I letos měli zákazníci Lidlu příležitost přispět na pomoc vážně nemocným dětem prostřednictvím charitativní sbírky Srdce dětem. Ta se ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Život dětem konala ve všech prodejnách již počtrnácté. Kromě zakoupení dárcovské samolepky při nákupu letos zákazníci nově přispívali také zasláním virtuálního srdce přes aplikaci Lidl Plus. Za každé odeslané srdce přidal Lidl 1 Kč, finální částku ještě navýšil. Na pomoc dětem celkem poputuje 38 milionů Kč, za celou dobu fungování se podařilo vybrat již 364 milionů Kč.
16.12.2024 | Praha
Sbírka Srdce dětem je již všeobecně známá a zákazníci se s ní v prodejnách Lidl setkávají vždy na podzim již 14 let. Vážně nemocným dětem a jejich rodinám mohou zájemci pomoci zakoupením dárcovské samolepky. Za příspěvek nad 30 Kč obdrží dárci samolepku ve tvaru srdce, kterou mohou umístit na připravené tablo v prodejně a symbolicky tak věnovat svá srdce nemocným dětem. Letos se sbírka rozšířila i o možnost zasílání virtuálních srdcí prostřednictvím aplikace Lidl Plus. Při nákupu nad 400 Kč obdrželi zákazníci srdce, které mohli odeslat, a Lidl za každé takové srdce přispěl částkou 1 Kč.
Organizaci Život dětem tak letos poputuje finální částka 38 000 000 Kč. Z této částky bylo 34 105 746 Kč vybráno v prodejnách Lidl, 3 894 254 Kč daroval Lidl za virtuální srdíčka zaslaná prostřednictvím aplikace Lidl Plus.
Sbírku Srdce dětem pořádal Lidl letos již po čtrnácté ve spolupráci s organizací Život dětem. Finanční prostředky ze sbírky pomáhají zlepšovat životy dětí s vážnými nemocemi, jako je dětská mozková obrna, onkologická onemocnění nebo spinální svalová atrofie a dystrofie. Celkově se ve sbírce podařilo vybrat již 364 000 000 Kč, výtěžek dosud pomohl 10 701 dětem a jejich rodinám při koupi zdravotnických pomůcek, léků nebo rehabilitačních pobytů.
Zdroj: spolecnost.lidl.cz