Velkoobchod makro ČR má od 1. května 2024 nového ředitele prodeje a provozu. Stal se jím Marco Veroni, který působí ve společnosti METRO Itálie od roku 2010. Ve funkci nahradil Vladimira Gnjidice, který se v rámci skupiny METRO posouvá na pozici CEO v Maďarsku.
Marco Veroni v pozici ředitele prodeje a provozu makro ČR naváže na své dosavadní působení v TOP managementu společnosti a využije své zkušenosti ze stejné pozice v Itálii. V Česku se stává také členem představenstva společnosti.
Do METRO Itálie Veroni nastoupil v roce 2010 jako vedoucí prodejny. Za sedm let se vypracoval k vedení národního týmu a v roce 2019 převzal roli vedoucího obchodní transformace a multikanálového přístupu. Od října 2022 působil jako ředitel prodeje a provozu.
Dlouhodobou oblastí jeho zájmu je gastronomie a posledních 14 let se soustředil, aby METRO Itálie nebylo pouhým dodavatelem, ale komplexním partnerem a konzultantem pro zákazníky z oblasti HoReCa.
„Mým cílem na nové pozici je vylepšovat vícekanálový model tím, že se budu soustředit na rozvíjení schopnosti makro ČR zachytit skutečné potřeby jeho profesionálních zákazníků a nabízet jim komplexní a udržitelná řešení pro jejich podnikání. Na tom všem samozřejmě budu pracovat společně s celým týmem makro ČR, protože náš úspěch vychází z našeho týmu a jeho schopnosti být hlavním aktérem v profesionálním vztahu se zákazníky,“ říká Marco Veroni.
Ve volném čase se Marco Veroni věnuje především rodině. Jeho velkým koníčkem je poznávání lidí i nových kultur a vaření, což skvěle doplňuje jeho pracovní zaměření. Dále se věnuje sportu, v mládí byl profesionální vzpěrač, nyní už zvedá těžké váhy jen rekreačně.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: [email protected]
Zdroj: www.makro.cz