákazníci se mohou těšit na novou moderní a ekologickou prodejnu a v prvních 5 týdnech po otevření také na atraktivní akce. Zajímavostí je rovněž to, že prodejna se nachází poblíž 83 metrů vysokého památkově chráněného komínu bývalého textilního podniku TIBA.
| Lidl
Společnost Lidl navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity

Společnost Lidl navyšuje mzdy a rozšiřuje benefity

Společnost Lidl od 1. března 2025 opět navyšuje mzdy a současně rozšiřuje portfolio zaměstnaneckých benefitů. Ty se již na podzim minulého roku rozrostly o benefitní systém Cafeterie, nově se do něj zaměstnancům 1 x měsíčně připíší body k využití dle vlastního výběru. Program tak doplní stávající benefity v podobě až 30 dní dovolené v roce, příspěvku na stravné, MultiSport karty, Sabbaticalu či placeného volna v první školní den svého prvňáčka. Na zajištění atraktivního pracovního prostředí se Lidl zaměřuje dlouhodobě a díky tomu již počtvrté získal prestižní ocenění Top Employer.
| Lidl
Fairtrade a Lidl spojují své síly v kampani Fairbruary- únor férový, čisté svědomí

Fairtrade a Lidl spojují své síly v kampani Fairbruary- únor férový, čisté svědomí

Únor férový, čisté svědomí. Právě to je podtitulem společné kampaně společnosti Lidl Česká republika a organizace Fairtrade, která v průběhu února vyzývá Čechy, aby prostřednictvím svých nákupů jednali co nejférověji a rozhodovali se při nákupech podle původu potravin. Férové nakupování přitom nemusí být drahé ani složité.
| Lidl
Logistické centrum Lidlu v Bravanticích: Po pěti měsících ostrého provozu odbaví až 950 objednávek denně

Logistické centrum Lidlu v Bravanticích: Po pěti měsících ostrého provozu odbaví až 950 objednávek denně

Logistické centrum společnosti Lidl v Bravanticích u Ostravy po téměř půl roce fungování provozu zaměstnává 326 pracovníků, z nichž 268 působí na skladnických pozicích a 58 se věnuje administrativním činnostem. Logistické centrum se rozkládá na ploše 38 500 m2 a umožňuje skladování zboží s kapacitou až 35 770 europalet. To svědčí o vysoké kapacitě a efektivitě moderního provozu. Jde o první takový sklad, který Lidl postavil v Evropě.
| Lidl
Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Lidl spouští provoz nového automatu na zpětný odběr PET lahví a plechovek v Praze 11

Společnost Lidl Česká republika pokračuje v rozšiřování svého projektu zpětného odběru PET lahví a plechovek. Aktuálně spustil testovací provoz prvního samostatně stojícího automatu pro vracení těchto obalů v prodejně OC Opatovská v Praze 11. Projekt, který je součástí strategie REset Plastic, umožňuje zákazníkům vracet libovolné PET lahve a plechovky bez nutnosti nákupu dalších produktů. Od začátku projektu v únoru 2023 se podařilo sesbírat více než 820 tisíc obalů v osmi prodejnách po celé České republice.
| Lidl
Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl společně s WWF dále posiluje své úsilí o vědomém stravování

Lidl dále posiluje své úsilí o vědomém stravování tím, že do roku 2050 ještě důsledněji přizpůsobí svůj sortiment Planetary Health Diet (PHD). Do roku 2030 Lidl zvýší podíl prodeje rostlinných potravin, jako jsou rostlinné bílkoviny, celozrnné výrobky, ovoce a zelenina, o 20 procent ve srovnání s rokem 2023. Lidl je prvním maloobchodníkem, který vytvořil transparentnost pro všechny kategorie potravin ve svém sortimentu ve všech 31 zemích, kde má prodejny. K tomu Lidl používá metodiku Světového fondu na ochranu přírody (WWF). Tímto způsobem Lidl umožňuje svým zákazníkům činit ekologičtější a zdravější rozhodnutí.
| Lidl
Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Lidl Česká republika opět získal ocenění "Top Employer” a to už počtvrté za sebou

Nezávislý "Top Employers Institute" každoročně certifikuje nejlepší zaměstnavatele na světě. Ocenění letos opět získal i Lidl Česká republika, a to již počtvrté za sebou. Společnost se tak řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v zemi.
| Lidl
Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Společnosti Kaufland a Lidl podporují zálohování a budou na něj připraveny. Potvrdily to i výsledky pilotního projektu zpětného odběru nápojových PET lahví a plechovek

Při příležitosti návštěvy ministra životního prostředí Petra Hladíka ve společnostech Kaufland a Lidl byly představeny průběžné výsledky dvouletého pilotního projektu na zpětný odběr nápojových PET lahví a plechovek. Programy zaměřené na edukaci zákazníků a jejich zkušenosti se systémem se osvědčily. Probíhající přípravy na budoucí zálohový systém v ČR tak vychází jak z výsledků projektu, tak zkušeností obou obchodních řetězců se zálohováním v zahraničí.
| Lidl