Shoptet··4 min

Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů

Shoptet

Shoptet

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 34058 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Tisková zpráva

Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů.

Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů.

Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „Mezi klienty Shoptet Premium už patří značky jako Jablotron, Svijany, Penny, Xiaomi, Kulina a další. Jsme rádi, že můžeme nabídnout naše řešení i pro ty nejnáročnější klienty,“ komentuje Samuel Huba, CEO Shoptetu.

Cílem Shoptetu je vytvořit prémiovou službu, která pomůže svým klientům vytvořit e-shop podstatně rychleji a za zlomek nákladů. „Naším cílem je pomáhat posouvat byznys našeho zákazníka tak, aby byl schopen svým klientům dopřát prvotřídní servis za zlomek vlastní časové i finanční investice. Chceme být partnerem jak pro menši nezávislé značky, tak pro střední a velké společnosti,” dodává Huba s tím, že v České republice aktuálně trvá vývoj e-shopu na míru mnohdy déle než rok a klient za něho zaplatí i miliony korun.

Privátní API a vlastní design na míru
Základem každého úspěšného byznysu je práce s daty. Kromě široké nabídky k uzpůsobení v základu, mají zákazníci Shoptet Premium k dispozici i privátní API rozhraní, skrze které mohou e-shopy realizovat takřka jakékoliv napojení, integraci či předávání dat.

„E-shopaři tak mají přímý přístup k datům svého e-shopu, mohou si na něj moci napojit své systémy, číst data, ale také si napsat aplikaci přímo na míru,“ popisuje výhody služby Huba a dodává: „Přístup k datům ve službě Shoptet Premium umožňuje libovolně další zpracování a pokročilé funkce, ať už se je rozhodne klient implementovat sám nebo si vývoj outsourcuje.

Průběžné rozšiřované API na platformě Shoptet Premium umožňuje například centrální řízení produktového katalogu včetně cen, filtrů a kategorií na vícero instancích. „Klientům nabízíme výrazné zjednodušení procesů a celkově snazší ovládání. Spolu s možností přizpůsobit design tak mohou efektivně budovat svou značku,” vyjmenovává Huba.

Prémiový servis a kontinuální rozvoj
Součástí služby je také prémiový servis, který klientům pomůže s implementací i onboardingem. „Při definování služby Shoptet Premium jsme se rozhodli spojit benefity řešení na míru s výhodami SaaS přístupu, kdy klient dostává v rámci měsíčního poplatku stále nové funkce a my mu umožňujeme být stále na špičce e-commerce. Nemusí tedy platit za každou funkci, ale drtivou většinu marketingových, legislativních a dalších změn dostane automaticky a zdarma. Přinášíme tak neustále se rozvíjející platformu, se kterou mohou dále růst i expandovat. Zároveň pro Premium klienty umožňujeme rozšiřovat svůj e-shop o specifické funkce dle jeho přání, a to pomocí otevřeného API,” uzavírá Huba.

Zdroj: www.shoptet.cz

Další články

Další články od Shoptet

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.
| Shoptet
Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %.
| Shoptet
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
| Shoptet
Češi se předzásobují medvídky HHC

Češi se předzásobují medvídky HHC

Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
| Shoptet
Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami.
| Shoptet
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
| Shoptet
E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %.
| Shoptet
Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.
| Shoptet
Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku.
| Shoptet
Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

E-shopy se připravují na největší nákupní akce roku – Black Friday a Vánoce. Zákazníci se mohou těšit na rychlé, pohodlné a většinou cenově výhodnější nakupování. Online nákupy znamenají nejen pohodlí domova, ale také příležitost porovnat ceny a vybírat z mnohem širší nabídky zboží, než jakou nabízí kamenné obchody. I přesto je dobré při nakupování na internetu dodržovat několik základních pravidel.
| Shoptet