DM··5 min

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

DM

DM

DM drogerie markt je německý řetězec drogerií, který se specializuje na prodej kosmetiky, drogistického zboží a potravin. Společnost byla založena v roce 1973 a má pobočky ve více než 10 zemích. DM je jedním z největších prodejců drogistického zboží v Evropě.

Tisková zpráva

RADY, TIPY

Jak začít s tréninkem

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.

Řekněte to dárkem

České Budějovice, 13.02.2024.Vyjádřit lásku slovy je někdy těžké. A ještě náročnější se může zdát výběr toho správného valentýnského dárku, který milovanému člověku zaručeně udělá radost. Při pořizování pozorností je dobré vzít v úvahu zájmy a styl obdarovávané osoby. Nebo vsadit na klasiku. Ženu obvykle potěší například kytice oblíbených květin, originální šperk či parfém. Muži zase ocení dárkovou sadu oblíbených pochutin nebo třeba produkty na péči o vousy.

Kvalitně strávený čas

Nejcennějším dárkem, který někomu můžeme dát, je náš čas. Den svatého Valentýna je ideální příležitostí pro nové společné zážitky. Ať už se rozhodnete pro romantiku, dobrodružství, nebo třeba vyrazíte za kulturou či do přírody, společné chvíle vás a vaši lásku ještě více sblíží a budete na ně s vděčností vzpomínat.

Pečujte o sebe s láskou

Krásný Valentýn je možné nadělit i sám sobě nebo ho sdílet s přáteli. Speciální péči plnou lásky si totiž zaslouží pleť, vlasy i nehty. V sortimentu dm si každý vybere to, co mu udělá největší radost. „Přehled všech tipů a trendů týkajících se Valentýna najdou zákazníci na webové stránce drogerie dm. Ta obsahuje tipy na dárky pro muže i ženy, inspiraci na romantické líčení, valentýnskou manikúru a mnoho dalšího,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Romantika při svíčkách

Kdo se chystá připravit partnerovi nebo partnerce kouzelnou valentýnskou atmosféru, může den svatého Valentýna zpestřit svíčkami. Tlumené osvětlení dodá domovu pocit tepla a podpoří intimní náladu. Sortiment drogerie dm nabízí výběr dekorativních i vonných svíček, které spolehlivě provoní celou místnost. K Valentýnu se skvěle hodí například svíčky s aroma svůdné růže. To uvolňuje napětí a harmonizuje činnost srdce.

Připravte večeři na míru

Valentýn nemusí automaticky znamenat večeři v luxusní restauraci. Daleko cennějším vyznáním je čas strávený přípravou oblíbeného jídla. Ať už půjde o jednoduchý pokrm, nebo promyšlené tříchodové menu, jedno je jisté. Vlastnoručně přichystaná večeře vykouzlí drahé polovičce úsměv na tváři a zaručeně nezklame. O nezapomenutelný zážitek se pak postará příjemná hudba a romantická výzdoba.

Něco dobrého na zub

Čokoládky, bonboniéry s milostnými vzkazy i belgické pralinky. K oslavám dne svatého Valentýna neodmyslitelně patří sladké projevy lásky. Cukrovinkou se totiž nikdy nic nezkazí. V dm mohou zákazníci vybírat například z širokého sortimentu bio hořkých čokolád, sušeného ovoce, sušenek i müsli, které je pro mlsné jazýčky zdravější alternativou.

Relaxační koupel

Únor patří mezi nejchmurnější měsíce v roce a po každém náročném dni přijde vhod chvilka relaxace. Na den svatého Valentýna se přímo nabízí si jej zpestřit uvolňující párovou koupelí. Díky produktům s omamně sladkou vůní a relaxačními účinky si můžete připadat jako ve wellness centru.

Sortiment dm nabízí koupelové bomby, perly do koupele nebo peelingy, které se k oslavě lásky skvěle hodí. „Zákazníci mohou vybírat i z široké nabídky dárkových sad s koupelovými produkty určenými k hydrataci a hýčkání pokožky,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Uvolňující masáž

Společnou oslavu lásky zpestří také romantická masáž v domácím prostředí. Díky aromatickým olejům a masážním kartáčům si partneři užijí příjemné chvíle vzájemného rozmazlování. Pečující rituál je možné doplnit o éterické oleje do aromalampy, které navodí tu správnou relaxační atmosféru. Uvolnění přinese například eukalyptus, geránium a bergamot.

Nové hračky

Skvělým způsobem, jak oslavu Valentýna okořenit, je oživení sexuálního života. Zapojení erotických hraček prohlubuje intimitu páru a pomáhá objevovat nové možnosti. V dm si zákazníci vyberou z několika sexuálních pomůcek, které partnerům zajistí pocit maximální rozkoše. Vybírat je možné z čistě dámských, ale i párových vibrátorů přinášejících potěšení pro oba.

