Klientský online portál Hypoteční zóna se představuje v nové, vylepšené podobě. Aplikace získala více responzivní a jednotný design po vzoru ČSOB Smart a umožňuje snadné sjednání i správu hypotéky. Zákazník tak získal možnost realizovat téměř celý proces hypotéky od prvotního výpočtu, přes podání žádosti až po řešení všech záležitostí kolem úvěru online na jednom místě bez nutnosti fyzické návštěvy pobočky.
Hypoteční zóna je moderní a unikátní řešení pro kompletní správu hypotečního úvěru. Díky systému internetového bankovnictví nemusí klienti trávit čas na pobočce, ale svou hypotéku mohou řídit s pomocí chytrého telefonu nebo počítače.
Zásadní novinkou v rozhraní Hypoteční zóny je sloučení částí pro zájemce o hypotéku a klienty. Zákazník tak získá na jednom místě prvotní výpočet hypotéky a může online podat i žádost. Nová Hypoteční zóna mu následně umožní z jedné aplikace realizovat celou obsluhu hypotéky online. Nemusí tak přecházet z jednoho prostředí do jiného.
„Hypoteční zóna doznala zásadní změny,“ komentuje novou podobu Martin Vašek, předseda představenstva Hypoteční banky a ČSOB Stavební spořitelny. Vylepšili jsme ovládání, srozumitelnost, vzhled a hlavně zobrazení na mobilu. Revoluční změnou prošlo také čerpání hypotéky. Klienti ČSOB se do Hypoteční zóny snadno přepnou z aplikace ČSOB Smart nebo z internetového bankovnictví ČSOB bez nutnosti nového přihlašování. Využívá-li klient aplikaci Hypoteční zóna, musí na pobočku pouze jednou, a to zatím k podpisu smlouvy.“
Hypoteční zóna nabízí kompletní servis hypotéky
Nová podoba Hypoteční zóny nabízí jednoduchý a bezpečný způsob, jak sjednat a spravovat hypotéku pohodlně, přehledně a online. Rozsah obsluhy a zobrazených informací je unikátní a umožňuje:
- výpočet hypotéky na míru a nabídku úvěru s garantovanou sazbou;
- možnost podání žádosti o hypotéku včetně online dokládání dokumentů a okamžité předběžné posouzení (klient se s vysokou pravděpodobností ihned dozví, zda může být hypotéka schválena);
- jednodušší čerpání hypotéky – Hypoteční zóna je návodnější a v jakékoliv fázi klientovi ukáže, co má dělat, aby se dostal k penězům z hypotéky;
- kompletní servis hypotéky, např.:
- notifikace o důležitých událostech v hypotéce;
- kompletní archiv dokumentů (od banky i od klienta), doručování dokumentů od banky už jen do Hypoteční zóny bez nutnosti chodit na poštu;
- modelace úrokové sazby a parametrů hypotéky na další období fixace;
- či online změny v hypotéce, digitální podpisy dodatků ke smlouvě atd.
„Úspěch Hypoteční zóny demonstruje také fakt, že ji dnes využívá téměř 80 % klientů. Těší nás, že se zájem o zcela digitální řešení zvyšuje a díky našim modernizacím se žádost i samotný průběh hypotéky posouvají na zcela novou a jednodušší úroveň,“ dodává Martin Vašek.
Zdroj: www.hypotecnibanka.cz