Změny v představenstvu velkoobchodu makro ČR. Vladimir Gnjidić bude zastávat pozici ředitele obchodu, prodeje a provozu. Novým ředitelem nákupu se stává Jan Jindra

|

V souvislosti s těmito změnami byl do představenstva společnosti makro ČR zvolen Jan Jindra, který bude novým ředitelem nákupu. Všechny tyto změny jsou platné od 1. října 2023.

Vladimir Gnjidić zahájil svou kariéru ve společnosti METRO v roce 2011 jako vedoucí řízení vztahů se zákazníky (CRM) v METRO Chorvatsko. V roce 2012 převzal odpovědnost jako vedoucí marketingu a zákaznické strategie. Od roku 2014 působil na pozici nákupního ředitele METRO Chorvatsko a o dva roky později byl jmenován komerčním ředitelem. V roce 2019 se přesunul do představenstva společnosti makro ČR, kde byl jmenován nákupním ředitelem. Od listopadu 2022 pak zastával pozici komerčního ředitele.

Jan Jindra, nový ředitel nákupu společnosti makro ČR, se na pozici přesouvá z pozice Head of Ultra Fresh & Fresh Category Management makro ČR, kterou zastával od března 2022. Jan zahájil svou kariéru ve společnosti makro ČR v roce 2007, a to v nákupním oddělení. V roce 2011 byl jmenován produktovým manažerem a během své dosavadní kariéry měl na starosti několik oddělení. V lednu 2021 se stal senior produktovým manažerem všech oddělení, ve kterých se nakupují nápoje, než se ujal své bývalé pozice zastřešující nákup veškerých čerstvých a ultra čerstvých potravin.

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Makro Cash & Carry ČR

Iniciativa ČESKÉ POLE vstupuje do druhého roku svojí existence. Na úspěchy s bramborami, česnekem či křenem chce navázat podporou dalších českých zemědělských produktů

Návrat tradičních českých zemědělských produktů do domácí gastronomie by mohl v roce 2024 dostat ještě větší impuls. Zástupci Iniciativy ČESKÉ POLE, jež v prvním roce svojí existence úspěšně podpořila rozšíření pěstování českých brambor na hranolky, renesanci řízného tuzemského křenu či produkci původních českých odrůd česneku Bjetin a Slavin, pracují na dalším rozšíření záběru iniciativy. „Ke stávajícím třem plodinám bychom v následujících letech přidali také produkty živočišného původu – diskutujeme o podpoře chovu jehněčího masa, drůbeži z volného chovu či sladkovodních dravých rybách. Kategorii zeleniny chceme rozšířit o klíčový produkt pro českou gastronomii – cibuli na guláš,“ uvedl vedoucí komunikace makro ČR Martin Čivrný. Právě velkoobchod makro patří spolu s Ministerstvem zemědělství ČR a zástupci zemědělců a gastronomie k zakládajícím členům iniciativy.

Makro Cash & Carry ČR

Chystá se druhý ročník úspěšného festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST. Staňte se součástí setkání špiček české i zahraniční gastronomie

V makro žijeme gastronomií, přidejte se k nám! Druhý ročník velkolepého festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST se bude opět konat ve výjimečných prostorách pražského O2 universa v termínu od 12. do 13. dubna 2024 a ponese slogan „Žijeme gastronomií“. Festival toho nejlepšího, co může české pohostinství nabídnout, opět uspořádá velkoobchod makro ČR, díky kterému se spojí jedny z nejlepších osobností renomované gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem. Rádi se podělí o své zkušenosti. Návštěvníky opět nadchnou čtyři patra plná kuchařských a barmanských show, otevřený makro market s mnoha ochutnávkami a spoustou inspirace. Příležitost být součástí gastro zážitku se blíží. Buďte u toho s námi.