V rámci aktivní podpory diverzity a inkluze v pracovním prostředí uspořádalo makro ČR v květnu, u příležitosti celosvětového měsíce diverzity, celofiremní inspirativní setkání Vstříc rozmanitosti. Konference probíhala v Makro Akademii s možným online připojením, aby se jí mohlo zúčastnit co nejvíce zaměstnanců z obchodů makro po celé České republice.
Dopolední program zahájila personální ředitelka makro ČR Daniela Hrbková a generální ředitel makro ČR Jiří Nehasil. Mezi jejich hlavní sdělení patřilo připomenutí, že v makro ČR jsou všichni jeden tým a že snaha o podporu rozmanitosti a začlenění má za cíl vytvořit spravedlivé a otevřené prostředí, kde se každý bude cítit vítaný a respektovaný.
„Rozmanitost a začlenění vedou ke stabilnějším týmům, nižší fluktuaci, vyšší spokojenosti a produktivitě každého z nás. Díky tomu dokážeme společně budovat trvale prosperující makro, které bude stále jedničkou nejen v oblasti české gastronomie. Byl bych rád, abychom všichni v makro šli příkladem a postavili se za principy, které nás posunou dál. Díky tomu se staneme atraktivnější pro nové kolegy, zákazníky i partnery,“ řekl generální ředitel makro ČR Jiří Nehasil.
„O otevřenost a důvěru usilujeme všichni v osobním i pracovním životě. Věřím, že pokud firma cíleně otevírá témata, která jsou klíčová pro pracovní život zaměstnanců, je na dobré cestě tu otevřenost a důvěru budovat a prohlubovat. Pro mě závazek k diverzitě a inkluzi není jen nucená módní vlna, ale zdravý a udržitelný směr pro firmy, kde jsou lidé srdcem businessu, a to v makro ČR rozhodně platí,“ řekla personální ředitelka makro ČR Daniela Hrbková.
Celým dnem provázel moderátor a speaker Karel "Kovy" Kovář, který pomohl vytvořit příjemnou atmosféru plnou inspirace a sdílení.
Mezi hlavní řečníky patřila sportovkyně Šárka Strachová, která se podělila o své vzestupy a pády a o zkušenosti, jak sladit rodinný a pracovní život. Psycholožka a odbornice na mezigenerační dialog Martina Mikesková pak hovořila o generačním (ne)porozumění a jak s ním pracovat.
V odpolední panelové diskusi hovořili manažeři Pavla Staňkovská (manažerka obchodu makro ČR České Budějovice) a Adam Steinbrücker (manažer distribuce makro ČR Černý Most) o svých zkušenostech z praxe. Podělili se o to, jak pracují se svými týmy a jak řeší rozmanitost mezi generacemi i např. kulturní a jazykové odlišnosti. Do diskuse se zapojil i generální ředitel Jiří Nehasil s tématem nevědomých předsudků.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: [email protected]
Zdroj: www.makro.cz