Velkoobchod makro ČR znovu navýšil zaměstnancům mzdy. Za posledního 2,5 roku vzrostly v průměru o 32 %

|

Růstová strategie velkoobchodu makro ČR se kromě zákazníků a dodavatelů výrazně zaměřuje také na zaměstnance. Důkazem je již páté navýšení mezd za posledního 2,5 roku. Tentokrát příjmy lidí v provozu a distribučním centru vzrostly k 1. prosinci 2023 o 7 %. Od července 2021 si tak lidé v makro ČR polepšili v průměru už o 32 %. „Naše nová strategie, založená na stabilně výhodných cenách a nadstandardních službách pro zákazníky, je úspěšná díky tomu, že ji každý den pomáhají naplňovat tisíce kolegů nejrůznějších profesí. Jejich práce si nesmírně vážíme a chceme, aby se jejich oddanost a nasazení odrážely také na výplatních páskách a celkové spokojenosti,“ uvedla Daniela Hrbková, People and Culture Director ve společnosti makro ČR.

Podle Daniely Hrbkové je osobní vztah mezi zákazníkem a zaměstnanci pro velkoobchod makro ČR základem firemní kultury a klíčovým faktorem úspěchu. „Většina našich zákazníků jsou profesionálové a nezávislí podnikatelé, pro které jsme partnery mnohdy i po celých 25 let od našeho vstupu na český trh. Nakupují u nás pravidelně, inspirují se, chodí si pro radu a většina z nich se zná s našimi zaměstnanci osobně. Dlouhodobě systematicky pracujeme na tom, aby byl každý z našich kolegů odborníkem ve svém oboru, vzdělával se, posouval se neustále kupředu a měl pro to všechno co nejlepší podmínky,“ popisuje Daniela Hrbková, proč firma klade velký důraz na zázemí a odměny zaměstnanců.

Bohatší budou i benefity

Kromě vyšších mezd nabídne makro ČR zaměstnancům od nového roku také vylepšené firemní benefity. Na dvojnásobek například vzroste příspěvek v rámci stravenkového paušálu. Pro každého z bezmála 3 500 kmenových zaměstnanců to bude znamenat nárůst čistého příjmu o 840 korun měsíčně.

Novinkou je rovněž 10% zaměstnanecká sleva na nákup veškerého sortimentu makro ČR. Dosud zaměstnanci nemohli tuto slevu uplatňovat na kompletní sortiment zboží, nyní nově zahrne i produkty v programu Stabilně výhodná cena a v promo akcích s výjimkou sudových piv, lihovin, tabákových výrobků, pohonných hmot a zboží ve výprodeji. „Odhadujeme, že pro rodinné rozpočty běžných zaměstnanců makro ČR bude rozšíření slevy představovat roční úsporu okolo 10 000 korun ročně,“ uvádí Daniela Hrbková s tím, že na dalších 10 000 korun se zaměstnanci makro ČR mohou v roce 2024 těšit v podobě příspěvku do mzdy, jež velkoobchod plánuje každému zaměstnanci poskytnout.

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Makro Cash & Carry ČR

Talent, láska k dobrému jídlu, inovativní přístup a chuť podnikat. Velkoobchod makro ČR v novém projektu Naděje české gastro scény představí a podpoří talentované profesionály napříč gastronomií

Budoucnost české gastronomie je mnohem pestřejší a světlejší, než by se mohlo na první pohled zdát. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka, se kterou velkoobchod makro ČR spouští dlouhodobou iniciativu Naděje české gastro scény. V první vlně v něm představí příběhy 15 talentovaných mladých lidí či párů, kteří přinášejí do českých restaurací, barů i kaváren svěží vítr a nabízejí hostům mnohem víc než jen dobré jídlo. Objevovat, zviditelňovat a podporovat talentované podnikatele v gastronomii pak makro ČR plánuje v rámci projektu dlouhodobě a systematicky.

Makro Cash & Carry ČR

Velkoobchod makro ČR přichází s novou sítí maloobchodních prodejen Bonveno. Zákazníkům chce dokázat, že i nákup „za rohem“ může být rychlý, pohodlný a čerstvý

Jen pár minut na bleskový nákup cestou za dalšími povinnostmi či zábavou. Každodenní realita tisíců lidí v uspěchaných českých městech dosud obvykle znamenala odbýt snídani, svačinu, či dokonce oběd nebo večeři. Nová síť sousedských prodejen Bonveno to chce změnit. Pod hlavičkou společnosti Makro Convenience Czechia, jejímiž společníky jsou makro ČR a skupina METRO, přináší koncept pohodlného, čerstvého a zároveň rychlého nákupu.

Makro Cash & Carry ČR

Jídlo ve školách či nemocnicích může být zdravé, chutné a zároveň levné. To ukázal odborný seminář pořádaný makro ČR. Zřizovatelé získali i řadu tipů, jak tuto náročnou výzvu zvládnout

České školy, nemocnice či domovy seniorů mohou vařit levně, chutně, zdravě i udržitelně zároveň. Vyžaduje to ale změnit přístup a opustit systém, na který jsou roky zvyklí nejen zřizovatelé či provozovatelé jídelen a kuchyní, ale s nímž počítá i český právní rámec. Ukázal to odborný seminář věnovaný stravování ve veřejných institucích, uspořádaný velkoobchodem makro ČR pod záštitou ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše a ministra zdravotnictví Vlastimila Válka.