Kofola··4 min

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

„Zdravé a funkční nápoje patří mezi nejrychleji rostoucí kategorie nealkoholických nápojů, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Stále více se zajímáme o své zdraví a hledáme alternativy, jak co nejpřirozenější cestou obohatit náš organismus o důležité vitamíny a minerály. Proto jsme chtěli našim zákazníkům nabídnout vhodnou funkční vodu i v našem portfoliu,“ vysvětluje Martina Rettová, manažerka značky Korunní, která spadá do nabídky rodinné nápojářské firmy Kofola.

Funkční vody s přidanými vitamíny a minerálními látkami mohou mít celou řadu příznivých efektů na naše zdraví a duševní pohodu. „Látky rozpuštěné ve vodě jsou pro organismus lehce vstřebatelné. V rámci pitného režimu většina zvolí spíše lehce ochucený nápoj, což činí z ochucených funkčních vod ideální produkt pro zpestření pravidelného pitného režimu,“ vysvětluje MUDr. Marie Skalská, sportovní lékařka.

Korunní nabídne funkční minerální vody hned ve třech ochucených variantách. Liší se nejen příchutí, ale také obsahem funkční složky. Každá z nich je tedy vhodná pro odlišnou příležitost:

  • Citrus mix obsahuje kofein pro podporu výkonu a soustředění.
  • Granátové jablko je doplněné o železo, které pomáhá snižovat míru únavy a vyčerpání.
  • Malina a yuzu s vitaminem D3 a zinkem, které podporují imunitní systém. Pro správnou vstřebatelnost vitaminu D je nápoj nutné konzumovat s potravinami obsahující tuk.

Všechny varianty jsou navíc obohaceny o vitamíny skupiny B a dostupné v ideálním třetinkovém formátu na cesty. „Při vypití jedné plechovky zákazník přijme 50 % denní doporučené dávky těchto vitamínů a minerálních látek,“ doplňuje Martina Rettová. Funkční minerální vody od Korunní mají nízký obsah cukru (pouhé 2 g na 100 ml) a neobsahují žádná umělá sladidla, barviva ani konzervanty.

„Díky sníženému obsahu jednoduchých cukrů ve funkčních vodách mohou být racionálním řešením, jak uspokojit chuť a zároveň si nezvyšovat zdravotní rizika. Zároveň například vitamíny B6, B9 příznivě ovlivňují náš nervový systém, a tak mohou přispívat i ke zmírnění stresu a tím i lepší výkonnosti,“ doplňuje Skalská.

Nová funkční minerální voda bude k dostání od března v celé obchodní síti v plechovkách o objemu 0,33 l. Jejich podobu navrhla agentura Heels Make Deals, která stojí i za redesignem celého portfolia značky Korunní.

Trendu zdravého životního stylu jde společnost Kofola ČeskoSlovensko výrazně naproti. Už před více než 10 lety zavázala postupně snižovat množství cukru ve svých nápojích o 10 %. Na trend snižování obsahu cukru v nápojích zareagovala viditelně v roce 2022, kdy uvedla ochucené Kofoly s -30 % cukru. A začátkem letošního roku představila ochucenou minerální vodu Korunní neslazenou, která je dostupná v 1,5 l formátu ve dvou variantách a je zcela bez přidaného cukru a umělých sladidel. Letošní funkční novinka je tedy další z řady inovací, kterých se tradiční minerální voda Korunní pod křídly společnosti Kofola od roku 2019 dočkala.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola