V dm se uskuteční čtvrtý ročník Giving Friday, výtěžek poputuje na pomoc obětem domácího násilí

|

Listopad ve znamení dobrých skutků

Pomoc místo slev. To je motto aktivity Giving Friday, kterou již čtvrtým rokem nabídne dm drogerie markt svým zákazníkům jako dobročinnou alternativu k nákupnímu šílenství Black Friday. Pět procent z obratu uskutečněného dne 26. listopadu věnuje společnost na dobré účely. Výtěžkem letos pomůže obětem domácího násilí, a to prostřednictvím organizace Bílý kruh.

„Nákupy v dm jsou výhodné nejen na černý pátek. Namísto slev tak našim zákazníkům nabídneme možnost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce,“ vysvětluje smysl aktivity Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Na dobrou věc stejně jako loni poputuje 5 procent z celkového obratu společnosti uskutečněného během posledního listopadového pátku. Zahrnuty budou nákupy jak ve všech kamenných prodejnách dm, tak i na online shopu dm.cz.

„V minulém roce jsme díky této aktivitě na dobročinné účely vybrali 2,2 milionu korun. Vzhledem k náročné situaci jsme se ale rozhodli částku navýšit na 3 miliony korun,“ upřesňuje Jiří Peroutka. Získané finanční prostředky obdržela v loňském roce organizace Fandi mámám, která podporuje děti rodičů samoživitelů.

Během předchozích tří let věnovala dm drogerie prostřednictvím aktivity Giving Friday peněžní dar v celkové výši 6,7 milionu korun.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Giving Friday i Sbírka potravin byly letos v dm rekordní. Společnost věnovala potřebným 3 miliony korun a 44 tun zboží

Listopad se ve společnosti dm drogerie markt tradičně nesl ve znamení dobročinnosti. V rámci letošní aktivity Giving Friday věnuje společnost 3 miliony korun na podporu dětí rodičů samoživitelů. Celkově tak za všechny tři ročníky dobročinné akce darovala dm 6,7 milionu korun. Síť drogerií se také zapojila do celonárodní potravinové sbírky a letos vybrala přes 32 tun drogistického zboží a 11 tun potravin.

dm

dm se zapojila do projektu „Pomoc nemocnicím“

Nelehké období koronavirové krize si žádalo maximální nasazení každého člena nemocničního personálu. S cílem pomoci tam, kde je potřeba, se společnost dm rozhodla symbolicky poděkovat zdravotníkům za jejich obětavost, odvahu a nasazení.

dm

Známe 70 vítězů iniciativy společnosti dm „Propojujeme generace“

Díky výtěžku společensky odpovědné aktivity dm Giving Friday si v rámci iniciativy Propojujeme generace {SPOLEČNĚ} rozdělí celkem 70 domovů seniorů nebo institucí pro seniory po celé České republice částku ve výši 2 miliony korun. Všichni vítězové obdrží na projekt pro posílení pouta mezi dětmi a seniory částku 28 600 korun.