Kofola··6 min

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Solidarita nezná hranic. Mimo české hvězdy mladé generace iniciativu podpořila i americká zpěvačka LP

Iniciativu svým vystoupením podpořily desítky influencerů a umělců. Generace Z tak společně ukázala, že se dovede semknout a sociální sítě využít i pro dobrou věc. Na koncertě vystoupily hvězdy mladé české hudební scény, jako jsou Sharlota, Renne Dang, Dominika Hašková s We Are Domi, Andrea Kalousová, Milan Peroutka, Marsell Bendig s Lucií Bikárovou, nebo Štěpán Hebík alias 7krát3. Vzkazem celou iniciativu podpořila i světoznámá americká hvězda LP. Společně se svou přítelkyní, českou modelkou, moderátorkou a Miss ČR 2018 Ivetou Maurerovou nahrála do přímého přenosu dojemný vzkaz.

„Je nám velice líto, že se tak krásné události nemůžeme zúčastnit osobně. Ale doufáme, že prostřednictvím tohoto videa můžete cítit naši lásku, sílu a podporu pro český lid. Byly jsme velmi smutné, když jsme se dozvěděly o nedávných událostech při záplavách, které zanechaly tolik lidí bez domova, práce a vzpomínek. Doufáme, že prostřednictvím této sbírky se všichni spojíme a pomůžeme těmto lidem z temných časů do světlejších,“ vzkázala LP a připojila výzvu: „Proto prosím přispějte do sbírky, udělejte, co můžete, a pomožte tak těm, kteří to potřebují. Děkuji vám!“

Celý vzkaz najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=s9_UN04yT7c

Do projektu se zapojila i řada českých influencerů v čele s Čestmírem Strakatým, Karlem Kovářem alias Kovym nebo Martinem Carevem, kteří show restreamovali na svých účtech.

Sbírka běží i nadále. Do dnešního dne se vybralo téměř 20 milionů korun. Více než polovinu do sbírky vložila společnost Kofola, která se rozhodla pomáhat přesto, že sama čelila následkům povodně ve svých závodech v Krnově, Hanušovicích a Litovli.

Diváci mohli během přenosu přispívat do sbírky s názvem #zlasky k lokalitám. Tu založila společnost Kofola ČeskoSlovensko spolu s lokálním Spolkem Horní Dolní krátce po vypuknutí povodní a sama do ní na pomoc postiženým vložila 10 milionů korun. Další téměř 2 miliony přidali samotní zaměstnanci firmy. Do dnešního dne se podařilo společně s dalšími partnery vybrat téměř 20 milionů.

Benefice vzbudila velký ohlas nejen na sociálních sítích, ale i v médiích. “Bylo úžasně sledovat, jaké úsilí vložil celý organizační tým do příprav a uspořádání koncertu. Šlo o jedinečný zážitek pro všechny přítomné, ale i ty, co vše sledovali na streamech. Jsme rádi, že jsme mohli být u toho. Když se mladí dokáží spojit a využijí sílu sociálních médií k tomu, aby přispěli na dobrou věc, je to skvělé,” říká Jannis Samaras, zakladatel společnosti Kofola.

Pomoc je stále potřeba

Pomoc v postižených oblastech bude potřeba i nadále, obyvatelé začínají čelit složité situaci v podobě příchozí zimy. Sbírka zůstává proto aktivní i v dalších týdnech.

“Našim ambasadorům se opravdu podařilo na sociálních sítích zvednout vlnu pomoci a že mladí lidé také přispěli svým dílem k tomu, že se obětem povodní dostane tolik potřebná pomoc. Jsem ráda, že nejen umělci a influenceři, ale i naši mediální partneři bez zaváhání souhlasili, že je třeba ve snaze pomáhat setrvat. Proto budou i v následujících týdnech nadále vyzývat své sledující k tomu, aby přispěli. Pomoc je totiž stále potřeba,” uvedla Alice Mikulášová, zakladatelka BoldNews a iniciátorka projektu Na vlně pomoci.

“Osobně věřím, že to, v jaké míře se mladí lidé zapojili, inspiruje nejen jejich sledující, ale také další firmy,” dodala Mikulášová s tím, že velký dík patří firmám Rohlík.cz a Škoda auto, bez kterých by se koncert nemohl po technické a produkční stránce realizovat, a také společnosti Bernard, která do sbírky krátce po jejím spuštění přispěla nezanedbatelnou částkou.

"Některé rodiny čelí rozhodnutí o demolici svých domovů, jiné musí své domy zcela přestavět. Tam už jednorázová drobná podpora nestačí. Proto jsme se rozhodli věnovat na sbirku #zlasky 3 miliony korun, abychom pomohli aspoň nějaké konkrétní rodině vyřešit náročnou životní situaci, před kterou stojí. A bylo by skvělé, kdyby takových firem bylo více," vyzývá podnikatele Stanislav Bernard, zakladatel stejnojmenného rodinného pivovaru.

Právě firmy hrají v pomoci výraznou roli. Jejich dary mohou postiženým rodinám pomoci vyřešit nejen akutní problémy s odstraněním škod, vysušením domácnosti či pořízením potřebného, ale i přispět k systematickému a strategickému řešení hlubších problémů.

Zhlédnout záznam benefičního koncertu i přispět na sbírku #zlasky můžete i nadále na stránce www.navlnepomoci.cz

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola