dm··5 min

3+1 tip na líčení do slunného počasí

Novinky od dm značky trend !t up

Jaro přišlo v plné síle a teplé počasí zalité slunečními paprsky vyvolává náladu na pestré a veselé barvy. Ty se pak směle promítají do našich kosmetických taštiček. Vybavte tu svou produkty clean philosophy z nejnovější řady dm značky trend !t up. Jsou veganské, balené v trvale udržitelných obalech a neobsahují parabeny, mikroplasty, minerální oleje, silikony ani další kontroverzní látky. Jak se s nimi nalíčit a podtrhnout tak svou individualitu?

obrazek_do_tela

1) Podklad je základ

Před samotnou aplikací líčení je na místě pleť řádně připravit. Vhodným základem je tak použití primeru. Ten pokožku nejen vyživí, hydratuje a sjednotí, použití kvalitní podkladové báze navíc dovede výrazně prodloužit výdrž make-upu. Primer gel Matcha Awake s extraktem ze zeleného čaje zpomaluje stárnutí pokožky a má protizánětlivé vlastnosti, je tak vhodný nejen jako podklad pod make-up, ale i pro pravidelnou každodenní péči. Stejně dobře poslouží i obličejové sérum Maracuja, jehož hydratační účinky vydrží až 24 hodin.

Na připravenou, hydratovanou pleť naneste make-up či alespoň tónovací krém. Sjednocení pleti sice patří mezi první kroky dokonalého líčení, zároveň je ale jeho pomyslnou třešinkou na dortu. Zejména majitelky mastné a smíšené pleti by vrstvu make-upu měly zafixovat fixačním sprejem. Prodlouží trvanlivost líčení, hydratuje a výslednému looku dodá přirozený nádech.

2) Koukej se mi do očí

Dávno se ví, že oči o člověku leccos prozradí. Ukažte, že nemáte co skrývat, a přitáhnete k nim pozornost výrazným líčením. Trendy nepadají z nebe, ale určují je lidé, jako jste vy. Poslední dobou se můžete setkávat s principem „více je více“. U líčení očí se tedy nemusíte nijak omezovat. Nechte se inspirovat novými líčidly a hrajte si. Vytvářejte linky nejrůznějších tvarů a barev – podle nálady. Lze je kombinovat se stíny v nude barvách, ale i v těch kontrastních. Oči nakonec orámujte nalíčením řas. Pro výraznější efekt sáhněte po umělých řasách. Dávno už nejsou výsadou plesů a společenských akcí, vhodné jsou i pro běžné každodenní nošení.

V dm najdete celou řadu produktů, které zvýrazní vaše obočí. Pomocí linek či řasenek na obočí vytvarujete a dobarvíte pěstěné obočí dle vašich preferencí.

3) Zdravé rty, krásné rty

Kosmetické značky dnes nabízí nepřeberné množství rtěnek, letos navíc hlásí velký comeback lesky. Barvu volte nejen podle tónu pleti, ale i tvaru rtů. Obecně platí, že užší pusa si lépe rozumí se světlejšími barvami, nositelky plných rtů si mohou dovolit i velmi temné odstíny. I když to již není striktním pravidlem a fantazii se meze nekladou, k výrazným očím rty netřeba tolik líčit. Zajímavé jsou i osvědčené nude odstíny, postačí však i vrstva balzámu. Hydratační balzám s olejem z avokáda dodá rtům svěží vzhled. Na zdravých ústech pak i jakákoliv barevná rtěnka vypadá a drží lépe.

4) Tečka za dnem

Poslední tip se netýká ani tak líčení, jako spíše odličování. Jedná se totiž o nedílnou součást kosmetického rituálu a je nesmírně důležité pro zachování zdravé a krásné pleti. Zklidňující odličovač s levandulovým extraktem díky svému složení odlíčí i voděodolný make-up, aniž by dráždil citlivé okolí očí a rtů.

Rady kosmetičky Kateřiny Hrabalové:

„Doporučuji pravidelně každé ráno a večer použít například čisticí pěnu či pleťové mléko, které v kombinaci s lehce navlhčenou pletí udělá mnohem větší službu než jen obyčejné mýdlo. Pleť lehce namočte a pomocí pěny, gelu či mléka ji masírujte. Poté vše opláchněte teplejší, ne ovšem horkou vodou. Příliš horká voda může způsobit popraskání žilek, rozšíření pórů a podráždění. Naopak studená voda póry až příliš stáhne a pleť se tak nevyčistí dostatečně do hloubky. Pokud je pleť nalíčená, nezapomeňte obličej před touto procedurou důkladně odlíčit. Obličej následně osušte a dočistěte tonikem, pleťovou vodou nebo tonizační vodou. Můžete nanést na tampon a pokožku s ním jemně stírat. Až je tamponek čistý, pleť doporučuji namazat sérem a následně pleťovým krémem. Dobré je pamatovat na to, že micelární voda nenahrazuje tonikum či pleťovou vodu a měla by být po použití vždy omyta vodou.“

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.
Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti
dm

Člověk ve středu zájmu. Společnost dm se připojuje ke Světovému dni sociální spravedlnosti

Na 20. února připadá Světový den sociální spravedlnosti, který vyhlásila OSN na podporu myšlenek rovných příležitostí, solidarity a respektu ve všech oblastech života. Společnost dm dlouhodobě upozorňuje na situaci znevýhodněných lidí ve společnosti. Podporuje projekty pomáhající lidem v nouzi, svou firemní kulturu zakládá na dialogu a diverzitu vnímá jako zdroj energie, kreativity a nových impulsů.
Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou
dm

Jak potěšit svou lásku na Valentýna? Tipy na překvapení, která nezklamou

Blíží se den svatého Valentýna, který s očekáváním vyhlížejí všichni zamilovaní. Oblíbený zimní svátek zasvěcený lásce, kdy se lidé vyznávají ze vzájemné náklonnosti a sdílejí radost. Ještě nevíte, jak drahou polovičku potěšit? Nechte se inspirovat a přichystejte překvapení v podobě společné romantické koupele, masáže nebo vlastnoručně připravené večeře.