ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.
Kampaň startuje 2. června a poběží až do konce měsíce napříč různými kanály – v televizi, online, v kinech i na velkoformátových LED plochách. Pracuje s jednoduchým, ale silným sdělením: „Díky vám má každé deváté dítě v Česku lepší start. Správně investovaný čas a energie se nám všem jednou vrátí.“ Součástí marketingového mixu je jak hlavní televizní spot (20 s), tak třeba statická kreativa s fotografiemi několika vybraných reálných ambasadorů finančního vzdělávání.
„Finanční gramotnost je základní dovedností pro život. O to cennější je, když ji dětem předávají přímo lidé z praxe – naši kolegové, kteří se rozhodli investovat svůj čas a znalosti do vzdělávání nové generace. Děkujeme všem, kteří v tom jedou s námi. Je skvělé, že jsme jim mohli mimo jiné i touto cestou alespoň symbolicky poděkovat,“ říká Radmila Lacinová, brand manažerka skupiny ČSOB.
Součástí kampaně je i silná interní komunikace a zapojení sociálních sítí. Kreativa navazuje na dlouhodobou aktivitu ČSOB v oblasti vzdělávání – od roku 2016 totiž banka systematicky rozvíjí vlastní program finančního a digitálního vzdělávání pro školy, do kterého se zapojilo už přes 500 zaměstnanců ČSOB, přičemž výuka proběhla ve více než 1300 školách napříč republikou. Program doplňuje vlastní vzdělávací online portál pro učitele i rodiče Penězověda.cz nebo výukový modul Filip v oblíbené lifestyle aplikaci ČSOB DoKapsy.
O kreativu předprázdninové kampaně se postarala agentura Zaraguza, která zajistila i celkovou produkci spotu.
Zdroj: www.csob.cz