Shoptet··3 min

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Shoptet

Shoptet

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 34058 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Tisková zpráva

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.

„Ekonomická krize vždy ukáže, kdo je dobře připravený. Vždy se totiž najdou tací, kteří z ní dokážou vyjít ještě silnější. A to platí i o e-commerce. Přestože trh jako celek padal, mnohým našim podnikatelům narostl tržní podíl. V průběhu let vidíme, jak se z malých stávají středně velcí, anebo přímo velcí hráči v e-commerce. Tak, jak pomáháme růst my jim, roste i Shoptet s nimi,” komentuje výsledky společnosti její ředitel Samuel Huba.

Během 15 let se firma stala jedničkou v poskytování e-shopového řešení v regionu střední a východní Evropy. Na Shoptetu v ČR, Slovensku a Maďarsku na konci loňského roku běželo celkem 37 tisíc e-shopů, což je meziročně o 5000 více. V samotné České republice drží firma 63% podíl trhu.

„Katastrofické scénáře s příchodem marketplace na český trh se nenaplnily. Naopak právě tato čísla potvrzují, že podíl jednotlivců podnikajících v e-commerce nadále roste. My jim navíc dáváme možnost, aby zvládli technologicky konkurovat i největším hráčům,” doplnil Samuel Huba s tím, že v následujících měsících chystá Shoptet hned několik nových a inovativních řešení pro nezávislé podnikatele.

Technologickým lídrem v e-commerce

Pozitivní výsledky zároveň ukazují, jak se firma v průběhu let významně technologicky posunula – od pronájmu šablonovitých řešení ke spuštění prvního e-shopu začátečníkům, přes komplexní platební řešení Shoptet Pay kombinující nejmodernější platební technologie, včetně využití vlastních platebních terminálů, až po tvorbu e-shopů na míru pro velké a již etablované značky a firmy na trhu.

„Loni jsme realizovali více než trojnásobek zpracovaných transakcí – objem přesáhl tři miliardy korun prostřednictvím 8 000 e-shopů, které využívají Shoptet Pay. Letos chceme dále růst a chystáme další inovace jako například expresní checkout. Tedy možnost zákazníka zaplatit přímo z detailu produktu, bez potřeby projít si celým klasickým checkoutem,” bilancuje expert na platební řešení v Shoptetu Ondřej Buben. A dodává, že podobné technologické novinky pomáhají podnikatelům v konkurenčním boji a expanzi na zahraniční trhy.

Zároveň pomáhají pod firemní křídla přivádět i velké značky a společnosti. Nejnověji prodává prostřednictvím Shoptetu například multibrandový obchod s luxusní módou TheBrands.com, zdravé potraviny Zivina.cz, chovatelské potřeby Fitmin.cz, Havlíkova Apotéka, Diana – svět oříšků… Ze známých osobností pak podniká s Shoptetem zpěvák Ben Cristovao.

Zdroj: www.shoptet.cz

Další články

Další články od Shoptet

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

Shoptet se pouští do nového byznysu, zjednoduší přepravu zásilek

PRAHA - Společnost Shoptet spouští nový byznysový pilíř. Nová služba Shoptet Balíky přináší e-shopařům jednoduché a efektivní řešení pro správu přepravy zásilek. Firma se tak dále posouvá od čistě e-shopové platformy v technologického lídra nabízejícího all-in-one řešení pro podnikatele ve střední a východní Evropě.
| Shoptet
Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

PRAHA - Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.
| Shoptet
Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem

Praha - Češi stále častěji investují do diet a doplňků stravy jako jsou vitaminy či proteiny. Tento segment roste stabilně již několik let dvouciferným tempem, jak vyplývá ze statistik české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost eviduje v online prodejích nárůst za letošní první kvartál v meziročním srovnání o celých 29 %.
| Shoptet
Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky

Praha – Malým a středně velkým podnikatelům v e-commerce se v loňském roce navzdory inflaci i turbulentním podmínkám v odvětví dařilo. To se pozitivně projevilo na hospodářských výsledcích české e-shopové jedničky Shoptet. Společnost dosáhla v loňském roce tržeb ve výši 580 milionů korun. V meziročním srovnání tak vzrostly o 40 %.
| Shoptet
Češi se předzásobují medvídky HHC

Češi se předzásobují medvídky HHC

Prodeje sladkostí s látkou HHC raketově rostou. Ještě před úplným zákazem tohoto zboží se Češi snaží předzásobit. Mnozí obchodníci jsou tak vyprodaní. Podle údajů společnosti Shoptet prodeje v tomto segmentu vzrostly za poslední týden o více než stovky procent.
| Shoptet
Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků

První sklad měl ve skříni, dnes je Vojtěch Sláma s firmou YOO.cz mezi předními hráči na trhu s erotickými pomůckami. E-shop YOO.cz, zaměřený na ženy a odvážné muže, si během krátké doby od svého spuštění v roce 2020 získal srdce tisíců zákazníků a nyní stabilně roste. S obratem přesahujícím 32 milionů korun a meziročním nárůstem tržeb o 34 % se YOO.cz stává lídrem na českém trhu s erotickými pomůckami.
| Shoptet
AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?

Umělá inteligence mění pravidla hry v e-commerce světě. Provozovatelé e-shopů mohou nyní těžit z řady výhod, které AI nabízí, ale měli by také být obezřetní z hlediska ochrany dat. Pokud máte e-shop a chcete AI efektivně využívat, tyhle informace by vám neměly uniknout.
| Shoptet
E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou

Přestože se český e-commerce trh potýkal s dvouletým poklesem, Shoptet, (největší provozovatel internetových obchodů s 37 000 českých, slovenských a maďarských zákazníků), hlásí za uplynulý rok pozitivní výsledky. V roce 2023 e-shopy dosáhly celkového obratu 66 miliard korun, což je o 16 % více, než tomu bylo v roce 2022, a jejich podíl na trhu v Česku stouplna 31 %.
| Shoptet
Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu

V roce 2017 se kamarádky Klára Nestěrová a Veronika Milá rozhodly založit společnost Líčírna s vizí přivést na český trh ty nejlepší světové značky kvalitní dekorativní kosmetiky. V současné době firma zaměstnává přibližně dvacet lidí a její tržby každým rokem vzrůstají o 20 %. Vedle expanze na mezinárodní trhy v letošním létě dosáhla Líčírna dalšího významného milníku – otevření vlastního exkluzivního kosmetického salonu.
| Shoptet
Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst

Black Friday se stává opravdovým svátkem pro milovníky slev a výhodných nákupů. Letošní rok nebyl výjimkou. Oproti loňskému roku zaznamenaly malé a středně velké obchody nárůst prodeje o 10 %, což svědčí o stále rostoucí popularitě nakupování z pohodlí domova. Obrat všech českých e-shopů, provozovaných na platformě Shoptet, dosáhl během jediného dne přibližně 300 milionů korun. Největší zájem měli Češi o volnočasové aktivity a kosmetiku.
| Shoptet