Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

|

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.

Kampaň Beauty

Kampaň Beauty společnosti dm je zahalená do barev květů, svěží zeleně, slunečních paprsků a proměnlivé vodní hladiny. Její motto zní „Moje fantazie rozkvétá“ a klade si za cíl motivovat zákazníky a zákaznice dm k pozitivním změnám v jejich životě. Přinese tipy a rady pro zdravější životní styl a oslavu vnější i vnitřní krásy.

„V nejnovějších trendech v líčení se přirozený look setkává s barevným spektrem metaverse. Tento kontrast mezi přírodou a virtuální realitou nabízí nekonečnou škálu možností pro sebevyjádření,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Soutěž o milion dm active beauty bodů

Jarní škála barev se objeví také v souboji kreativity make-up artistů během výzvy dm beauty challenge, kterou je možné sledovat na sociálních sítích dm. Od 11. března se šestnáct soutěžících postupně utká v duelech, během nichž budou vytvářet líčení inspirované přírodou s využitím produktů dm. Celá soutěž se završí na konci května vyhlášením vítěze a předáním hlavní ceny – 1 milionu dm active beauty bodů, které představují slevu na nákup v drogeriích dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz ve výši 250 000 Kč.

Výherce či výherkyně se poté představí v dm podcastu dostupném na dm.cz/nove/podcast, YouTube, SoundCloud, Apple iTunes, Spotify a Youradio a na stránkách ACTIVE BEAUTY magazínu, který je bezplatně k dispozici ve všech prodejnách dm a na activebeauty.cz.

Sdílení nápadů mezi spolupracovnicemi a spolupracovníky

Síla inspirace se během kampaně Beauty projeví také v interní komunikaci dm, při níž spolupracovníci a spolupracovnice dm využívají ke sdílení nápadů sociální síť Viva Engage. „V tomto prostoru se nyní dostanou ke slovu i nové beauty ambasadorky se svými praktickými radami a tipy z oblasti péče o pleť a líčení a budou šířit nejnovější beauty trendy,“ přiblížil Jiří Peroutka.

Od tištěných reklam po spolupráci s influencery

Komunikace kampaně využívá široký mediální mix od tiskových zpráv, advertorialů a inzerce v tištěných médiích přes televizní a velkoplošné outdoorové reklamy až po personifikované e-mailové newslettery, push notifikace a živé nakupování s poradenstvím v rámci vysílání dmLIVE v aplikaci Moje dm. Vizuály a poselství kampaně se promítnou také do online shopu dm.cz, tištěného journalu a ACTIVE BEAUTY magazínu. Součástí kampaně je i spolupráce s influencery a influencerkami a komunikace prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Jak zvládnout šestinedělí? Dopřejte si odpočinek a nezapomeňte doplňovat důležité živiny

České Budějovice, 29.08.2023 – Prvních šest týdnů po porodu je nejen časem uzdravování těla, ale také dobou, kdy si na sebe maminka a miminko zvykají. Kromě péče o nového člena rodiny by žena měla dbát i o svou psychickou pohodu a zdraví. To se však mnohdy neděje a maminky na sebe v novém životním režimu spíše zapomínají. Nálada se jim pak mění jako na houpačce, cítí se unaveně, vyčerpaně a ve stresu. Jak se na období šestinedělí správně připravit? A co by při prvních týdnech po návratu z porodnice nemělo doma chybět?

dm

Sedm z deseti Češek zažívá bolesti. Po lécích většina sahá až při akutních potížích

České Budějovice, 23.08.2023 – Kvalitní spánek, pravidelné preventivní prohlídky, odpočinek a žádné bolesti jsou důležité podmínky pro spokojený a zdravý život. Nový průzkum společnosti dm však ukazuje, že české ženy jich často nedosahují. Kvalitní spánek zažívá jen necelá třetina žen a každá pátá žena spí v průměru méně než šest hodin denně. Na preventivní prohlídky ženy nejčastěji chodí k zubaři a na gynekologii, ale u praktického lékaře se nechává preventivně vyšetřovat jen asi polovina z nich.