ČSOB··2 min

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je univerzální bankovní instituce působící v Česku. ČSOB byla založena státem v roce 1964 jako banka pro poskytování služeb v oblasti financování zahraničního obchodu a volnoměnových operací s působností na československém trhu.

Tisková zpráva

ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.

Kampaň startuje 2. června a poběží až do konce měsíce napříč různými kanály – v televizi, online, v kinech i na velkoformátových LED plochách. Pracuje s jednoduchým, ale silným sdělením: „Díky vám má každé deváté dítě v Česku lepší start. Správně investovaný čas a energie se nám všem jednou vrátí.“ Součástí marketingového mixu je jak hlavní televizní spot (20 s), tak třeba statická kreativa s fotografiemi několika vybraných reálných ambasadorů finančního vzdělávání.

„Finanční gramotnost je základní dovedností pro život. O to cennější je, když ji dětem předávají přímo lidé z praxe – naši kolegové, kteří se rozhodli investovat svůj čas a znalosti do vzdělávání nové generace. Děkujeme všem, kteří v tom jedou s námi. Je skvělé, že jsme jim mohli mimo jiné i touto cestou alespoň symbolicky poděkovat,“ říká Radmila Lacinová, brand manažerka skupiny ČSOB.

Součástí kampaně je i silná interní komunikace a zapojení sociálních sítí. Kreativa navazuje na dlouhodobou aktivitu ČSOB v oblasti vzdělávání – od roku 2016 totiž banka systematicky rozvíjí vlastní program finančního a digitálního vzdělávání pro školy, do kterého se zapojilo už přes 500 zaměstnanců ČSOB, přičemž výuka proběhla ve více než 1300 školách napříč republikou. Program doplňuje vlastní vzdělávací online portál pro učitele i rodiče Penězověda.cz nebo výukový modul Filip v oblíbené lifestyle aplikaci ČSOB DoKapsy.

O kreativu předprázdninové kampaně se postarala agentura Zaraguza, která zajistila i celkovou produkci spotu.

Ukázka spotu

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB staví kampaň na autentickém příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že investují čas do finančního vzdělávání dětí

ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na autentickém příběhu vlastních zaměstnanců. V čele kampaně je totiž aktivita bankéřů, kteří už osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají dětem porozumět financím, digitálnímu světu i udržitelnosti. Výsledkem je, že s výukou finanční gramotnosti od ČSOB se už napřímo setkalo každé deváté dítě v Česku.
| ČSOB
Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Cestou k udržitelnému rozvoji české ekonomiky je pružnější pracovní trh, systematická podpora celoživotního vzdělávání a lepší využití lidského kapitálu napříč regiony i věkovými skupinami. Na tom se shodli odborníci na summitu Trendy práce 2025, který se konal 22.–23. května v Praze. Hlavním hostem byl nositel Nobelovy ceny za ekonomii Daron Acemoglu, který připomněl, že budoucnost práce, demokracie i rovnosti bude záviset víc na tom, jak technologie využijeme, než kolik jich máme. ČSOB byla iniciátorem a generálním partnerem summitu, akci pořádaly Hospodářské noviny.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Tento čtvrtek 22. května začíná dvoudenní summit Trendy práce 2025, jedinečné setkání špiček českého byznysu. Hlavním hostem bude Daron Acemoglu, nositel Nobelovy ceny za rok 2024 za ekonomii a třetí nejcitovanější ekonom světa. Akce se koná v pražské centrále ČSOB, která je jejím iniciátorem a generálním partnerem. Pořadatelem jsou Hospodářské noviny.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna rozšířila dlouhodobou spolupráci s Intermap Technologies i pro oblast posuzování škodních událostí. Cílem je rychlejší a efektivnější vyřizování pojistných událostí.
| ČSOB
Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Více než polovina z malých a středních firem a podnikatelů (54 procent) čelila v prvním čtvrtletí tohoto roku vyšším nákladům na energie, materiály a další vstupy. Nejčastěji ceny narostly v součtu do deseti procent, uvedla třetina z nich. Naopak cena jejich produktů se tolik nezvýšila. Vyplývá to z průzkumu Index očekávání firem mezi více než 400 firmami a živnostníky.
| ČSOB
„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

Období dovolených se blíží a cesta vlastním vozem do zahraničí zůstává oblíbeným způsobem, jak si užít volno. Cestování ale může znepříjemnit porucha vozidla. Statistiky ČSOB Pojišťovny ukazují, že nejčastěji z dovolenkových destinací volají čeští řidiči o pomoc z Rakouska, během léta pak z Itálie. Stále oblíbenějším způsobem, jak tyto situace řešit, je zavolání asistenční služby. ČSOB Pojišťovna ji nabízí dokonce v bezlimitní variantě. Nejčastěji asistence pomáhají klientům, když potřebují odtah, vybije se jim baterie, píchnou pneumatiku nebo jim dojde palivo.
| ČSOB
Hypotéka před výběrem bytu nebo domu? ČSOB přichází s novinkou, která urychlí cestu k vlastnímu bydlení

Hypotéka před výběrem bytu nebo domu? ČSOB přichází s novinkou, která urychlí cestu k vlastnímu bydlení

ČSOB Hypoteční banka spouští nový produkt, který má posílit pozici kupujících na napjatém trhu s nemovitostmi. ČSOB Hypotéka bez nemovitosti totiž umožňuje zájemcům nejprve získat a podepsat hypoteční úvěr s garantovanou sazbou, a až potom hledat vysněné bydlení. Reaguje tak na rekordně vysoké ceny staveb a pozemků a rostoucí tlak na rychlé rozhodování kupujících. V rámci nového produktu banka navíc klientům automaticky sníží sazbu, pokud tržní úroky klesnou, a k dispozici dává i odbornou technickou inspekci nemovitosti. Aktivní klienti ČSOB si mohou novinku vyřídit plně digitálně, bez nutnosti návštěvy pobočky.
| ČSOB
Udržitelná budoucnost obcí: ČSOB pořádá třetí ročník konference, na které vyhlásí i vítěze soutěže Zelená obec roku

Udržitelná budoucnost obcí: ČSOB pořádá třetí ročník konference, na které vyhlásí i vítěze soutěže Zelená obec roku

ČSOB pořádá tradiční konferenci Udržitelná budoucnost obcí. Již třetí ročník se tentokrát zaměří na odpadové hospodářství – jedno z klíčových témat současné ekologické transformace obcí. Akce se uskuteční 5. června od 14 hodin v pražském Kampusu ČSOB. Mezi hosty nebude chybět ani ministr životního prostředí Petr Hladík. Program završí slavnostní vyhlášení soutěže Zelená obec roku.
| ČSOB
ČSOB s Mastercard odmění mladé za krok k finanční dospělosti. Představují kampaň Účet na rozjezd

ČSOB s Mastercard odmění mladé za krok k finanční dospělosti. Představují kampaň Účet na rozjezd

Oslavit osmnáct let ještě neznamená stát se finančně dospělým. Právě proto spouští ČSOB ve spolupráci s Mastercard kampaň Účet na rozjezd. Je zaměřená na těžkosti finančního osamostatnění a cílí na mladé lidi ve věku od 18 do 26 let. Těm má pomoci zvládnout první kroky k samostatnosti v oblasti nakládání s penězi nebo zhodnocení úspor. Vedle účtu s moderními funkcemi mohou noví klienti získat odměnu až 3 000 Kč.
| ČSOB