Kofola··4 min

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Bylinková přírodní kosmetika

Nová česká přírodní kosmetika LEROS staví na desetiletích zkušeností práce s bylinami. Přírodní složky pro výrobu kosmetiky šetrně zpracovává přirozenými postupy tak, aby si zachovaly maximum účinných látek. Bylinky v ní využívá jako aktivní látky ve formě macerátů, extraktů a esenciálních olejů. Staví na vlastních recepturách, ve kterých se tradiční postupy kombinují s netradičními ingrediencemi a zajímavými texturami. Každý produkt je parfemovaný originální přírodní vonnou kompozicí. Vonné esence jsou pečlivě vybírány tak, aby nejen příjemně voněly, ale také aby co nejvíce podpořily funkci daného výrobku.

„Jako odborníci na bylinky se snažíme jejich jedinečné vlastnosti promítat i do výrobků, které z nich připravujeme. Přírodní kosmetiku LEROS vyrábíme ručně v malých dávkách, abychom v co největší míře zachovali jejich čerstvost a účinnost. Nehoníme se za okamžitým výsledkem za každou cenu, jde nám o kvalitu, přírodnost a dlouhodobý účinek,“ říká Tereza Hrbek Vebrová, která stojí za vstupem nové LEROS kosmetiky na český trh.

„Bazalka & Verbena“ pro osvěžení těla i mysli

Nová řada tělové kosmetiky LEROS s bazalkou a verbenou je vyvinutá pro nadcházející jarní dny tak, aby probudila a osvěžila tělo a mysl po zimním spánku. Produkty obsahují lehčí oleje a textury, které zanechají pokožku svěží a hydratovanou. „Macerát z bazalky přispívá k její regeneraci a blahodárný účinek jemného meruňkového oleje jí dodá potřebnou hydrataci, vláčnost a výživu. Celá řada je propojena osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy. Výrobky jsou opatřeny certifikátem přírodní kosmetiky CPK nebo CPK BIO,“ vysvětluje Aneta Franková, vývojářka kosmetiky LEROS.

Unikátním výrobkem je sprchová pasta s aktivní látkou z čekanky a přírodním glycerinem. „Tyto pečlivě vybrané přírodní složky vytvoří bohatou pěnu a zanechají sametově hebkou pokožku. Pastu můžete využít také jako pěnu na holení,“ dodává Franková. Další novinkou je suchý tělový olej, který se okamžitě vstřebá do pokožky a zanechá ji hydratovanou bez mastného filmu. Olej je multifunkční, můžete ho vetřít také do konečků vlasů, do nehtů pro jejich vyživení nebo použít na masáže. Nová řada dále obsahuje pečující ručně vyráběné olejové mýdlo, vyživující tělový krém a interiérový parfém z esenciálních olejů.

Tradice od roku 1954

LEROS před více než 60 lety vznikl pod názvem Léčivé rostliny Zbraslav a postupně se stal firmou, která je synonymem českého bylinkářského umění. Svědomitě a šetrně zpracovává byliny primárně do voňavých čajů. „Ročně takto zpracujeme více než 300 tun bylinek, které nakupujeme od prověřených dodavatelů a od malých domácích pěstitelů prostřednictvím vlastních výkupen,“ vysvětluje Tereza Hrbek Vebrová. LEROS čaje mají jako jedny z mála na trhu tu nejvyšší farmaceutickou kvalitu, jsou opatřeny registrací ze státního úřadu pro kontrolu léčiv. „Všechny výrobky stavíme na vlastních recepturách, na kterých spolupracujeme s Dr. Janem Martinem, Ph.D.,“ dodává Tereza Hrbek Vebrová.

LEROS je nejprodávanější značkou léčivých a dětských čajů v České republice, na Slovensku má druhé místo. V současné době má v portfoliu více jak 250 výrobků, nejen čajů, ale také sirupů, šťáv nebo medu. Všechny produkty zakoupíte na www.leros.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.
Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!
Kofola

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Víte, které naše značky slaví kulatiny? Tento rok je pro spoustu z nich významným milníkem. Pojďte se s námi vydat na výlet do historie plný výjimečných příběhů našich značek.
Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda
Kofola

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.