dm··4 min

Září patří biopotravinám. Společnost dm za jejich nákup odměňuje

Září – měsíc biopotravin

Společnost dm drogerie markt klade dlouhodobě důraz na zdravý životní styl a důležitost kvalitních potravin. Tento měsíc se proto již poněkolikáté stala partnerem iniciativy s názvem Září – měsíc biopotravin. Své zákazníky navíc za nákup produktů značky dmBio odměňuje, například násobnými body či dárkem v podobě udržitelné tašky. Společnost tak chce zákazníky motivovat ke změně, která je díky mnoha opatřením v prodejnách snazší než předtím.

Září jako měsíc biopotravin a ekologického zemědělství se v Česku slaví již od roku 2005. Ve stejném roce se bioprodukty staly také součástí sortimentu dm drogerie. Ta se tímto zařadila k prvním maloobchodníkům, kteří s jejich prodejem v tuzemsku začali. „Společnost dm klade důraz na zdravý životní styl a kvalitní potraviny dlouhodobě. Tento měsíc bychom výrobky z certifikovaného ekologického zemědělství chtěli přiblížit co největšímu množství zákazníků. Biopotravinám se proto budeme opakovaně věnovat v živých vysíláních dmLIVE v aplikaci Moje dm. Během zářijového vysílání přineseme tipy na rychlé večeře s produkty dmBio. Diváci živého vysílání také získají eKupon na 50× více bodů při nákupu značky dmBio. V době adventu se ve vysílání dmLIVE budeme věnovat pečení z bio surovin. Zákazníci také mohou k nákupu produktů dmBio, alverde a Pro Climate v hodnotě nad 299 korun získat udržitelnou tašku jako dárek. Členové programu dm active beauty navíc dostanou do 12. října za výrobky dmBio třicetkrát více bodů, ať už je nakoupí online, či v prodejně,“ přibližuje zářijové aktivity Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm drogerie markt. Díky garanci dm dlouhodobých cen mají zákazníci jistotu, že nejen produkty značky dmBio zakoupí v dm vždy výhodně.

Všechny tyto aktivity připravila dm drogerie při příležitosti oslavy září jako měsíce biopotravin. Kromě výhodných nabídek pro své zákazníky podpořila také soutěž pořádanou ministerstvem zemědělství, do které věnovala balíčky dmBio produktů.

Za zdravým životním stylem vede zákazníky zelená cenovka

Právě privátní značka dm drogerie dmBio se největší měrou podílí na nabídce potravin v bio kvalitě. „Značka byla uvedena do prodeje v roce 2015 a dnes představuje 60 procent veškerého sortimentu nabízených biopotravin. Ty zákazníci dále nakoupí i pod značkou babylove, která tvoří 7 procent nabídky,“ doplňuje Peroutka.

Společnost dm tak aktuálně nabízí bezmála 1000 produktů bez jakýchkoliv umělých barviv, dochucovadel či náhražek a nabídku neustále rozšiřuje. Reaguje tak na rostoucí popularitu těchto produktů, u nichž se prodej meziročně zvedl o 10 procent.

Aby dm svým zákazníkům nákup co nejvíce ulehčila, již čtyři roky ve svých prodejnách využívá zelené cenovky, které označují všechny biopotraviny i ostatní produkty šetrné k životnímu prostředí. Podle Peroutky je mezi biopotravinami každoročně nejprodávanějším dmBio ovesný nápoj natur, rostlinná náhrada živočišného mléka.

Kromě nemléčných výrobků mohou zákazníci v prodejnách dm nakoupit také výrobky, které zohledňují speciální nároky lidí s různými typy potravinových alergií a nesnášenlivostí, jako je intolerance lepku, laktózy a podobně. Všichni výrobci pro dmBio jsou rovněž certifikovaní IFS Food (International Featured Standards), neziskovou organizací, která dbá na všeobecný standard bezpečnosti potravin v obchodních řetězcích.

Zdroj: www.dm.cz

Zadavatel
dm

dm

Společnost dm drogerie markt s.r.o. je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. První prodejna mateřské společnosti dm Rakousko byla otevřena v roce 1976 v Linci. V České republice se první dm objevila roku 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 246 prodejen po celé zemi a její centrála sídlí v Českých Budějovicích. Jednatelkami dm drogerie markt s.r.o. jsou paní Martina Horká a paní Markéta Kajabová.

Další články od dm

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache
dm

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů
dm

Společnost dm snižuje dlouhodobě ceny u více než 1 600 produktů

Společnost dm opět investuje do cen a nabízí zákazníkům ještě výhodnější nákupy než dosud. V těchto dnech spouští další vlnu zlevnění a od 29. srpna 2024 postupně sníží ceny u více než 1 600 produktů v prodejnách dm i online shopu dm.cz.
Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun
dm

Menstruační chudoba trápí i ženy v Česku. Společnost dm proto daruje menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun

Menstruační potřeby v hodnotě jeden milion korun daruje společnost dm organizacím pro boj s menstruační chudobou. V České republice je velká skupina žen, pro které jsou tyto potřeby drahé, a každý měsíc vyhlíží blížící se menstruaci s obavami. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy.
Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci
dm

Kampaň na podporu zdraví žen: dm představuje mezinárodní průzkum o menstruaci

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, startuje nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V následujícím období se proto dm zaměří na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.
Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku
dm

Společnost dm posiluje logistickou síť. Otevřela velkoobjemový sklad v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek.
Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách
dm

Společnost dm investuje do kvality rozvoje organizace i spolupracovníků. Zřizuje novou pozici ve všech svých prodejnách

Společnost dm změní od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavede pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkne všech 256 českých prodejen dm.
3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení
dm

3 otázky pro vizážistku k jarním trendům v líčení

Jako podklad líčení volíme hydratační a rozjasňující krémy se SPF faktorem. Letošnímu roku vládne rozjasněný odlehčený vzhled, ke kterému vám pomůžou BB krémy a podkladové báze ve formě tintů a lehkých make-upů. Korektor používáme na lokální projasnění technikami vytvářejícími lifting. Trendy jsou stále krémové kontury a tvářenky. Lehké textury produktů ocení zejména zralá pleť, kde obzvlášť platí pravidlo méně je více.
Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám
dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace. V jarní kampani Beauty chce dm motivovat k pozitivním změnám

Společnost dm nechává v nové jarní kampani Beauty rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.
Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad
dm

Druhý život použitých obalových fólií z prodejen dm: Česká firma z nich vyrábí pytle na odpad

Obalové fólie používané při přepravě zboží do prodejen společnosti dm drogerie markt nacházejí nové využití. Česká firma MATEO PACKING s.r.o je vykupuje jako sběrnou surovinu a vyrábí z nich pytle na odpadky. Tuto novinku z recyklovaného materiálu si pak mohou zákazníci koupit v prodejnách dm.
Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád
dm

Společnost dm varuje před podvodnými nabídkami brigád

Na sociálních sítích se objevují podvodné nabídky brigád pro společnost dm drogerie markt. Nejčastěji se jedná o roznos letáků nebo kompletaci obálek. Poznáte je zejména podle požadavků na elektronické zaslání kopie osobních dokladů a následné potvrzení elektronické platby.