Kofola··4 min

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

„Zdravé a funkční nápoje patří mezi nejrychleji rostoucí kategorie nealkoholických nápojů, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Stále více se zajímáme o své zdraví a hledáme alternativy, jak co nejpřirozenější cestou obohatit náš organismus o důležité vitamíny a minerály. Proto jsme chtěli našim zákazníkům nabídnout vhodnou funkční vodu i v našem portfoliu,“ vysvětluje Martina Rettová, manažerka značky Korunní, která spadá do nabídky rodinné nápojářské firmy Kofola.

Funkční vody s přidanými vitamíny a minerálními látkami mohou mít celou řadu příznivých efektů na naše zdraví a duševní pohodu. „Látky rozpuštěné ve vodě jsou pro organismus lehce vstřebatelné. V rámci pitného režimu většina zvolí spíše lehce ochucený nápoj, což činí z ochucených funkčních vod ideální produkt pro zpestření pravidelného pitného režimu,“ vysvětluje MUDr. Marie Skalská, sportovní lékařka.

Korunní nabídne funkční minerální vody hned ve třech ochucených variantách. Liší se nejen příchutí, ale také obsahem funkční složky. Každá z nich je tedy vhodná pro odlišnou příležitost:

  • Citrus mix obsahuje kofein pro podporu výkonu a soustředění.
  • Granátové jablko je doplněné o železo, které pomáhá snižovat míru únavy a vyčerpání.
  • Malina a yuzu s vitaminem D3 a zinkem, které podporují imunitní systém. Pro správnou vstřebatelnost vitaminu D je nápoj nutné konzumovat s potravinami obsahující tuk.

Všechny varianty jsou navíc obohaceny o vitamíny skupiny B a dostupné v ideálním třetinkovém formátu na cesty. „Při vypití jedné plechovky zákazník přijme 50 % denní doporučené dávky těchto vitamínů a minerálních látek,“ doplňuje Martina Rettová. Funkční minerální vody od Korunní mají nízký obsah cukru (pouhé 2 g na 100 ml) a neobsahují žádná umělá sladidla, barviva ani konzervanty.

„Díky sníženému obsahu jednoduchých cukrů ve funkčních vodách mohou být racionálním řešením, jak uspokojit chuť a zároveň si nezvyšovat zdravotní rizika. Zároveň například vitamíny B6, B9 příznivě ovlivňují náš nervový systém, a tak mohou přispívat i ke zmírnění stresu a tím i lepší výkonnosti,“ doplňuje Skalská.

Nová funkční minerální voda bude k dostání od března v celé obchodní síti v plechovkách o objemu 0,33 l. Jejich podobu navrhla agentura Heels Make Deals, která stojí i za redesignem celého portfolia značky Korunní.

Trendu zdravého životního stylu jde společnost Kofola ČeskoSlovensko výrazně naproti. Už před více než 10 lety zavázala postupně snižovat množství cukru ve svých nápojích o 10 %. Na trend snižování obsahu cukru v nápojích zareagovala viditelně v roce 2022, kdy uvedla ochucené Kofoly s -30 % cukru. A začátkem letošního roku představila ochucenou minerální vodu Korunní neslazenou, která je dostupná v 1,5 l formátu ve dvou variantách a je zcela bez přidaného cukru a umělých sladidel. Letošní funkční novinka je tedy další z řady inovací, kterých se tradiční minerální voda Korunní pod křídly společnosti Kofola od roku 2019 dočkala.

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory
Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku
Kofola

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.