ČSOB··4 min

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

ČSOB

ČSOB

Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB) je univerzální bankovní instituce působící v Česku. ČSOB byla založena státem v roce 1964 jako banka pro poskytování služeb v oblasti financování zahraničního obchodu a volnoměnových operací s působností na československém trhu.

Tisková zpráva

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.

Kampaň navazuje na předchozí komunikaci Sparta karty, kterou Mastercard a ČSOB odstartovaly ve spolupráci se Spartou v roce 2023. Nová fáze, spuštěná na jaře 2025, si klade za cíl zvýšit povědomí o kartě mezi fanoušky a jejich rodinami.

Vedle Matěje Ryneše se v kampani objevují i tři ambasadoři a oddaní fanoušci Sparty – DJ Manene, šéfkuchař Jan Punčochář a biatlonista Michal Krčmář. Ti s nadsázkou připomínají, že správného sparťana poznáte i podle toho, co má v peněžence – nebo dnes spíš v mobilu.

„Každý fanoušek ví, že ty nejsilnější emoce nepřicházejí z věcí, ale z okamžiků, které sdílí se svým klubem. Díky partnerství Mastercard, ČSOB a Sparty teď mohou fotbaloví fanoušci tyto chvíle zažívat i mimo stadion – třeba při obyčejné platbě. Sparta karta jim dává příležitost mít klub každý den na dosah, a právě to z ní dělá něco výjimečného,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Sparta karta ale není jen stylovým doplňkem – fanoušci díky ní mohou získat až 1 500 Kč zpět za nákupy spojené se Spartou, ať už jde o merch, občerstvení nebo vstupenky zakoupené na oficiálních prodejních místech. Dalších 393 Kč získají na nákup vstupenek po aktivaci karty přes své Sparta iD, což dohromady symbolicky odkazuje na rok založení klubu – částkou 1 893 Kč.

Kromě finančních výhod mají držitelé karty přístup k exkluzivním soutěžím, dárkům nebo zážitkům během celé sezony a mohou si ji navíc propojit se službou Sparta UNLIMITED, která nabízí přednostní nákup vstupenek, přístup k prémiovému obsahu a další výhody pro věrné fanoušky.

„Věříme, že skutečná hodnota partnerství spočívá v tom, jak dokáže obohatit každodenní život našich klientů. Sparta karta přináší fanouškům nejen moderní platební řešení, ale i jedinečné zážitky, které propojují jejich vášeň pro fotbal s inovativními službami. Je to důkaz, že technologie a emoce mohou jít ruku v ruce a vytvářet přidanou hodnotu pro každého klienta,“ říká Jiří Jón, výkonný ředitel Skupinové komunikace ČSOB.

AC Sparta Praha dlouhodobě sází na moderní přístup ke komunikaci i fanouškovskému zážitku. V rámci epet ARENY ČSOB se Spartou testují nové digitální služby – například možnost objednat si občerstvení přes mobilní aplikaci přímo ze sedačky a nechat si ho doručit, aniž by diváci zmeškali jediný moment zápasu.

„Víme, že fanoušci nechtějí jen sledovat klub – chtějí být jeho součástí. Sparta karta tak není jen o designu, ale o celém ekosystému služeb, výhod a zážitků, které jsme společně s našimi partnery připravili. Díky ní můžeme fanouškům nabídnout propojení každodenního života s klubovou identitou, a to od nákupů přes prémiový obsah až po zážitky, které jinde nezažijí. Touto kampaní chceme ukázat, že Sparta karta není jen platebním nástrojem, ale způsobem, jak žít sparťanství každý den,“ říká Eva Šťastná, ředitelka oddělení péče o partnery.

Sparta karta vznikla v rámci partnerství ČSOB a AC Sparta Praha, které odstartovalo v lednu 2023. Za tu dobu si ji pořídily tisíce fanoušků napříč generacemi, a platby s ní proběhly už ve více než 50 zemích světa. Více než čtvrtinu držitelů tvoří ženy.

Více informací o Sparta kartě a kampani naleznete na: www.csob.cz/sparta-karta

Video spot naleznete zde: Sparta karta od ČSOB

Zdroj: www.csob.cz

Další články

Další články od ČSOB

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

Plaťte sparťansky, plaťte stylově. AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard rozšiřují kampaň, která propojuje emoce fanoušků s digitálními platbami

AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která fanouškům připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Emotivní koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé pípnutí Sparta kartou od ČSOB připomíná ty nejsilnější emoce – gólovou euforii, klubovou sounáležitost a společné chvíle na tribunách.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Summit Trendy práce 2025: Klíčem k úspěchu je vzdělávání a flexibilní pracovní trh

Cestou k udržitelnému rozvoji české ekonomiky je pružnější pracovní trh, systematická podpora celoživotního vzdělávání a lepší využití lidského kapitálu napříč regiony i věkovými skupinami. Na tom se shodli odborníci na summitu Trendy práce 2025, který se konal 22.–23. května v Praze. Hlavním hostem byl nositel Nobelovy ceny za ekonomii Daron Acemoglu, který připomněl, že budoucnost práce, demokracie i rovnosti bude záviset víc na tom, jak technologie využijeme, než kolik jich máme. ČSOB byla iniciátorem a generálním partnerem summitu, akci pořádaly Hospodářské noviny.
| ČSOB
Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Summit Trendy práce 2025 s nositelem Nobelovy ceny a elitou byznysu začíná

