dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt réell'e Expert barva na vlasy studená blond 9.1

|

Společnost dm drogerie markt preventivně stahuje z prodeje produkt:

réell'e Expert barva na vlasy studená blond 9.1. Stažení se týká pouze šarže 256878. Číslo šarže lze snadno najít na spodní straně obalu.

réell'e Expert barva na vlasy

Nelze vyloučit, že pokud smícháte jednotlivé složky tohoto odstínu barvy na vlasy v uvedené šarži a barvu okamžitě nespotřebujete, se v lahvičce vytvoří tlak. Vzniká tak riziko, že část obsahu lahvičky při jejím otevření vystříkne. To může vést k nechtěnému kontaktu s citlivými místy na obličeji, jako jsou oči, nebo s povrchy okolních předmětů. Toto riziko se netýká žádných dalších odstínů barev na vlasy značek réell'e Expert nebo réell'e.

Zákazníky, kteří výše uvedený produkt zakoupili, prosíme, aby jej nespotřebovávali a vrátili v kterékoli prodejně dm se zárukou vrácení peněz. Peníze budou zákazníkům vráceny bez předložení účtenky i v případě vrácení již otevřených výrobků.

Kvalita nabízených výrobků má pro nás vysokou prioritu, proto velice litujeme vzniklé situace a zákazníkům se za tuto nepříjemnost omlouváme.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Moderní muži vědí, že dbát o sebe není slabost. Vybírat mohou ze široké nabídky pečující kosmetiky

Kosmetika i její nákup zůstává převážně doménou žen. To vyplývá i ze statistik dm drogerie markt, které ukazují, že muži tvoří jen necelou desetinu zákazníků zaregistrovaných do programu dm active beauty. I přesto do světa pleťové a vlasové péče, a někdy dokonce líčidel proniká stále více mužů. Pánové již zdaleka nevnímají používání různých kosmetických přípravků za slabost, ale standard. Vhodná a kvalitní kosmetika totiž může pomoci nejen s péčí o vzhled, ale i zdravé sebevědomí.

dm

Značka babylove slaví 25 let

Značka babylove z portfolia dm drogerie markt se na trhu poprvé objevila v Německu v roce 1996. Do České republiky dorazila o pár let později v podobě nabídky několika druhů plen a produktů pro nejmenší zákazníky. Od té doby se privátní značka dm drogerie významně rozrostla a vydobyla si pozici uznávané stálice na trhu dětského drogistického zboží. Značka babylove letos slaví 25 let.

dm

Společnost dm uvádí vlastní produkty neutrální k životnímu prostředí, nesou označení Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně jedinečný přístup k výrobě drogistických produktů, které jsou nejen klimaticky neutrální, ale také neutrální k životnímu prostředí. Negativní dopady na životní prostředí při jejich produkci a likvidaci byly během vývoje pečlivě analyzovány, sníženy a kompenzovány kromě emisí CO i v dalších čtyřech oblastech souvisejících s životním cyklem produktů. To umožňuje tyto produkty vyrábět s co nejlepší možnou ekobilancí. Novou řadu nazvala dm drogerie Pro Climate a dočkají se jí privátní značky jako alverde, Denkmit, Jessa, SUNDANCE či Sanft&Sicher. V první fázi bude na český trh postupně uvedeno hned 14 produktů neutrálních k životnímu prostředí.