Kofola··5 min

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

S pomocí desítek mladých umělců a influencerů, kteří se do projektu postupně zapojují, se informace o benefici dostávají mezi mladé lidi. Influenceři budou koncert zároveň restreamovat na svých účtech.

„BoldNews je jediné české seriózní zpravodajství cíleně zaměřené na generaci Z. S naším publikem aktivně komunikujeme, a proto víme, že mnoho mladých se zajímá o veřejné dění a není jim lhostejné, co se kolem nich děje. Zjistili jsme, že v případě povodní mladí lidé často nevědí, jak konkrétně mohou pomoci — v rámci klasických médií se k těmto informacím v mnoha případech nedostanou, protože klasická média na denní bázi často nesledují. V rámci iniciativy #navlnepomoci přinášíme konkrétní tipy. Mediálně jsme podpořili také charitativní koncert, který vysílala Česká televize. Tam vznikla idea na úspěšnou akci navázat a udělat benefici cíleně pro generaci Z. Tomu odpovídá výběr komunikačních kanálů, ambasadorů i vystupujících umělců,“ přiblížila myšlenku, jak vznikl nápad na uspořádání benefičního koncertu zaměřeného na generaci Z, Alice Mikulášová, spoluzakladatelka BoldNews.

Zapojí se desítky mladých umělců i předních českých influencerů

Na benefičním koncertu s názvem Na vlně pomoci, který se uskuteční v pražském Hudebním klubu Doupě, vystoupí bez nároku na honorář přední zástupci české umělecké scény generace Z jako například Renne Dang, 7krát3, Sharlota, Andrea Kalousová, Lucie Bikarová, Marsell Bendig, We Are Domi, Albert Černý z kapely Lake Malawi a další. Partnerem programu jsou festivaly Metronome Prague a United Islands of Prague.

V roli hostů eventu se zúčastní či sdílením livestreamu na svých sítích benefici podpoří desítky českých influencerů, kteří mají na sítích silný hlas, jsou jimi třeba Čestmír Strakatý, Martin Mikyska alias Mikýř, Martin Carev, Monika Bagárová, Adam Mišík, Adam Kajumi, Karolína Kopíncová, Iveta Maurerová, Markéta Konvičková, Kateřina Marie Tichá a další.

Odkaz na hlavní video kampaně naleznete zde.

Výtěžek půjde na sbírku #zlasky k lokalitám

Se zahájením koncertu 15. října 2024 ve 20 hodin se spustí odkaz na sbírku, do které budou moci sledující přenosu přispívat. Sbírka je zaštítěna spolkem Horní Dolní a vznikla ve spolupráci se společností Kofola ČeskoSlovensko, která působí na Krnovsku, jedné z nejvíce postižených lokalit. Kofola má také závody v Hanušovicích a Litovli.

„Povodeň se nás dotkla velmi osobně. Každý den nyní žijeme příběhy těch, kterým voda vzala domov. Ceníme si obrovské solidarity a pracovitosti našich lidí. Vážíme si každého, kdo nám nabízí volné ruce na pomoc s úklidem a zprovozněním chodu firmy. Zároveň ale věříme, že Kofola je dostatečně ekonomicky silná firma, aby i tuto ničivou povodeň zvládla. Lidé, kteří ztratili své domovy, jsou na tom podstatně hůře,“ vysvětlil Jannis Samaras, zakladatel Kofoly, a dodal: „Do dobročinné sbírky jsme sami vložili 10 milionů korun. Další více než 1,5 milionů přidali naši manažeři. Rodin, kterým povodeň zcela převrátila život naruby, jsou jen v Krnově tisíce a každá cílená pomoc je pro ně potřeba.“

Hlavním partnerem benefičního koncertu, který se odehraje v pražském Hudebním klubu Doupě, je společnost Rohlik Group, známá svou platformou Rohlík.cz. Díky této spolupráci se může celá akce realizovat. Dalšími partnery jsou Škoda Auto, Rádio Impuls, TV Óčko nebo super.cz. Můžete se zapojit i vy! Přispět můžete 15. října 2024 od 20 hodin na stránkách www.navlnepomoci.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola