dm··3 min

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

obrázek

Odpovídá Gabriela Lehmann, vizážistka spolupracující s dm

S jarním líčením si spojujeme lehkost a přirozenost. Jaké přípravky jsou vhodné pro sjednocení pleti a zářivý vzhled, aby zároveň mohla pokožka dýchat?

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.

K jarnímu období se hodí růžové odstíny rtěnek. S jakými barvami očních stínů je nejlepší je kombinovat?

Růžové odstíny rtěnek kombinujeme s minimalistickým líčením očí v zemitých odstínech odstupňovaných dle intenzity, zejména ve studené hnědé. Pro světlé typy volíme jemnou růžovou barvu, pro tmavé typy vybíráme studenější růžovou s fialovým podtónem. Jako topper můžeme použít perleť, která je letos zpět, stejně jako výrazné konturky, které ovládaly 90. léta.

Jaké přípravky či procedury je vhodné zařadit do své každodenní rutiny v péči o pleť v jarním období, pokud upřednostňuji přírodní produkty?

Každá žena by měla dodržovat minimálně tři kroky péče o pleť: čištění, tonizace, hydratace. Po zimě potřebujeme svou dehydratovanou a zašedlou a povadlou pokožku probudit. Navíc bychom neměli zapomínat na UV ochranu, jarní slunce je zrádné. Ráno doporučuji masáž obličeje pomocí kamene Gua-Sha, která zajistí rozproudění lymfy a probuzení pokožky. Do své rutiny nezapomeňte zařadit produkty s kyselinou hyaluronovou a vitamínem C, který zajistí projasnění. Pokud na textuře pleti cítíte, že je třeba pleť zbavit odumřelých buněk, doporučuji jemný peeling. Pro efektivní hydrataci můžete jednou týdně zařadit plátýnkovou masku.

Více o jarních trendech v líčení a péči o pleť prozradí vizážistka Gabriela Lehmann v živém vysílání dmLIVE 20. března v 19:30 v aplikaci Moje dm. Sledující navíc získají 50× více bodů na libovolné množství produktů značky dekorativní kosmetiky Maybelline.

Tipy na produkty pro jarní líčení a péči o pleť

  • s-he colour&style tužka na rty

Množství: 2 g

Cena: 39,90 Kč

K dostání v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz.

  • s-he colour&style paletka očních stínů

Množství: 9 g

Cena: 99,00 Kč

K dostání v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz.

  • ebelin kámen Gua-Sha ve tvaru houby

Množství: 1 ks

Cena: 169,00 Kč

K dostání v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz.

  • ebelin masážní váleček na obličej

Množství: 1 ks

Cena: 279,00 Kč

K dostání v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz.

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od dm

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
| dm
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
| dm
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
| dm
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
| dm
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
| dm
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
| dm
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
| dm
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
| dm
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
| dm
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
| dm