Kofola··4 min

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Bylinková přírodní kosmetika

Nová česká přírodní kosmetika LEROS staví na desetiletích zkušeností práce s bylinami. Přírodní složky pro výrobu kosmetiky šetrně zpracovává přirozenými postupy tak, aby si zachovaly maximum účinných látek. Bylinky v ní využívá jako aktivní látky ve formě macerátů, extraktů a esenciálních olejů. Staví na vlastních recepturách, ve kterých se tradiční postupy kombinují s netradičními ingrediencemi a zajímavými texturami. Každý produkt je parfemovaný originální přírodní vonnou kompozicí. Vonné esence jsou pečlivě vybírány tak, aby nejen příjemně voněly, ale také aby co nejvíce podpořily funkci daného výrobku.

„Jako odborníci na bylinky se snažíme jejich jedinečné vlastnosti promítat i do výrobků, které z nich připravujeme. Přírodní kosmetiku LEROS vyrábíme ručně v malých dávkách, abychom v co největší míře zachovali jejich čerstvost a účinnost. Nehoníme se za okamžitým výsledkem za každou cenu, jde nám o kvalitu, přírodnost a dlouhodobý účinek,“ říká Tereza Hrbek Vebrová, která stojí za vstupem nové LEROS kosmetiky na český trh.

„Bazalka & Verbena“ pro osvěžení těla i mysli

Nová řada tělové kosmetiky LEROS s bazalkou a verbenou je vyvinutá pro nadcházející jarní dny tak, aby probudila a osvěžila tělo a mysl po zimním spánku. Produkty obsahují lehčí oleje a textury, které zanechají pokožku svěží a hydratovanou. „Macerát z bazalky přispívá k její regeneraci a blahodárný účinek jemného meruňkového oleje jí dodá potřebnou hydrataci, vláčnost a výživu. Celá řada je propojena osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy. Výrobky jsou opatřeny certifikátem přírodní kosmetiky CPK nebo CPK BIO,“ vysvětluje Aneta Franková, vývojářka kosmetiky LEROS.

Unikátním výrobkem je sprchová pasta s aktivní látkou z čekanky a přírodním glycerinem. „Tyto pečlivě vybrané přírodní složky vytvoří bohatou pěnu a zanechají sametově hebkou pokožku. Pastu můžete využít také jako pěnu na holení,“ dodává Franková. Další novinkou je suchý tělový olej, který se okamžitě vstřebá do pokožky a zanechá ji hydratovanou bez mastného filmu. Olej je multifunkční, můžete ho vetřít také do konečků vlasů, do nehtů pro jejich vyživení nebo použít na masáže. Nová řada dále obsahuje pečující ručně vyráběné olejové mýdlo, vyživující tělový krém a interiérový parfém z esenciálních olejů.

Tradice od roku 1954

LEROS před více než 60 lety vznikl pod názvem Léčivé rostliny Zbraslav a postupně se stal firmou, která je synonymem českého bylinkářského umění. Svědomitě a šetrně zpracovává byliny primárně do voňavých čajů. „Ročně takto zpracujeme více než 300 tun bylinek, které nakupujeme od prověřených dodavatelů a od malých domácích pěstitelů prostřednictvím vlastních výkupen,“ vysvětluje Tereza Hrbek Vebrová. LEROS čaje mají jako jedny z mála na trhu tu nejvyšší farmaceutickou kvalitu, jsou opatřeny registrací ze státního úřadu pro kontrolu léčiv. „Všechny výrobky stavíme na vlastních recepturách, na kterých spolupracujeme s Dr. Janem Martinem, Ph.D.,“ dodává Tereza Hrbek Vebrová.

LEROS je nejprodávanější značkou léčivých a dětských čajů v České republice, na Slovensku má druhé místo. V současné době má v portfoliu více jak 250 výrobků, nejen čajů, ale také sirupů, šťáv nebo medu. Všechny produkty zakoupíte na www.leros.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola
Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Nezastupiteľnú úlohu v zadržiavaní a prirodzenej distribúcii vody v krajine a podpore biodiverzity v prírode majú mokrade. Tento víkend, v sobotu 7. septembra 2024, nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny v spolupráci s obcou Čičmany, ochranárskym združením BROZ, OOCR Rajecká dolina, spoločnosťou Kofola a vďaka dobrovoľníkom zo širokého okolia prispela k obnove unikátnej, desiatky rokov neudržiavanej mokrade, ktorá už neplnila svoju funkciu.
| Kofola
Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
| Kofola
Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Restrukturalizací nedochází ke změně ovládání společnosti Kofola ČeskoSlovensko, změny nemají dopad ani na řízení a management společnosti, ani na obchodní strategii.
| Kofola
Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.
| Kofola
Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Díky panensky čisté přírodě a kvalitnímu zdroji pramenité vody se stala slovenská Rajecká dolina druhým domovem krnovské nápojářské společnosti. Kofola ji aktivně chrání a do svých projektů zapojuje i lokální subjekty. Poté, co získala BIO certifikaci území pro volný sběr bylin, se spolu s odborníky pustila do mapování krajiny a realizace vodozádržných opatření. Spolu s místními samosprávami se letos zapojí i do obnovy mokřadů.
| Kofola
Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
| Kofola
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
| Kofola