Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

|

Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence. S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.

Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

Milovníci legendární Kofoly, tradiční hroznové Viney, která letos slaví své 50. narozeniny, ale například i limonády ze sicilských surovin a Royal Crown Coly, se letos dočkají atraktivní novinky. Všechny zmíněné nápoje se na regálech objeví v novém plechovkovém formátu.

„Hlavním důvodem změny bylo hledání nových cest pro tvar a design plechovky, které budou splňovat očekávání našich zákazníků a přispějí ke snadné rozpoznatelnosti na prodejních plochách. Dalším požadavkem bylo, aby produkty sledovaly aktuální trendy v designu, a přitom respektovaly historii a identitu tradičních značek,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly. Tím je například změna tvaru plechovky na užší a vyšší formát, použití kombinace matných a lesklých potisků nebo 3D prvků.

Plechovky o objemu 0,33 l nahrazují dosavadní formáty 0,25 a 0,5 l. „Širší a nižší plechovka zůstává už pouze u značky F.H. Prager, kde chceme zdůrazňovat podobnost s pivními značkami a řemeslnost. U Semtexu zatím zachováváme formát 0,25 a 0,5 l,“ vysvětluje Vojtěch Kolmaš, produktový manažer Kofoly.

A Pavol Chalupka k tomu dodává, že popularita nápojů v plechovkách neustále roste. „Jde o praktický formát na cesty, který je lehký, skladný a udrží teplotu nápoje. Proto i my chceme tuto kategorii posilovat moderním a atraktivním designem, případně i dalšími příchutěmi.“

Nové plechovky Viney jsou dostupné v trhu od konce roku 2023, od letošního února se mohou zákazníci postupně setkat i s dalšími značkami v novém designu. Plechovky jsou ze 74 % tvořené recyklátem, na Slovensku díky zálohovému systému dochází ke sběru a znovuzpracování hliníkového materiálu lokálně. Multipacky jsou dostupné v balení po 4 nebo 24 kusech opatřené fólií s vyšším podílem recyklovaného plastu.

Zdroj: www.kofola.cz

Kofola

Spoločnosť Kofola spúšťa plnenie nápojov do 100 % rPET vyrobeného iba zo slovenských zálohovaných fliaš

Z fľaše do fľaše, z plechovky do plechovky. Tento hlavný cieľ, prečo Slovensko v roku 2022 zaviedlo zálohový systém na jednorazové nápojové obaly, sa podarilo medzi prvými naplniť spoločnosti Kofola. V týchto dňoch spustila vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plnenie minerálnej vody Kláštorná Kalcia do fliaš vyrobených iba z recyklovaných PET fliaš zo slovenského zálohového systému a stáva sa tak u nás pionierom v uzavretí cirkularity svojich obalov.

Kofola

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.