Kofola··4 min

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Chcete slyšet zajímavé diskuze od známého dua Ester Geislerové a Honzy Vojtka pod názvem Terapie sdílením? Nebo kázání o lásce od slovenské popularizační dvojice Sexuálná výchova. Tak vyrazte do Kofola zóny na Rock for People! Kromě netradičních zážitků si zde můžete najít letní lásku, naučit se tance od účastníků Star Dance, zažít skutečné festivalové svatby nebo osobně absolvovat slib zamilovanosti.

„Na Rock for People jsme vytvořili prostor pro všechny, kteří jsou zamilovaní a chtějí o svou lásku pečovat, nebo ji teprve hledají. Náměstí lásky je otevřeným prostorem, který nemá žádná pódia. Chceme s umělci a odborníky být co nejblíže lidem, a zároveň i je dát dohromady. Pozvali jsme specialisty, psychology, podcastery, slamery, kteří budou vytvářet zajímavý a pestrý program. Pro ty odvážnější budeme mit tančírnu, protože tanec je plný dotyků, které lásku posilují,” vysvětluje Eva Stejskalová, brand manažerka značky Kofola.

Pro ty stydlivější a spontánnější chystá originální Kofola v noci tzv. Láskyplnou afterku, kde bude možné poznat polovičku při hudbě. Pro ty, co lásku ještě nemají, pak Kofola ve spolupráci TV Óčko připraví na letních festivalech Láskyplnou seznamku. „Nad krýglem čepované, se střízlivou hlavou mají všichni šanci najít lásku svého života nebo, kdo ví, třeba jen tu festivalovou... Rychlo randem účastníky provede na Colours of Ostrava moderátorka Barbora Hači, na festivalech Pohoda a Grape pak Dianka Fabiánová,” doplňuje Eva Stejskalová.

Nejdivočejším a nejsilnějším způsobem, jak si vyznat opravdovou lásku, je pak festivalová svatba. První páry se už vzaly na Náměstí lásky na festivalu Rock for People, další budou následovat. „Víc než 20 právoplatných svateb chystáme na Colours of Ostrava, Pohodě a Grapu. Jsme rádi, že se našlo tolik zamilovaných, kteří se rozhodli svěřit nám do rukou tak důležitý den. Chceme zbourat bublinu, že nevěsta musí být v bílém a všechno musí být dokonalé. Nemusí. Naším cílem je, aby tento jedinečný moment byl jen o těch dvou a jejich nejmilovanějších, aby si to užili bez starostí a stresu. Proto jsme se rozhodli pro páry, které s námi sdíleli jejich silný příběh, zorganizovat svatbu po všech stránkách – od matriky až po hostinu,” uzavírá Eva Stejskalová.

Přímo na Náměstí lásky na každém ze zmíněných festivalů se pak mohou hlásit o neoficiální obřad i další zájemci. Všude vznikne pořadník, díky kterému budou moci páry prožít jedinečný a neotřelý zážitek “nanečisto”. Platnost každé takové svatby skončí s poslední písní festivalu. Vloni takto Kofola oddala kolem 80 párů.

Letní festivalové Náměstí lásky je součástí dlouhodobé komunikační kampaně Kofoly, která se snaží posilovat vztahy ve společnosti. Zatímco loni se tradiční československá značka zaměřila na kvalitní trávení společného času a zavedla tzv. Láskyplný páteček, letos vyzývá páry k dotykům. Podle statistik věnujeme totiž 2600 dotyků denně v průměru mobilům místo toho, abychom pohlazením nebo polibkem potěšili někoho blízkého. A to je podle Kofoly zjištění, které stojí za to změnit.

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola