dm se zapojila do projektu „Pomoc nemocnicím“

|

Nemocnice dostaly od společnosti dm přes 11.000 drogistických produktů v hodnotě téměř 280.000 Kč

Nelehké období koronavirové krize si žádalo maximální nasazení každého člena nemocničního personálu. S cílem pomoci tam, kde je potřeba, se společnost dm rozhodla symbolicky poděkovat zdravotníkům za jejich obětavost, odvahu a nasazení.

Nemocnice dostaly od společnosti dm přes 11.000 drogistických produktů

Pomoci může každý

Projekt „Pomoc nemocnicím“ vznikl na podporu nemocničního personálu, který se v době pandemie více než kdy jindy soustředil na práci a neměl dostatek volného času na odpočinek, přípravu jídla nebo obstarání základního nákupu. Zapojením do projektu pomohla společnost dm zajistit přímo na speciální COVID pracoviště nezbytné drogistické produkty dm značek. Do deseti podpořených nemocnic tak směřovalo 11.566 výrobků osobní hygieny v hodnotě bezmála 280.000 korun. „Vytížení pracovníci COVID pracovišť si naši podporu bez pochyb zaslouží. Dnes už vše můžeme hodnotit s určitým nadhledem, ale v době největší krize by s nimi neměnil určitě nikdo z nás,“ dodává jednatelka společnosti dm Martina Horká.

Vybrané nemocnice, do kterých poputují produkty dm značek:

Fakultní nemocnice Plzeň, Nemocnice Česká Lípa, Fakultní nemocnice Motol, Nemocnice Kladno, Nemocnice Jihlava, Nemocnice Mariánské lázně, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Nemocnice České Budějovice, Nemocnice Cheb, Nemocnice Karlovy Vary

Společnost dm podporuje i společné aktivity dětí a seniorů

Zároveň s obdarováním nemocnic startuje i rozdělení výher společensky odpovědné aktivity dm Giving Friday, díky které si v rámci iniciativy Propojujeme generace {SPOLEČNĚ} rozdělilo celkem 70 vybraných domovů seniorů nebo institucí pro seniory po celé České republice částku ve výši 2.000.000 korun. Všichni vítězové obdrží v následujících dnech na projekt pro posílení pouta mezi dětmi a seniory částku 28.600 korun. Seznam všech organizací, které společnost dm podpoří, najdete na www.dm.cz/propojujeme-generace.

Zdroj: www.dm.cz

dm

Známe 70 vítězů iniciativy společnosti dm „Propojujeme generace“

Díky výtěžku společensky odpovědné aktivity dm Giving Friday si v rámci iniciativy Propojujeme generace {SPOLEČNĚ} rozdělí celkem 70 domovů seniorů nebo institucí pro seniory po celé České republice částku ve výši 2 miliony korun. Všichni vítězové obdrží na projekt pro posílení pouta mezi dětmi a seniory částku 28 600 korun.

dm

Ať je vám 20 nebo 50 let, barev v líčení se nemusíte bát. Pozor jen na vhodný odstín, radí vizážistka

České Budějovice, 19.05.2023 – Ráda byste sáhla po ostře rudé rtěnce, máte ale pocit, že vám nesluší? Lákaly by vás pestrobarevné nehty, bojíte se však, že jsou spíše dominantou mladších ročníků? Odhoďte předsudky a nalaďte se na jarní vlnu veselými a výraznějšími barvami. Ty totiž do života i vzhledu přináší radost a hravost, bez ohledu na věk. Jak ale najít v pestré jarní paletě barev ten správný odstín, který tváři zalichotí a rozzáří ji? Mohou všechny ženy používat rozjasňovač? A jaký efekt udělá rtěnka s fialovým nádechem?

dm

Leden bez masa zkouší čím dál více lidí. Díky nabídce rostlinných produktů je výzva Veganuary snazší než kdy dříve

Nový rok se nese ve znamení předsevzetí a výzev. Hned v lednu si přitom lidé mohou zkusit, jaké to je vést veganský život. Každoroční výzva s názvem Veganuary láká rok od roku stále více účastníků, kteří chtějí veganství přijmout za své nebo o rostlinné stravě zjistit více. Společnost dm přitom upozorňuje, že rostlinné produkty jsou čím dál dostupnější. V drogerii dm je lze zakoupit jak v sortimentu biopotravin, tak klasických drogistických produktů.