Kofola··6 min

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, rozšiřuje své portfolio o novou řadu toniků. Ty jsou opět vyrobeny z poctivých surovin ze Sicílie. Uvedení novinky na trh podpoří kampaň oslavující hrdiny legendárního automobilového závodu Targa Florio, v čele se známou československou závodnicí Eliškou Junkovou.

Značka Targa Florio v nové kampani oslavuje hrdiny motoristických závodů a představuje novinku, toniky se sicilskými ingrediencemi

Cílem kampaně s hlavním mottem „Chuť vítězství nevyprchá“ je přiblížit značku mladým spotřebitelům a představit reálné příběhy hrdinů, kteří stojí za úspěchem sicilských závodů Targa Florio. „Targa Florio byla neuvěřitelně náročná, šlo o automobilový okruh v horském terénu se stovkami ostrých zatáček. Závod je pro nás symbolem hrdinství, odvahy a výjimečnosti. Naší značkou vzdáváme hold všem závodníkům, kteří se tohoto legendárního sicilského okruhu účastnili, i jejich týmům,“ vysvětluje Oľga Kubíková, senior brand manažerka značky Targa Florio, která stojí za uvedením novinky na trh.

Jednu z hlavních rolí v reklamním spotu si zahrál 83letý Gérard Larrousse, francouzský vítěz závodu Targa Florio 1974 a dvojnásobný vítěz 24 hodin Le Mans.
„Závodní jezdce často považujeme za hrdiny. Reprezentují pro nás lidské hodnoty, jako je odvaha, síla a talent. Příběhem Elišky Junkové jsem byl unesen a myslím, že chytne za srdce i každého fanouška Targy Florio. Je důležité, aby mladí lidé nepřestávali mít své sny a ideály, zejména v dnešním drsném světě,“ uvádí Gérard Larrousse.

V roli mladé mechaničky, která našla svou lásku ve světě motorismu, ve videu vystupuje slovenská herečka Petra Dubayová. I když v reálném životě Petra rychlým autům a závodním okruhům neholduje, ve spotu se jejím idolem stala legendární československá závodnice Eliška Junková, která se ve své době mohla pyšnit titulem nejrychlejší ženy světa.

Spot se natáčel začátkem června v rodinné dílně v Bratislavě. Autorem konceptu a kreativní myšlenky kampaně je agentura Mannschaft, produkci zajistila společnost Hitchhiker Films. „Málokdy se stává, že by značka, pro kterou připravujeme kampaň, byla úzce spojena s nějakým skutečným příběhem nebo událostí jako v případě Targy Florio. Potěšilo nás, že příběh kolem značky je plný lidskosti a emocí, na kterých se dá stavět. Když k tomu navíc přidáte i kvalitní produkt, je radost na takovém zadání pracovat,“ vysvětluje Adam Marčan, Creative Director z agentury Mannschaft. „Celá příprava kampaně probíhala od počátku v úzké spolupráci s rodinou Elišky Junkové, která měla velkou radost z našeho zájmu o Eliščinu osobnost a šíření jejího odkazu.“ Právě jedinečný Eliščin příběh a její nebývalé úspěchy byly při přípravě kampaně hlavní inspirací.

„Dělá nám opravdu velkou radost, že značka Targa Florio pomáhá šířit odkaz naší babičky, Elišky Junkové, která patří k legendám československé automobilové historie. Doufáme, že kampaň pomůže šířit její dobré jméno, hlavně mezi mladou generací, která její příběh ještě příliš nezná,“ uvádí Markéta Šonková, vnučka Elišky Junkové, společně se svým manželem Zbyňkem Šonkou.

Komunikační kampaň s televizním spotem poběží na českých TV stanicích až do poloviny září, na Slovensku bude spot součástí digitální kampaně. Kromě televize se s příběhy hrdinů seznámí spotřebitelé i na sociálních sítích značky (Facebook, Instagram a Youtube), kde se můžou v průběhu letních měsíců zapojit do soutěže o produkty a trička s podobiznou Elišky Junkové. Reklamu doplní také PR kampaň, která myšlenku kampaně dále rozvíjí s důrazem na výjimečnou osobnost slavné závodnice.

Toniky Targa Florio
Novinka je dostupná ve dvou variantách – klasický tonik a jemnější růžový tonik. Společnou surovinou pro oba toniky je mořská sůl z bohatých sicilských vod, která neodmyslitelně patří k pokladům ostrova. Tonica Originale obsahuje ryzí mořskou sůl v kombinaci se sicilským vavřínem vznešeným. Tonica Rosa, růžový tonik, kombinuje mořskou sůl s květem růže stolisté, která je rozpoznatelná v jeho jemné vůni. „Oba toniky jsou slazené výhradně třtinovým cukrem, který je pro Sicílii typický. U obou je chuť dotvořena příjemnou hořkostí přírodního chininu. Díky vzájemnému propojení těchto protichůdných chutí vznikl jedinečný a osvěžující nealkoholický nápoj, který doplňuje prémiové portfolio společnosti Kofola,“ uvádí Jana Klimková, manažerka značky Targa Florio.

Novinky jsou k dostání už nyní jak na českém, tak na slovenském trhu. V tradičním a moderním trhu budou k dispozici toniky v plechovce o objemu 330 ml. V hotelech, kavárnách a restauracích budou dostupné v designových skleněných lahvičkách o objemu 250 ml.

Vizitka kampaně:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s. – Oľga Kubíková a Jana Klimková

Agentura: Mannschaft

Associate Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director Senior: Adam Marčan

Copywriter: Roman Krmášek, Matúš Kvas

Account Manager: Adam Marčan, Veronika Tóthová

Produkce: Hitchhiker Films

Nový TV spot Targa Florio s názvem Chuť vítězství nevyprchá najdete na Youtube.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola