Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
Pražský klub Roxy ožil díky Matějově energii. Desítky fanynek a fanoušků s ním oslavili vydání jeho první desky. „Bylo to super, strašně moc jsem si to užil, byl to můj nejlepší koncert v životě! Děkuju všem fanouškům, kteří do Roxy dorazili,” hodnotí Matěj Plšek.
Talentovaný hudebník, který si získal nejen srdce mnoha posluchačů, ale i společnosti Kofola, pod kterou spadá značka Jupík. Letos se stal tváří její novinky, nápoje pro děti v plechovce. „Jupík SPARKY je přesně ten typ nápoje pro kluka, jako jsem já. Je plný osvěžujících chutí a bublinek má tak akorát,“ říká mladý muzikant.
Značka hledala ambasadora, který jí pomůže zpropagovat novinku a zároveň bude blízký cílové skupině. Volba padla na Matěje Plška, ten pomohl produkt představit jak rodičům, tak i svým vrstevníkům. „Pro Jupík SPARKY je Matěj ideálním ambasadorem - doslova září ve všem, co dělá. Máme radost, že jsme s ním mohli na začátku jeho hudební kariéry spolupracovat,” komentuje výběr Sandra Horynová, manažerka značky Jupík.
Zdroj: www.kofola.cz