ČSOB··2 min

ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je univerzální bankovní instituce působící v Česku. ČSOB byla založena státem v roce 1964 jako banka pro poskytování služeb v oblasti financování zahraničního obchodu a volnoměnových operací s působností na československém trhu.

Tisková zpráva

Skupina ČSOB vypsala výběrové řízení na nového kreativně-strategického partnera, který bude zastřešovat tvorbu a rozvoj marketingové komunikace napříč skupinou. Hledání nového partnera je součástí širší strategické transformace banky, která se v posledních letech intenzivně zaměřuje na inovace, digitalizaci a hlubší zákaznickou orientaci.

„Nejde nám jen o dodavatele kreativních kampaní. Hledáme silného, multidisciplinárního partnera, který dokáže kombinovat strategické uvažování, silné insighty, kreativní přesah a technologické know-how. A ideálně má i mezinárodní znalosti. Zkrátka někoho, kdo s námi bude přemýšlet o budoucnosti značky ČSOB v celém jejím kontextu, od marketingu až po byznysovou strategii,“ říká Jiří Jón, výkonný ředitel Skupinové komunikace ČSOB.

Tříkolové výběrové řízení probíhá formou tendru, do něhož bylo přizváno 15 agentur, 12 z nich se rozhodlo tendru účastnit. Do užšího výběru byly následně přizvány 4 agentury. Výběr nového partnera probíhá podle předem definovaných a férových pravidel. Hodnoticí komise má pět členů, kteří zastupují klíčové oblasti byznysu v rámci skupiny ČSOB, včetně marketingové komunikace. Výsledné rozhodnutí bude schvalovat samotné představenstvo banky.

„Výběrové řízení jsme připravili velmi pečlivě a s respektem ke všem zúčastněným stranám. Je to krok, který má ambici posunout nejen naši komunikaci, ale i celkový způsob, jak značka ČSOB mluví se svými klienty a jak vypadá. Hledáme jednoho strategického partnera pro on-line i off-line komunikaci, proto jsme si dali záležet na výběru těch, které jsme do tendru přizvali. Potěšil nás zájem i špičková kvalita prezentací, v nichž jsme viděli řadu různých přístupů. Podle pravidel férového tendru jsme ho uzavřeli se čtyřmi finalisty, kterými jsou DDB, Lion Communication, WPP a VCCP,“ dodává Jiří Jón.

Nový kreativně-strategický partner (pro off-line i on-line komunikaci) by měl být vybrán v průběhu léta. Spolupráce se bude týkat celé skupiny ČSOB.

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

Ratiboř, Rudíkov, Havlíčkův Brod a Ostopovice uspěly v soutěži Zelená obec roku 2025. ČSOB ocenila odpovědný a udržitelný přístup k budoucnosti

ČSOB ocenila lídry mezi českými obcemi v oblasti udržitelnosti. Ve třetím ročníku soutěže Zelená obec roku zvítězily Ratiboř na Vsetínsku, Rudíkov na Třebíčsku a v kategorii statutárních a velkých měst Havlíčkův Brod. Ocenění za sociální počin roku získaly Ostopovice na Brněnsku. Slavnostní vyhlášení se konalo jako součást tradiční konference Udržitelná budoucnost obcí, kterou hostil pražský Kampus ČSOB. Mezi vystupujícími byl i ministr životního prostředí Petr Hladík nebo oceňovaný starosta německé obce Kalletal Mario Hecker.
| ČSOB
ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

ČSOB hledá nového kreativně-strategického partnera pro celou finanční skupinu

Skupina ČSOB vypsala výběrové řízení na nového kreativně-strategického partnera, který bude zastřešovat tvorbu a rozvoj marketingové komunikace napříč skupinou. Hledání nového partnera je součástí širší strategické transformace banky, která se v posledních letech intenzivně zaměřuje na inovace, digitalizaci a hlubší zákaznickou orientaci.
| ČSOB
České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

České banky spouští světově unikátní službu „Vklad na kartu“

Česká spořitelna, ČSOB a Raiffeisenbank jako první banky na světě společně s kartovými asociacemi Mastercard a Visa spouští novou službu Vklad na kartu. S podporou České bankovní asociace tak vzniká unikátní řešení, které umožní klientům vkládat hotovost přímo na účet skrze bankomaty jiných bank.
| ČSOB
ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.
| ČSOB
Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Cestou k udržitelnému rozvoji české ekonomiky je pružnější pracovní trh, systematická podpora celoživotního vzdělávání a lepší využití lidského kapitálu napříč regiony i věkovými skupinami. Na tom se shodli odborníci na summitu Trendy práce 2025, který se konal 22.–23. května v Praze. Hlavním hostem byl nositel Nobelovy ceny za ekonomii Daron Acemoglu, který připomněl, že budoucnost práce, demokracie i rovnosti bude záviset víc na tom, jak technologie využijeme, než kolik jich máme. ČSOB byla iniciátorem a generálním partnerem summitu, akci pořádaly Hospodářské noviny.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna rozšířila dlouhodobou spolupráci s Intermap Technologies i pro oblast posuzování škodních událostí. Cílem je rychlejší a efektivnější vyřizování pojistných událostí.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Tento čtvrtek 22. května začíná dvoudenní summit Trendy práce 2025, jedinečné setkání špiček českého byznysu. Hlavním hostem bude Daron Acemoglu, nositel Nobelovy ceny za rok 2024 za ekonomii a třetí nejcitovanější ekonom světa. Akce se koná v pražské centrále ČSOB, která je jejím iniciátorem a generálním partnerem. Pořadatelem jsou Hospodářské noviny.
| ČSOB
Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Více než polovina z malých a středních firem a podnikatelů (54 procent) čelila v prvním čtvrtletí tohoto roku vyšším nákladům na energie, materiály a další vstupy. Nejčastěji ceny narostly v součtu do deseti procent, uvedla třetina z nich. Naopak cena jejich produktů se tolik nezvýšila. Vyplývá to z průzkumu Index očekávání firem mezi více než 400 firmami a živnostníky.
| ČSOB
„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

Období dovolených se blíží a cesta vlastním vozem do zahraničí zůstává oblíbeným způsobem, jak si užít volno. Cestování ale může znepříjemnit porucha vozidla. Statistiky ČSOB Pojišťovny ukazují, že nejčastěji z dovolenkových destinací volají čeští řidiči o pomoc z Rakouska, během léta pak z Itálie. Stále oblíbenějším způsobem, jak tyto situace řešit, je zavolání asistenční služby. ČSOB Pojišťovna ji nabízí dokonce v bezlimitní variantě. Nejčastěji asistence pomáhají klientům, když potřebují odtah, vybije se jim baterie, píchnou pneumatiku nebo jim dojde palivo.
| ČSOB