S Ondrášovkou pomáháme pečovat o stromy dlouhodobě. Téměř dva tisíce jsme jich vysadili na našem pozemku v blízkosti výrobního závodu v Ondrášově a již třetím rokem jsme partnerem ankety Strom roku. V podpoře jdeme ještě o kousek dál, a proto jsme se letos rozhodli uvést na trh limitovanou “stromovou edici”, která naše spojení ještě umocní.
První v této řadě pro letošní rok je hruška, se kterou se můžete setkat na regálech již od dubna. „V obchodech ji určitě nepřehlédnete, protože speciální edice bude vizuálně odlišná od našich ostatních výrobků. Připravili jsme pro ni novou etiketu i sixpack, které zdůrazňují spojení s přírodou a se stromy, kterým se v Ondrášovce dlouhodobě věnujeme. S novinkou se můžete setkat například na regálech obchodů Albert a Globus. Doprovodí ji i marketingová kampaň v květnu a červnu,“ vystvětluje brand manažerka značky Kateřina Ceralová.
A proč při výběru nové příchutě padla volba právě na hrušku? „V anketě Strom roku 2022 se stala vítězem právě Hrušeň Hnilička z Drásova na Příbramsku. Její odolnost je obdivuhodná, přežila jen 25 metrů od uranové šachty. Právě novou příchutí jí chceme vzdát hold,“ doplňuje Katka.
Pomocí QR kódu na etiketách budete moci podpořit anketu Strom roku i vy. Již brzy ho najdete na etiketách a sixpacích u třech nejprodávanějších příchutí - lesní plody, malina a citron. “Změnu vizuálu nyní připravujeme, na trhu bude k dispozici během května. Tímto krokem chceme upozornit na důležitost ankety, ale především na nezbytnost péče o stromy v našem okolí. Díky nim máme dostatek kyslíku, pomáhají nám zadržovat vodu v krajině a poskytují úkryt a potravu celé řadě živočichů. Je jen správné, abychom o naši přírodu pečovali a alespoň částečně jí vraceli, co si z ní bereme,” uzavírá Katka.
Zdroj: www.kofola.cz