Kofola··4 min

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku

Bylinková přírodní kosmetika

Nová česká přírodní kosmetika LEROS staví na desetiletích zkušeností práce s bylinami. Přírodní složky pro výrobu kosmetiky šetrně zpracovává přirozenými postupy tak, aby si zachovaly maximum účinných látek. Bylinky v ní využívá jako aktivní látky ve formě macerátů, extraktů a esenciálních olejů. Staví na vlastních recepturách, ve kterých se tradiční postupy kombinují s netradičními ingrediencemi a zajímavými texturami. Každý produkt je parfemovaný originální přírodní vonnou kompozicí. Vonné esence jsou pečlivě vybírány tak, aby nejen příjemně voněly, ale také aby co nejvíce podpořily funkci daného výrobku.

„Jako odborníci na bylinky se snažíme jejich jedinečné vlastnosti promítat i do výrobků, které z nich připravujeme. Přírodní kosmetiku LEROS vyrábíme ručně v malých dávkách, abychom v co největší míře zachovali jejich čerstvost a účinnost. Nehoníme se za okamžitým výsledkem za každou cenu, jde nám o kvalitu, přírodnost a dlouhodobý účinek,“ říká Tereza Hrbek Vebrová, která stojí za vstupem nové LEROS kosmetiky na český trh.

„Bazalka & Verbena“ pro osvěžení těla i mysli

Nová řada tělové kosmetiky LEROS s bazalkou a verbenou je vyvinutá pro nadcházející jarní dny tak, aby probudila a osvěžila tělo a mysl po zimním spánku. Produkty obsahují lehčí oleje a textury, které zanechají pokožku svěží a hydratovanou. „Macerát z bazalky přispívá k její regeneraci a blahodárný účinek jemného meruňkového oleje jí dodá potřebnou hydrataci, vláčnost a výživu. Celá řada je propojena osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy. Výrobky jsou opatřeny certifikátem přírodní kosmetiky CPK nebo CPK BIO,“ vysvětluje Aneta Franková, vývojářka kosmetiky LEROS.

Unikátním výrobkem je sprchová pasta s aktivní látkou z čekanky a přírodním glycerinem. „Tyto pečlivě vybrané přírodní složky vytvoří bohatou pěnu a zanechají sametově hebkou pokožku. Pastu můžete využít také jako pěnu na holení,“ dodává Franková. Další novinkou je suchý tělový olej, který se okamžitě vstřebá do pokožky a zanechá ji hydratovanou bez mastného filmu. Olej je multifunkční, můžete ho vetřít také do konečků vlasů, do nehtů pro jejich vyživení nebo použít na masáže. Nová řada dále obsahuje pečující ručně vyráběné olejové mýdlo, vyživující tělový krém a interiérový parfém z esenciálních olejů.

Tradice od roku 1954

LEROS před více než 60 lety vznikl pod názvem Léčivé rostliny Zbraslav a postupně se stal firmou, která je synonymem českého bylinkářského umění. Svědomitě a šetrně zpracovává byliny primárně do voňavých čajů. „Ročně takto zpracujeme více než 300 tun bylinek, které nakupujeme od prověřených dodavatelů a od malých domácích pěstitelů prostřednictvím vlastních výkupen,“ vysvětluje Tereza Hrbek Vebrová. LEROS čaje mají jako jedny z mála na trhu tu nejvyšší farmaceutickou kvalitu, jsou opatřeny registrací ze státního úřadu pro kontrolu léčiv. „Všechny výrobky stavíme na vlastních recepturách, na kterých spolupracujeme s Dr. Janem Martinem, Ph.D.,“ dodává Tereza Hrbek Vebrová.

LEROS je nejprodávanější značkou léčivých a dětských čajů v České republice, na Slovensku má druhé místo. V současné době má v portfoliu více jak 250 výrobků, nejen čajů, ale také sirupů, šťáv nebo medu. Všechny produkty zakoupíte na www.leros.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola