Kofola··6 min

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Cílem kampaně s hlavním mottem „Chuť vítězství nevyprchá“ je přiblížit značku mladým spotřebitelům a představit reálné příběhy hrdinů, kteří stojí za úspěchem sicilských závodů Targa Florio. „Targa Florio byla neuvěřitelně náročná, šlo o automobilový okruh v horském terénu se stovkami ostrých zatáček. Závod je pro nás symbolem hrdinství, odvahy a výjimečnosti. Naší značkou vzdáváme hold všem závodníkům, kteří se tohoto legendárního sicilského okruhu účastnili, i jejich týmům,“ vysvětluje Oľga Kubíková, senior brand manažerka značky Targa Florio, která stojí za uvedením novinky na trh.

Jednu z hlavních rolí v reklamním spotu si zahrál 83letý Gérard Larrousse, francouzský vítěz závodu Targa Florio 1974 a dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans.
„Závodní jezdce často považujeme za hrdiny. Reprezentují pro nás lidské hodnoty, jako je odvaha, síla a talent. Příběhem Elišky Junkové jsem byl unesen a myslím, že chytne za srdce i každého fanouška Targy Florio. Je důležité, aby mladí lidé nepřestávali mít své sny a ideály, zejména v dnešním drsném světě,“ uvádí Gérard Larrousse.

V roli mladé mechaničky, která našla svou lásku ve světě motorismu, ve videu vystupuje slovenská herečka Petra Dubayová. I když v reálném životě Petra rychlým autům a závodním okruhům neholduje, ve spotu se jejím idolem stala legendární československá závodnice Eliška Junková, která se ve své době mohla pyšnit titulem nejrychlejší ženy světa.

Spot se natáčel začátkem června v rodinné dílně v Bratislavě. Autorem konceptu a kreativní myšlenky kampaně je agentura Mannschaft, produkci zajistila společnost Hitchhiker Films. „Málokdy se stává, že by značka, pro kterou připravujeme kampaň, byla úzce spojena s nějakým skutečným příběhem nebo událostí jako v případě Targy Florio. Potěšilo nás, že příběh kolem značky je plný lidskosti a emocí, na kterých se dá stavět. Když k tomu navíc přidáte i kvalitní produkt, je radost na takovém zadání pracovat,“ vysvětluje Adam Marčan, Creative Director z agentury Mannschaft. „Celá příprava kampaně probíhala od počátku v úzké spolupráci s rodinou Elišky Junkové, která měla velkou radost z našeho zájmu o Eliščinu osobnost a šíření jejího odkazu.“ Právě jedinečný Eliščin příběh a její nebývalé úspěchy byly při přípravě kampaně hlavní inspirací.

„Dělá nám opravdu velkou radost, že značka Targa Florio pomáhá šířit odkaz naší babičky, Elišky Junkové, která patří k legendám československé automobilové historie. Doufáme, že kampaň pomůže šířit její dobré jméno, hlavně mezi mladou generací, která její příběh ještě příliš nezná,“ uvádí Markéta Šonková, vnučka Elišky Junkové, společně se svým manželem Zbyňkem Šonkou.

Komunikační kampaň s televizním spotem poběží na českých TV stanicích až do poloviny září, na Slovensku bude spot součástí digitální kampaně. Kromě televize se s příběhy hrdinů seznámí spotřebitelé i na sociálních sítích značky (Facebook, Instagram a Youtube), kde se můžou v průběhu letních měsíců zapojit do soutěže o produkty a trička s podobiznou Elišky Junkové. Reklamu doplní také PR kampaň, která myšlenku kampaně dále rozvíjí s důrazem na výjimečnou osobnost slavné závodnice.

Toniky Targa Florio
Novinka je dostupná ve dvou variantách – klasický tonik a jemnější růžový tonik. Společnou surovinou pro oba toniky je mořská sůl z bohatých sicilských vod, která neodmyslitelně patří k pokladům ostrova. Tonica Originale obsahuje ryzí mořskou sůl v kombinaci se sicilským vavřínem vznešeným. Tonica Rosa, růžový tonik, kombinuje mořskou sůl s květem růže stolisté, která je rozpoznatelná v jeho jemné vůni. „Oba toniky jsou slazené výhradně třtinovým cukrem, který je pro Sicílii typický. U obou je chuť dotvořena příjemnou hořkostí přírodního chininu. Díky vzájemnému propojení těchto protichůdných chutí vznikl jedinečný a osvěžující nealkoholický nápoj, který doplňuje prémiové portfolio společnosti Kofola,“ uvádí Jana Klimková, manažerka značky Targa Florio.

Novinky jsou k dostání už nyní jak na českém, tak na slovenském trhu. V tradičním a moderním trhu budou k dispozici toniky v plechovce o objemu 330 ml. V hotelech, kavárnách a restauracích budou dostupné v designových skleněných lahvičkách o objemu 250 ml.

Vizitka kampaně:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s. – Oľga Kubíková a Jana Klimková

Agentura: Mannschaft

Associate Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director Senior: Adam Marčan

Copywriter: Roman Krmášek, Matúš Kvas

Account Manager: Adam Marčan, Veronika Tóthová

Produkce: Hitchhiker Films

Nový TV spot Targa Florio s názvem Chuť vítězství nevyprchá najdete na Youtube.

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory
Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku
Kofola

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.