Shoptet··4 min

Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

Shoptet

Shoptet

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 34058 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Tisková zpráva

E-shopy se připravují na největší nákupní akce roku – Black Friday a Vánoce. Zákazníci se mohou těšit na rychlé, pohodlné a většinou cenově výhodnější nakupování. Online nákupy znamenají nejen pohodlí domova, ale také příležitost porovnat ceny a vybírat z mnohem širší nabídky zboží, než jakou nabízí kamenné obchody. I přesto je dobré při nakupování na internetu dodržovat několik základních pravidel.

Bezpečné a pohodlné nakupování na internetu – jak na to

U většiny českých e-shopů si dnes už snadno a rychle ověříte, zda na něm nakupování bude bezpečné. Vybrali jste si ale zboží na zahraničním e-shopu, který neznáte? Pak věnujte chvíli času jeho prověření. „Pokud zákazník zahraniční e-shop nezná, měl by si jej prověřit dříve, než vloží zboží do košíku a poskytne své osobní nebo bankovní údaje. Důležitý je celkový dojem z e-shopu. Rozhodně bychom měli být obezřetní, pokud nemůžeme dohledat žádné recenze či hodnocení. Podezřelé mohou být až příliš nízké ceny oproti konkurenci, dlouhé dodací lhůty a gramaticky nesprávné texty. Vyhnout bychom se měli také e-shopům, které nedisponují kontaktními údaji ani obchodními a reklamačními podmínkami, ” radí Samuel Huba, CEO Shoptetu.

Hitem jsou nákupy na lokálních a specializovaných e-shopech

Nákupy na malých a středních e-shopech se dnes stávají stále populárnější. Menší e-shopy nejenže nabízejí širokou škálu specifických produktů, jež by zákazníci jinde nenašli, ale také se vyznačují nadstandardní péči o zákazníky, jakou často předčí služby poskytované většími e-shopy. Navíc už jen proto, aby mohli nabízet platbu kartou, což je dnes stále populárnější, musí splňovat přísné bezpečnostní podmínky. Zákazníky také lákají na produkty lokální výroby, jejichž oblíbenost stále roste.

Bezpečné platby – jaké jsou možnosti

Stále populárnější je platba kartou a platební metody jako Apple Pay nebo Google Pay, jež poskytují vysokou úroveň bezpečí díky moderním technologiím a zabezpečení. Poskytovatelé služeb i výrobci zařízení neustále pracují na lepších technologických postupech zabezpečení mobilních plateb. Jejich zneužití je tak dnes už mnohem komplikovanější. Transakce jsou zde chráněny už samotným zařízením chráněným heslem nebo biometrickým zámkem, jako je například Face ID. Navíc ve většině případů už samotná podpora plateb pomocí Apple Pay, či Google Pay vypovídá o důvěryhodnosti e-shopů. Platbu kartou v současnosti využívá už více než 24 % zákazníků internetových obchodů a jejich počet stále roste.

K posílení bezpečnosti online nákupů může pomoci také tzv. inline platební brána e-shopů. „Inline platební brána může u některých zákazníků vzbuzovat větší důvěru, jelikož nejsou přesměrování z e-shopu na jinou stránku, a mohou si tak být jistí, že platí stále ve vybraném obchodě. Snadno si mohou zkontrolovat jeho URL adresu, ověřit částku k platbě a mají k dispozici rekapitulaci objednávky, kde si ověří, za co skutečně platí,” vysvětluje Huba.

Zdroj: www.shoptet.cz

Další články

Další články od Shoptet

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

PRAHA - Společnost Shoptet spouští nový byznysový pilíř. Nová služba Shoptet Balíky přináší e-shopařům jednoduché a efektivní řešení pro správu přepravy zásilek. Firma se tak dále posouvá od čistě e-shopové platformy v technologického lídra nabízejícího all-in-one řešení pro podnikatele ve střední a východní Evropě.
| Shoptet
Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.
| Shoptet
Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %.
| Shoptet
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
| Shoptet
Češi se předzásobují medvídky HHC

Češi se předzásobují medvídky HHC

Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
| Shoptet
Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami.
| Shoptet
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
| Shoptet
E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %.
| Shoptet
Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.
| Shoptet
Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku.
| Shoptet