Skupina ČSOB vypsala výběrové řízení na nového kreativně-strategického partnera, který bude zastřešovat tvorbu a rozvoj marketingové komunikace napříč skupinou. Hledání nového partnera je součástí širší strategické transformace banky, která se v posledních letech intenzivně zaměřuje na inovace, digitalizaci a hlubší zákaznickou orientaci.
„Nejde nám jen o dodavatele kreativních kampaní. Hledáme silného, multidisciplinárního partnera, který dokáže kombinovat strategické uvažování, silné insighty, kreativní přesah a technologické know-how. A ideálně má i mezinárodní znalosti. Zkrátka někoho, kdo s námi bude přemýšlet o budoucnosti značky ČSOB v celém jejím kontextu, od marketingu až po byznysovou strategii,“ říká Jiří Jón, výkonný ředitel Skupinové komunikace ČSOB.
Tříkolové výběrové řízení probíhá formou tendru, do něhož bylo přizváno 15 agentur, 12 z nich se rozhodlo tendru účastnit. Do užšího výběru byly následně přizvány 4 agentury. Výběr nového partnera probíhá podle předem definovaných a férových pravidel. Hodnoticí komise má pět členů, kteří zastupují klíčové oblasti byznysu v rámci skupiny ČSOB, včetně marketingové komunikace. Výsledné rozhodnutí bude schvalovat samotné představenstvo banky.
„Výběrové řízení jsme připravili velmi pečlivě a s respektem ke všem zúčastněným stranám. Je to krok, který má ambici posunout nejen naši komunikaci, ale i celkový způsob, jak značka ČSOB mluví se svými klienty a jak vypadá. Hledáme jednoho strategického partnera pro on-line i off-line komunikaci, proto jsme si dali záležet na výběru těch, které jsme do tendru přizvali. Potěšil nás zájem i špičková kvalita prezentací, v nichž jsme viděli řadu různých přístupů. Podle pravidel férového tendru jsme ho uzavřeli se čtyřmi finalisty, kterými jsou DDB, Lion Communication, WPP a VCCP,“ dodává Jiří Jón.
Nový kreativně-strategický partner (pro off-line i on-line komunikaci) by měl být vybrán v průběhu léta. Spolupráce se bude týkat celé skupiny ČSOB.
Zdroj: www.csob.cz