Kofola··4 min

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Letos uplynulo 20 let od chvíle, kdy rodina Samarasových koupila recepturu na Kofolu. Tím se zahájila nová éra tradičního nápoje, který si dobyl srdce Čechů i Slováků. Od té doby přichází Kofola každoročně s inovativními kampaněmi. K Vánocům už neodmyslitelně patří její ikonické prasátko a věta „Já nemusím, já už ho vidím“. To nebude chybět ani letos a spolu s ním se na trhu objeví limitovaná edice dvou příchutí Kofoly: linecké cukroví a vanilkové rohlíčky.

Prasátko od Kofoly přiběhne na obrazovku i letos. Vánoční reklama představí limitovanou edici s příchutí cukroví

„A tati, bude mít ty zahnutý zuby nahoru?“ Kdo by neznal vánoční reklamu s holčičkou a prasátkem. Na příběh, který se stal doslova symbolem přicházejících Vánoc, navazují každoročně dotáčené závěry, ve kterých se představují vánoční limitované edice Kofoly. Ty fungují jako zpestření tradiční nabídky. Ani letos tomu nebude jinak –⁠ prasátko v originálním papírovém světě představí limitovanou edici dvoulitrové Kofoly s příchutí lineckého cukroví.

Celá vánoční kampaň se letos točí kolem pečení. „Vycházíme vstříc chutím našich zákazníků a reagujeme na aktuální trendy na trhu, kdy se jednoduché příchutě (skořice, kokos nebo med) zaměňují za komplexní příchutě hotových jídel nebo sladkostí, jako je skořicová rolka či perníček. Rozhodli jsme se pro originální limitovanou edici s příchutí vánočního cukroví. Z chuťových testů nám nejlépe vyšla varianta lineckého cukroví a vanilkového rohlíčku,“ vysvětluje Lubica Mieresová, marketingová manažerka značky Kofola.

Příchuť Vanilkový rohlíček lze považovat za částečný návrat úspěšné vanilkové Kofoly, která byla na trhu naposledy v roce 2017. „Na Facebooku existuje skupina fanoušků, kteří po návratu vanilkové Kofoly dlouho volají. Není sice nijak veliká, ale my svým zákazníkům nasloucháme a když je to jen trochu možné, rádi jim vycházíme vstříc. A tento rok jim vanilkovou Kofolu tímto způsobem částečně vrátíme,“ říká Lubica Mieresová.

Kampaň svou hlavní myšlenkou odkazuje na tradiční, autentické a československé Vánoce. „Našim zákazníkům jsme chtěli přinést kampaň, která bude odrážet tradici a esenci Vánoc. Pečení je v Česku a na Slovensku silně spojeno s adventním časem, a právě proto jsme se rozhodli příchuť vánočního cukroví propojit i se značkou Kofola,“ doplňuje Lubica Mieresová.

Za letošní kampaní „Už se pečou Vánoce“ stojí agentura Kaspen. Tradiční vánoční reklama, na kterou jsou diváci zvyklí, díky ní dostala nový konec. Prasátko nově pobíhá v originálním papírovém světě, který byl pro účely spotu vytvořený z reálného pečícího papíru a společně s nafocenými etiketami rozanimovaný do krátkého příběhu. Pohádkový svět vznikl ve spolupráci s českým designérem a ilustrátorem Jiřím Jarošem. Televizní kampaň startuje 21. listopadu a poběží až do Vánoc. Doplňuje ji on-line komunikace na sociálních sítích, která bude rozvíjet motiv lásky k pečení.

Kofola Original a limitované edice ve vánočním přebalu jsou dostupné na pultech obchodů již nyní. Limitky se prodávají ve dvoulitrových lahvích, Kofola s příchutí lineckého cukroví je k dostání na celém trhu, Vanilkový rohlíček pouze v prodejnách Albert.

Reklamu můžete zhlédnout na Youtube Kofoly: https://youtu.be/X8Qw1ror7I8

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola