Kofola··3 min

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola

Kofola

Kofola je sycený nealkoholický nápoj kolového typu, který vznikl v roce 1960 v komunistickém Československu jako alternativa k tehdy nedostupným západním nápojům Coca-Cola nebo Pepsi. Nápoj vyrábí česká společnost Kofola ČeskoSlovensko v Krnově. Kofola obsahuje 14 různých bylin a ovocných látek, okořeněná je lékořicí.

Tisková zpráva

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

„Dlouhodobě je pro nás v Kofole důležitá lokálnost. Rádi podporujeme firmy z regionů, kde jsme doma. S návrhem spolupráce nás vedení Marlenky oslovilo před více než rokem. Nápad se nám tak zalíbil, že jsme si plácli. Díky tomu letos vznikla další originální příchuť Kofoly, která svou vůní a chutí připomíná Vánoce,” vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Vývoj obou produktů trval zhruba tři čtvrtě roku. „V naší laboratoři jsme pracovali na vývoji sirupu, který svou chutí a vůní připomíná medovo-oříškovou chuť Marlenky. Prošli jsme několika testovacími koly i s kolegy z Marlenky, abychom vše vyladili k dokonalosti,” říká Petr Pravda, šéf kvality a vývoje Kofoly. „Byla to nesmírné zajímavá spolupráce, protože my pracujeme s tekutým produktem a Marlenka je cukrářským výrobkem. Jde o různé technologické postupy, ale snažili jsme se, aby výsledek byl u obou produktů co nejvěrnější,” dodává. Součástí krému Medových kofo kuliček se naopak stal legendární sirup KOFO, který je základem originální receptury Kofoly.

Nová Kofola Marlenka, ale i Marlenka Medové kofo kuličky jsou dostupné na pultech obchodů od října. S ohledem na zájem, jaký limitované edice Kofoly vždy kolem Vánoc vzbuzují, uvádí nápojářská firma na trh ještě i druhou vánoční limitku. Tou bude jablkovo-skořicová Kofola, kterou už zákazníci mohou znát z dřívějších let a která vychází z průzkumů jako jedna z historicky nejoblíbenějších příchutí.

„Advent je o tradicích, ale i čase, kdy lidé mají chuť zkoušet nové věci. Naše limitované příchutě jsou vždy oblíbeným produktem, který ozvláštní běžné dny i sváteční stoly. Letošní limitky podpoříme i speciální kampaní s heslem Darujme si dobrotu! Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s opravdu originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly.

Kampaň Kofoly na podporu limitované edice bude spuštěna v listopadu. Kofola Original i limitky ve vánočním přebalu jsou již k vidění ve dvoulitrových lahvích v mnoha velkých řetězcích. Kofola Marlenka je k dostání na celém trhu, jablkovo-skořicová exkluzivně v prodejnách Albert. Medové kofo kuličky Marlenka pak snadno objednáte i na e-shopu www.emarlenka.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola
Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

Kofola spouští novou seznamovací aplikaci Kofoláska a na festivaly přiveze Náměstí Lásky

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.
| Kofola