Kofola··4 min

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Chcete slyšet zajímavé diskuze od známého dua Ester Geislerové a Honzy Vojtka pod názvem Terapie sdílením? Nebo kázání o lásce od slovenské popularizační dvojice Sexuálná výchova. Tak vyrazte do Kofola zóny na Rock for People! Kromě netradičních zážitků si zde můžete najít letní lásku, naučit se tance od účastníků Star Dance, zažít skutečné festivalové svatby nebo osobně absolvovat slib zamilovanosti.

„Na Rock for People jsme vytvořili prostor pro všechny, kteří jsou zamilovaní a chtějí o svou lásku pečovat, nebo ji teprve hledají. Náměstí lásky je otevřeným prostorem, který nemá žádná pódia. Chceme s umělci a odborníky být co nejblíže lidem, a zároveň i je dát dohromady. Pozvali jsme specialisty, psychology, podcastery, slamery, kteří budou vytvářet zajímavý a pestrý program. Pro ty odvážnější budeme mit tančírnu, protože tanec je plný dotyků, které lásku posilují,” vysvětluje Eva Stejskalová, brand manažerka značky Kofola.

Pro ty stydlivější a spontánnější chystá originální Kofola v noci tzv. Láskyplnou afterku, kde bude možné poznat polovičku při hudbě. Pro ty, co lásku ještě nemají, pak Kofola ve spolupráci TV Óčko připraví na letních festivalech Láskyplnou seznamku. „Nad krýglem čepované, se střízlivou hlavou mají všichni šanci najít lásku svého života nebo, kdo ví, třeba jen tu festivalovou... Rychlo randem účastníky provede na Colours of Ostrava moderátorka Barbora Hači, na festivalech Pohoda a Grape pak Dianka Fabiánová,” doplňuje Eva Stejskalová.

Nejdivočejším a nejsilnějším způsobem, jak si vyznat opravdovou lásku, je pak festivalová svatba. První páry se už vzaly na Náměstí lásky na festivalu Rock for People, další budou následovat. „Víc než 20 právoplatných svateb chystáme na Colours of Ostrava, Pohodě a Grapu. Jsme rádi, že se našlo tolik zamilovaných, kteří se rozhodli svěřit nám do rukou tak důležitý den. Chceme zbourat bublinu, že nevěsta musí být v bílém a všechno musí být dokonalé. Nemusí. Naším cílem je, aby tento jedinečný moment byl jen o těch dvou a jejich nejmilovanějších, aby si to užili bez starostí a stresu. Proto jsme se rozhodli pro páry, které s námi sdíleli jejich silný příběh, zorganizovat svatbu po všech stránkách – od matriky až po hostinu,” uzavírá Eva Stejskalová.

Přímo na Náměstí lásky na každém ze zmíněných festivalů se pak mohou hlásit o neoficiální obřad i další zájemci. Všude vznikne pořadník, díky kterému budou moci páry prožít jedinečný a neotřelý zážitek “nanečisto”. Platnost každé takové svatby skončí s poslední písní festivalu. Vloni takto Kofola oddala kolem 80 párů.

Letní festivalové Náměstí lásky je součástí dlouhodobé komunikační kampaně Kofoly, která se snaží posilovat vztahy ve společnosti. Zatímco loni se tradiční československá značka zaměřila na kvalitní trávení společného času a zavedla tzv. Láskyplný páteček, letos vyzývá páry k dotykům. Podle statistik věnujeme totiž 2600 dotyků denně v průměru mobilům místo toho, abychom pohlazením nebo polibkem potěšili někoho blízkého. A to je podle Kofoly zjištění, které stojí za to změnit.

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svatebNa festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola
Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Nezastupiteľnú úlohu v zadržiavaní a prirodzenej distribúcii vody v krajine a podpore biodiverzity v prírode majú mokrade. Tento víkend, v sobotu 7. septembra 2024, nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny v spolupráci s obcou Čičmany, ochranárskym združením BROZ, OOCR Rajecká dolina, spoločnosťou Kofola a vďaka dobrovoľníkom zo širokého okolia prispela k obnove unikátnej, desiatky rokov neudržiavanej mokrade, ktorá už neplnila svoju funkciu.
| Kofola
Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
| Kofola
Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Restrukturalizací nedochází ke změně ovládání společnosti Kofola ČeskoSlovensko, změny nemají dopad ani na řízení a management společnosti, ani na obchodní strategii.
| Kofola
Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.
| Kofola
Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Díky panensky čisté přírodě a kvalitnímu zdroji pramenité vody se stala slovenská Rajecká dolina druhým domovem krnovské nápojářské společnosti. Kofola ji aktivně chrání a do svých projektů zapojuje i lokální subjekty. Poté, co získala BIO certifikaci území pro volný sběr bylin, se spolu s odborníky pustila do mapování krajiny a realizace vodozádržných opatření. Spolu s místními samosprávami se letos zapojí i do obnovy mokřadů.
| Kofola
Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
| Kofola
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
| Kofola