Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

|

Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Cílem kampaně s hlavním mottem „Chuť vítězství nevyprchá“ je přiblížit značku mladým spotřebitelům a představit reálné příběhy hrdinů, kteří stojí za úspěchem sicilských závodů Targa Florio. „Targa Florio byla neuvěřitelně náročná, šlo o automobilový okruh v horském terénu se stovkami ostrých zatáček. Závod je pro nás symbolem hrdinství, odvahy a výjimečnosti. Naší značkou vzdáváme hold všem závodníkům, kteří se tohoto legendárního sicilského okruhu účastnili, i jejich týmům,“ vysvětluje Oľga Kubíková, senior brand manažerka značky Targa Florio, která stojí za uvedením novinky na trh.

Jednu z hlavních rolí v reklamním spotu si zahrál 83letý Gérard Larrousse, francouzský vítěz závodu Targa Florio 1974 a dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans.
„Závodní jezdce často považujeme za hrdiny. Reprezentují pro nás lidské hodnoty, jako je odvaha, síla a talent. Příběhem Elišky Junkové jsem byl unesen a myslím, že chytne za srdce i každého fanouška Targy Florio. Je důležité, aby mladí lidé nepřestávali mít své sny a ideály, zejména v dnešním drsném světě,“ uvádí Gérard Larrousse.

V roli mladé mechaničky, která našla svou lásku ve světě motorismu, ve videu vystupuje slovenská herečka Petra Dubayová. I když v reálném životě Petra rychlým autům a závodním okruhům neholduje, ve spotu se jejím idolem stala legendární československá závodnice Eliška Junková, která se ve své době mohla pyšnit titulem nejrychlejší ženy světa.

Spot se natáčel začátkem června v rodinné dílně v Bratislavě. Autorem konceptu a kreativní myšlenky kampaně je agentura Mannschaft, produkci zajistila společnost Hitchhiker Films. „Málokdy se stává, že by značka, pro kterou připravujeme kampaň, byla úzce spojena s nějakým skutečným příběhem nebo událostí jako v případě Targy Florio. Potěšilo nás, že příběh kolem značky je plný lidskosti a emocí, na kterých se dá stavět. Když k tomu navíc přidáte i kvalitní produkt, je radost na takovém zadání pracovat,“ vysvětluje Adam Marčan, Creative Director z agentury Mannschaft. „Celá příprava kampaně probíhala od počátku v úzké spolupráci s rodinou Elišky Junkové, která měla velkou radost z našeho zájmu o Eliščinu osobnost a šíření jejího odkazu.“ Právě jedinečný Eliščin příběh a její nebývalé úspěchy byly při přípravě kampaně hlavní inspirací.

„Dělá nám opravdu velkou radost, že značka Targa Florio pomáhá šířit odkaz naší babičky, Elišky Junkové, která patří k legendám československé automobilové historie. Doufáme, že kampaň pomůže šířit její dobré jméno, hlavně mezi mladou generací, která její příběh ještě příliš nezná,“ uvádí Markéta Šonková, vnučka Elišky Junkové, společně se svým manželem Zbyňkem Šonkou.

Komunikační kampaň s televizním spotem poběží na českých TV stanicích až do poloviny září, na Slovensku bude spot součástí digitální kampaně. Kromě televize se s příběhy hrdinů seznámí spotřebitelé i na sociálních sítích značky (Facebook, Instagram a Youtube), kde se můžou v průběhu letních měsíců zapojit do soutěže o produkty a trička s podobiznou Elišky Junkové. Reklamu doplní také PR kampaň, která myšlenku kampaně dále rozvíjí s důrazem na výjimečnou osobnost slavné závodnice.

Toniky Targa Florio
Novinka je dostupná ve dvou variantách – klasický tonik a jemnější růžový tonik. Společnou surovinou pro oba toniky je mořská sůl z bohatých sicilských vod, která neodmyslitelně patří k pokladům ostrova. Tonica Originale obsahuje ryzí mořskou sůl v kombinaci se sicilským vavřínem vznešeným. Tonica Rosa, růžový tonik, kombinuje mořskou sůl s květem růže stolisté, která je rozpoznatelná v jeho jemné vůni. „Oba toniky jsou slazené výhradně třtinovým cukrem, který je pro Sicílii typický. U obou je chuť dotvořena příjemnou hořkostí přírodního chininu. Díky vzájemnému propojení těchto protichůdných chutí vznikl jedinečný a osvěžující nealkoholický nápoj, který doplňuje prémiové portfolio společnosti Kofola,“ uvádí Jana Klimková, manažerka značky Targa Florio.

Novinky jsou k dostání už nyní jak na českém, tak na slovenském trhu. V tradičním a moderním trhu budou k dispozici toniky v plechovce o objemu 330 ml. V hotelech, kavárnách a restauracích budou dostupné v designových skleněných lahvičkách o objemu 250 ml.

Vizitka kampaně:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s. – Oľga Kubíková a Jana Klimková

Agentura: Mannschaft

Associate Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director Senior: Adam Marčan

Copywriter: Roman Krmášek, Matúš Kvas

Account Manager: Adam Marčan, Veronika Tóthová

Produkce: Hitchhiker Films

Nový TV spot Targa Florio s názvem Chuť vítězství nevyprchá najdete na Youtube.

Zdroj: www.kofola.cz

Kofola

Na festivale Grape si v Kofokaplnke lásky povie ÁNO 6 zaľúbených párov

Šesť zamilovaných párov bude na tohtoročný festival Grape spomínať celý život. V Láskyplný piatoček, aj nasledujúcu sobotu, im totiž Kofola zorganizuje svadbu priamo v areáli festivalu. Prvé páry si už svoje ÁNO povedali v júli na festivale Colours of Ostrava, teraz v auguste sa Kofokaplnka lásky presunula práve na festival do Trenčína. Zamilované dvojice oddá zástupca mesta Trenčín, ale lásku si tu môžu spečatiť aj ďalšie páry. Sviatočná atmosféra Kofokaplnky a hudba festivalu budú tou správnou kulisou aj pre tých, čo si chcú obnoviť manželský sľub, alebo požiadať svoju polovičku o ruku.

Kofola

Pět favoritů zůstalo ve Stromu roku 2023. Týdenní superfinále rozhodne

Populární anketa Strom roku končí půlnocí 8. října. Do tajného superfinále, které trvá jen týden, se probojovala Nepomyšlská lípa, hruška v širém poli v Mrákotíně u Skutče, Divadelní lípa z Týnce nad Sázavou, Lípa na školní zahradě z jižní Moravy a borovice Krásná Pepina z Kerska. Ostatní soutěžící obsadili 5. až 10. pozici a o šanci na zisk titulu Strom roku přišly. Hlasování pro zbylou pětku je možné bezplatně na www.stromroku.cz. Vítězný strom oznámí Nadace Partnerství společně s generálním partnerem ankety minerální vodou Ondrášovka v úterý 24. října. Medailisté získají odborné ošetření na míru, vítěz postoupí do evropského kola ankety.

Kofola

Stezky z lásky: Dobrovolnické brigády obnovují turistické trasy po celé České republice

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, spolupořádaný Klubem českých turistů a společnostmi Kofola a RegioJet, ohlásil úspěšný průběh prvních třech měsíců své existence. Od jeho zahájení v květnu v moravskoslezských Bocanovicích se uskutečnilo osm akcí na různých místech Česka, do kterých se zapojilo přes 130 dobrovolníků. Každá akce si přitom žádá zapojení týmu 10 až 20 osob. Cílem projektu je obnova turistických tras, studánek, útulen a dalších turisticky významných lokalit.