Shoptet··4 min

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Shoptet

Shoptet

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 34058 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Tisková zpráva

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.

„S Veronikou jsme obě vycházely z rozhodnutí, že chceme dělat něco, co dává smysl. Věnovat svůj čas projektu, který lidem pomůže, ukáže možnosti a naučí je klást ty správné otázky. Nebylo to jen o dovozu nových značek, šlo a stále jde o životní styl, který jsme chtěly sdílet s našimi zákazníky. A obrovsky nás motivovalo, když se čím dál více lidí obracelo k přírodní kosmetice, uvědomovali si její benefity a nacházeli u nás odpovědi na otázky, které konvenční kosmetika neuměla zodpovědět. A to je směr, který nás motivuje i nadále,” popisuje Klára začátky společného podnikání.

Přírodní dekorativní kosmetika na českém trhu chyběla

Vznik Líčírny byl podnícen nejen nedostatkem značek nabízejících přírodní dekorativní kosmetiku, ale i touhou poskytovat zákazníkům nadstandardní servis. „Úspěšně jsme přivedli prvotřídní značky a získali jsme ohromující zpětnou vazbu od zákazníků, kteří nás nyní považují za spolehlivého průvodce ve výběru nejlepší, čisté kosmetiky. Naše začátky byly plné krásy, dobrodružství a někdy i naivity, ale vždy jsme obě byly plné vášně pro naši vizi. Nezastavila nás ani nutnost pracovat non-stop, protože sledovat, jak naše podnikání roste, nám přinášelo radost,” vzpomíná Klára.

Spuštění e-shopu na Slovensku

V průběhu letošního roku dosáhla společnost Líčírna významného úspěchu otevřením svého samostatného slovenského e-shopu – licirna.sk. „Mezi naše letošní úspěchy patří i spuštění samostatného e-shopu pro naše slovenské zákazníky. Využití služby Shoptet, kterou již aplikujeme v našem českém e-shopu, nám usnadnilo a zefektivnilo provoz našeho obchodu na sousedním trhu," popisuje Klára rozšíření jejich podnikání. Líčírna má nyní zákazníky také v Chorvatsku, Německu a dalších zemích.

Shoptet, platforma pro e-commerce, je dostupná nejen v České republice, ale i v Maďarsku a na Slovensku. „Naším cílem je pomoci každému klientovi zvládnout jakékoli výzvy v oblasti e-commerce, včetně expanze na evropské trhy, tedy i Slovenska a Maďarska, kde mohou naši klienti využít naší lokální podpory,” to jsou slova Štěpána Krocha, CSO společnosti Shoptet.

Otevření luxusního kosmetického salonu

Klára považuje za nejvýznamnější událost roku otevření prvního vlastního kosmetického salonu s prostorem pro výuku. „V letošním roce jsme našli ideální prostor, a navíc jsme spolupracovali s talentovanými designéry, kteří nám významně pomohli realizovat náš koncept. Jsem velmi vděčná za to, že se vše podařilo podle plánů, a za náš fantastický tým, který s námi roste a sdílí naši vizi Líčírny," vyjadřuje Klára své poděkování.

Salon svým klientům poskytuje kosmetické procedury s produkty značek, které jsou v sortimentu Líčírny, například Dafna´s Skincare. Kromě toho bude brzy nabízet prostor pro workshopy a školení určené jak pro individuální zákazníky, tak pro firemní klientelu. „Trh s přírodní kosmetikou neustále roste a značky představují produkty, které mohou směle konkurovat etablovaným luxusním jménům. Stojíme na prahu nové éry s novými možnostmi, kam směřujeme. V salonu chceme poskytnout zákazníkům nejen prvotřídní služby a zážitky, ale i luxusní kosmetické procedury a specializované kurzy zaměřené na přírodní kosmetiku," shrnuje Klára.

Zdroj: www.shoptet.cz

Další články

Další články od Shoptet

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

PRAHA - Společnost Shoptet spouští nový byznysový pilíř. Nová služba Shoptet Balíky přináší e-shopařům jednoduché a efektivní řešení pro správu přepravy zásilek. Firma se tak dále posouvá od čistě e-shopové platformy v technologického lídra nabízejícího all-in-one řešení pro podnikatele ve střední a východní Evropě.
| Shoptet
Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.
| Shoptet
Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %.
| Shoptet
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
| Shoptet
Češi se předzásobují medvídky HHC

Češi se předzásobují medvídky HHC

Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
| Shoptet
Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami.
| Shoptet
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
| Shoptet
E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %.
| Shoptet
Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.
| Shoptet
Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku.
| Shoptet