V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.

„Láska chutná nejlépe naživo a chat nikdy nenahradí mimiku, vůni a kouzlo prvního setkání. Proto jsme vyvinuli apku, která lidi propojí – a zároveň jim dá hned důvod sejít se osobně. Offline setkání má pořád své kouzlo. Stačí totiž jedna Kofola a už víte, jestli si vzájemně rozumíte, voníte. To přes obrazovky telefonů tak rychle nezjistíte,“ vysvětluje Jozef Tomečko, senior brand manažer značky Kofola.
Kofoláska je mobilní seznamka, která funguje pouze během letních festivalů a je svázaná pouze s lokací eventu. Uživatelé si v ní vytvoří profil, vyberou si, koho hledají – lásku, přátele nebo letní flirt – a pokud dojde k „matchi“, aplikace jim pošle voucher na 1+1 Kofolu zdarma jako pozvánku k osobnímu setkání. Žádné nekonečné vypisování a čekání na odpověď.
Aplikace se zpřístupní vždy 3 dny před festivalem a je dostupná pro iOS i Android zařízení. Kromě Beats for Love bude letos fungovat i na Colours of Ostrava a slovenském festivalu Grape.
Součástí festivalového zážitku ve všech zmíněných destinacích bude letos i Náměstí Lásky. Kromě stylového prostředí s letní atmosférou, vůní bylinek a čepované Kofoly, proběhnou v areálu Dolních Vítkovic festivalové i skutečné svatby, taneční workshopy a další doprovodný program. Na festivaly přiveze Kofola i Amorky – ambasadory lásky, kteří pomohou překonat ostych a propojovat lidi.
„Amorci budou dodávat lidem odvahu a vybízet k projevům lásky. Rozpohybují náladu, pomohou navázat konverzaci a ukáží, že udělat první krok nemusí být tak těžké. Láska někdy potřebuje malé pošťouchnutí,“ dodává Eva Stejskalová, brand manažerka Kofoly, která má festivalové aktivity na starosti.
Zdroj: www.kofola.cz