METRO AG posiluje zaměření managementu na realizaci velkoobchodní strategie – posílení provozního velkoobchodu a zvýšení efektivity. Snížilo počet členů boardu z pěti na čtyři a všem oddělením byly přiděleny další provozní funkce. Tyto změny vstoupily v platnost 1. června 2024. Zároveň navštívila Prahu nová provozní ředitelka Christiane Giesen, která bude mít na starosti mj. Českou republiku.
Generální ředitel METRO AG Dr. Steffen Greubel bude na úrovni boardu odpovědný kromě METRO Germany také za METRO Francie. Christiane Giesen přebírá roli provozní ředitelky (COO) s odpovědností za všechny ostatní země METRO a ponechává si roli personální ředitelky. V této souvislosti se METRO a dosavadní provozní ředitel Rafael Gasset, který byl v boardu zodpovědný za řízení jednotlivých zemí, rozcházejí po vzájemné dohodě.
Člen boardu Claude Sarrailh, ředitel zákaznických služeb a sortimentu, na své pozici končí a přechází na manažerskou pozici mimo METRO. Jeho nástupcem byl jmenován Guillaume Deruyte, který doposud zastával několik manažerských rolí v rámci skupiny METRO.
Finanční ředitel Eric Riegger převezme celkovou odpovědnost za IT společnosti v rámci METRO Digital. Na pozici využije své zkušenosti z jiných retailových společností i jako bývalý IT konzultant.
„Velmi se těším na spolupráci s novým týmem představenstva a vítám mezi námi Guillauma Deruyta. Věřím také, že Christiane Giesen bude díky svým bohatým zkušenostem z provozního managementu skvěle zodpovídat za jí svěřené trhy a Eric Riegger využije své zkušenosti pro nastavení IT procesů pro podporu naší velkoobchodní strategie. Jsme si jistí, že všechny tyto změny nám umožní dále zvyšovat efektivitu a produktivitu METRO,“ říká generální ředitel METRO AG Dr. Steffen Greubel.
V rámci dvoudenního globálního setkání People & Culture ředitelů všech METRO/MAKRO zemí navštívila v polovině června Makro Černý Most nová provozní ředitelka a ředitelka pro pracovní záležitosti Christiane Giesen. Makro Černý Most je vlajkovou lodí českých obchodů, a to především díky skvělému příkladu multikanálového přístupu a unikátní distribuční platformě. Pro své výborné výsledky v kvalitě, výrobě i efektivitě se řadí mezi TOP 5 obchodů makro/METRO sítě v Evropě.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: [email protected]
Zdroj: www.makro.cz