Tento čtvrtek 22. května začíná dvoudenní summit Trendy práce 2025, jedinečné setkání špiček českého byznysu. Hlavním hostem bude Daron Acemoglu, nositel Nobelovy ceny za rok 2024 za ekonomii a třetí nejcitovanější ekonom světa. Akce se koná v pražské centrále ČSOB, která je jejím iniciátorem a generálním partnerem. Pořadatelem jsou Hospodářské noviny.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna zjednodušuje šetření pojistných událostí pomocí technologie Aquarius RMA od Intermapu

ČSOB Pojišťovna rozšířila dlouhodobou spolupráci s Intermap Technologies i pro oblast posuzování škodních událostí. Cílem je rychlejší a efektivnější vyřizování pojistných událostí.
| ČSOB
Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Průzkum ČSOB: Ceny energií a materiálů rostly v prvním čtvrtletí u více než poloviny firem

Více než polovina z malých a středních firem a podnikatelů (54 procent) čelila v prvním čtvrtletí tohoto roku vyšším nákladům na energie, materiály a další vstupy. Nejčastěji ceny narostly v součtu do deseti procent, uvedla třetina z nich. Naopak cena jejich produktů se tolik nezvýšila. Vyplývá to z průzkumu Index očekávání firem mezi více než 400 firmami a živnostníky.
| ČSOB
„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

„Pomoc, porucha!“, volali loni nejčastěji naši řidiči z Rakouska, v létě z Itálie

Období dovolených se blíží a cesta vlastním vozem do zahraničí zůstává oblíbeným způsobem, jak si užít volno. Cestování ale může znepříjemnit porucha vozidla. Statistiky ČSOB Pojišťovny ukazují, že nejčastěji z dovolenkových destinací volají čeští řidiči o pomoc z Rakouska, během léta pak z Itálie. Stále oblíbenějším způsobem, jak tyto situace řešit, je zavolání asistenční služby. ČSOB Pojišťovna ji nabízí dokonce v bezlimitní variantě. Nejčastěji asistence pomáhají klientům, když potřebují odtah, vybije se jim baterie, píchnou pneumatiku nebo jim dojde palivo.
| ČSOB
Hypotéka před výběrem bytu nebo domu? ČSOB přichází s novinkou, která urychlí cestu k vlastnímu bydlení

Hypotéka před výběrem bytu nebo domu? ČSOB přichází s novinkou, která urychlí cestu k vlastnímu bydlení

ČSOB Hypoteční banka spouští nový produkt, který má posílit pozici kupujících na napjatém trhu s nemovitostmi. ČSOB Hypotéka bez nemovitosti totiž umožňuje zájemcům nejprve získat a podepsat hypoteční úvěr s garantovanou sazbou, a až potom hledat vysněné bydlení. Reaguje tak na rekordně vysoké ceny staveb a pozemků a rostoucí tlak na rychlé rozhodování kupujících. V rámci nového produktu banka navíc klientům automaticky sníží sazbu, pokud tržní úroky klesnou, a k dispozici dává i odbornou technickou inspekci nemovitosti. Aktivní klienti ČSOB si mohou novinku vyřídit plně digitálně, bez nutnosti návštěvy pobočky.
| ČSOB
Udržitelná budoucnost obcí: ČSOB pořádá třetí ročník konference, na které vyhlásí i vítěze soutěže Zelená obec roku

Udržitelná budoucnost obcí: ČSOB pořádá třetí ročník konference, na které vyhlásí i vítěze soutěže Zelená obec roku

ČSOB pořádá tradiční konferenci Udržitelná budoucnost obcí. Již třetí ročník se tentokrát zaměří na odpadové hospodářství – jedno z klíčových témat současné ekologické transformace obcí. Akce se uskuteční 5. června od 14 hodin v pražském Kampusu ČSOB. Mezi hosty nebude chybět ani ministr životního prostředí Petr Hladík. Program završí slavnostní vyhlášení soutěže Zelená obec roku.
| ČSOB
ČSOB s Mastercard odmění mladé za krok k finanční dospělosti. Představují kampaň Účet na rozjezd

ČSOB s Mastercard odmění mladé za krok k finanční dospělosti. Představují kampaň Účet na rozjezd

Oslavit osmnáct let ještě neznamená stát se finančně dospělým. Právě proto spouští ČSOB ve spolupráci s Mastercard kampaň Účet na rozjezd. Je zaměřená na těžkosti finančního osamostatnění a cílí na mladé lidi ve věku od 18 do 26 let. Těm má pomoci zvládnout první kroky k samostatnosti v oblasti nakládání s penězi nebo zhodnocení úspor. Vedle účtu s moderními funkcemi mohou noví klienti získat odměnu až 3 000 Kč.
| ČSOB
ČSOB Pojišťovna varuje před pálením čarodějnic: Oheň je dobrý sluha, ale zlý pán!

ČSOB Pojišťovna varuje před pálením čarodějnic: Oheň je dobrý sluha, ale zlý pán!

Poslední noc v dubnu, známá jako Filipojakubská, je neodmyslitelně spjata s oblíbenou tradicí pálení čarodějnic. Zatímco si lidé užívají atmosféru jarního večera, hasiči se v tomto období potýkají s nárůstem zásahů. Jen v loňském roce jich v dubnu hasiči evidovali 291, což bylo nejvíce ze všech loňských měsíců. ČSOB Pojišťovna proto připomíná, že prevence je klíčem k bezpečnému slavení.
| ČSOB