Soubory ke stažení

Zdroj: www.dm.cz

Další články

Další články od DM

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

Společnost dm v nové kampani dodává odvahu být #prosteja

České Budějovice, 07.01.2025. „Být sám sebou“ není pro mnohé snadné. V komplexním světě jsme denně konfrontováni s různými očekáváními ve všech oblastech života. Mnohá z těchto očekávání vycházejí z tradičních rolí. Sociální média tlak na sebezdokonalování ještě zvýšila. Očekává se, že každý bude neustále prezentovat dokonalý život, který je pak srovnáván s životy ostatních. Všechna tato očekávání mohou vést k pocitu přetížení, protože si často vzájemně odporují. „Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. Každý člověk by měl mít možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.
| DM
Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

Společnost dm spolu se svými zákazníky opět pomáhá: 3 miliony Kč na klimatické vzdělávání žáků středních škol a 39,76 tuny zboží lidem v nouzi

České Budějovice, 03.12.2024. Již posedmé se společnost dm zapojila do dobročinné iniciativy Giving Friday, která představuje protipól k slevovému šílenství Black Friday. Pět procent z obratu učiněného 29. listopadu 2024 v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz se letos rovnalo částce 2 849 934 Kč. Tuto částku společnost dm zaokrouhlila na výsledné 3 miliony Kč, jimiž podpoří vzdělávací centrum TEREZA – organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt TIERRA VERDE sprchový gel esence radosti pomeranč & lavandin 500 ml

České Budějovice, 24.10.2024. Produkty s šarží 05.10.2025 vykazují nadlimitní mikrobiologickou kontaminaci bakterií Lactobacillus Plantarum. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu. Ostatní šarže a jiné produkty značky TIERRA VERDE nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

Bilance 2023/2024: Společnost dm investuje do cen, designu prodejen, technologií i udržitelné budoucnosti

České Budějovice, 24.10.2024. V uplynulém obchodním roce (1. října 2023–30. září 2024) společnost dm drogerie markt opět výrazně investovala do své cenové pozice na trhu: v předchozích dvanácti měsících byl nárůst prodejních cen v nákupním koši dm opět nižší než inflace vyjádřená přírůstkem průměrného indexu spotřebitelských cen. Současně byly navýšeny investice do digitálních platforem a služeb, nového designu prodejen, udržitelných konceptů a spolupracovníků. Zákazníci tyto iniciativy ocenili nárůstem obratu o 11,12 %. Nad hranici 5 miliard eur (5,248 miliardy eur) se poprvé vyšplhal obrat zemí podskupiny dm, kterou tvoří mateřská společnost dm Rakousko spolu se svými dceřinými společnostmi dm Česká republika, dm Maďarsko, dm Slovensko, dm Slovinsko, dm Chorvatsko, dm Srbsko, dm Bosna a Hercegovina, dm Rumunsko, dm Bulharsko, dm Severní Makedonie a dm Itálie.
| DM
dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

dm informuje: Společnost dm drogerie markt stahuje z prodeje produkt babylove kojenecká voda 1 l

České Budějovice, 09.10.2024. Z důvodu možné mikrobiologické kontaminace se nedoporučuje konzumace tohoto produktu. Zdravotní riziko je považováno za nízké, ale u citlivých jedinců, jako jsou malé děti, se mohou vyskytnout žaludeční a střevní potíže. Stahování se týká pouze výše uvedeného produktu s uvedenými daty minimální trvanlivosti. Ostatní data minimální trvanlivosti a jiné produkty značky babylove nejsou dotčeny. Čistě z preventivních důvodů a v zájmu preventivní ochrany spotřebitelů byl dotčený produkt okamžitě stažen z prodeje.
| DM
Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

Zákaznice a zákazníci dm poslali do oblastí zasažených povodněmi 5 516 350 Kč, dm částku zaokrouhlila na 7 000 000 Kč

České Budějovice, 01.10.2024. Sociální odpovědnost je součástí filozofie dm a je vlastní i jejím zákazníkům. Ti měli možnost od 20. do 29. září přispět na sbírku SOS Povodně Česká republika organizace Člověk v tísni i prostřednictvím dm. Výzvu k pomoci vyslyšeli zákazníci ve všech 259 prodejnách dm po celé republice. Minimální výše příspěvku byla 50 Kč, maximální neomezená. Pomoc ze všech krajů jako výraz solidarity a podpory nyní směřuje do nejvíce postižených oblastí.
| DM
Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

Společnost dm pomůže lidem z oblastí zasažených povodněmi darem v celkové výši 3,4 milionu Kč

České Budějovice, 17.09.2024. „Naše podpora zahrnuje materiální pomoc, kterou představuje více než 70 000 produktů, převážně z oblasti čisticích a úklidových prostředků, v celkové výši přibližně 2 miliony Kč. Produkty budeme distribuovat do postižených lokalit ve spolupráci s Potravinovými bankami a organizací Člověk v tísni. Dále jsme se rozhodli poskytnout finanční dar ve výši 1,4 milionu Kč, který stejně jako materiální pomoc rozdělíme mezi výše uvedené organizace. Věříme, že naše iniciativa přispěje k podpoře těch, kteří byli povodněmi zasaženi,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
| DM
Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
| DM
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

České Budějovice, 29.08.2024. Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce, během nichž může dojít jedině k jejímu dalšímu snížení. Společnost se tak vymezuje proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci.
| DM
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

České Budějovice, 14.06.2024. Menstruace je přirozenou součástí života každé ženy. Každý měsíc přináší ženám nejen bolest nebo obavy z protečení, ale představuje také znatelnou finanční zátěž. V České republice jsou navíc menstruační potřeby zatíženy nejvyšší, tedy jedenadvacetiprocentní, daňovou sazbou, což jejich cenu ještě zvyšuje. Podle letošního průzkumu od společnosti Spectra pro dm je menstruace finančně náročná pro třetinu dotázaných žen v Česku.
| DM