Kofola··5 min

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola Náměstí lásky nabídne prostor pro všechny zamilované, kteří chtějí o svou lásku pečovat, ale také pro ty, kteří ji teprve hledají. Kromě netradičních festivalových svateb vás v prostorech Dolních Vítkovic čeká i Láskyplná seznamka, taneční workshop s finalisty Jakubem Jablonským a Matyášem Adamcem ze slovenské soutěže Let’s Dance, nebo diskuze s Terapií sdílením či slovenským duem Sexuálná výchova.

Kofola nabídne oficiální i neoficiální svatby

První zamilované páry Kofola oficiálně oddala na Náměstí lásky na festivalu Rock for People v Hradci Králové, další následovaly na slovenské Pohodě, a pokračovat budou i na Colours of Ostrava. Každý den festivalu, tedy od středy do soboty vždy v 18 a 21 hodin, a na Láskyplný páteček ještě v 15:30, tu Kofola vystrojí svatbu hned devíti párům. Oddávat je bude Vladimír Polák, zastupitel, ale i moderátor a herec známý z kultovní skupiny Tři tygři. „Chceme zbořit stereotyp, že nevěsta musí být v bílém a všechno musí být dokonalé. Nemusí. Naším cílem je, aby tento jedinečný moment byl jen o zamilovaném páru a jejich nejbližších, aby si to užili bez starostí a stresu. Proto jsme se rozhodli pro páry, které s námi sdílely svůj silný příběh lásky, zorganizovat na festivalu úplně kompletní veselku – od přítomnosti matrikáře až po svatební hostinu za zvuků festivalu,” říká Eva Stejskalová, manažerka značky Kofola.

Páry, které se do soutěže o festivalovou svatbu přihlásily, mají za sebou zajímavé příběhy. Nechybí multikulturní pár z Česka a z Chile, srdcaři, kteří nevynechali žádný ročník Colours of Ostrava nebo dvojice, která na festival jede vůbec poprvé. Mezi finální osmicí zamilovaných je i pár, který svatbu plánuje už tři roky a nemohl se shodnout na správném místě. Jak přibližuje jedna z vybraných nevěst Petra Chudlíková, důvodů, proč podstoupit netradiční zážitek, je mnoho: „Proč svatba na Colours? Protože jsme spolu 14 let, protože máme dvě krásné a zdravé děti, protože náš příběh píšeme spolu. Protože já vodu čeřím a on ji uklidňuje. Protože vím, že s ním je to v dobrém i ve zlém, je to prostě ten nejlepší parťák do pohody i nepohody. Protože ví, že miluji Kofolu s rumem a že Colours of Ostrava je můj sen.“

Přímo na Náměstí lásky ale Kofola nabízí i neoficiální obřad pro páry, kteří chtějí svatbu podstoupit zatím jen nanečisto. Pro všechny zamilované budou připravené svatební šaty i kytice a oddá je Vladimír Polák. Sice platnost takové svatby skončí s poslední písní festivalu, ale zájem se očekává velký. Minulý rok takto Kofola na festivalech oddala zhruba 80 párů!

Láska je tu pro všechny

Pro ty stydlivější a spontánnější chystá originální Kofola v noci tzv. Láskyplnou Afterku, kde bude možné lépe poznat svou polovičku za doprovodu hudby. A pro ty, co lásku ještě nemají, pak Kofola ve spolupráci TV Óčko připravila Láskyplnou seznamku. „Nad krýglem čepované a se střízlivou hlavou mají všichni šanci najít lásku, ať už jen festivalovou nebo na celý život. Rychlo randem účastníky provede na Colours of Ostrava moderátorka Barbora Hači,” doplňuje Eva Stejskalová. Součástí programu na Náměstí lásky budou také zajímavé diskuze od známého dua Ester Geislerové a Honzy Vojtka pod názvem Terapie sdílením nebo kázání o lásce od slovenské popularizační dvojice Sexuálná výchova.

Letní festivalové Náměstí lásky je součástí dlouhodobé komunikační kampaně Kofoly, která má za cíl posilovat vztahy ve společnosti. Zatímco loni se tradiční československá značka zaměřila na kvalitní trávení společného času a zavedla tzv. Láskyplný páteček, letos vyzývá páry ke vzájemným dotykům. Podle statistik totiž věnujeme až 2600 dotyků průměrně denně mobilům místo toho, abychom pohlazením nebo polibkem potěšili někoho blízkého. Přitom dotyky lásku posilují

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
| Kofola
Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Restrukturalizací nedochází ke změně ovládání společnosti Kofola ČeskoSlovensko, změny nemají dopad ani na řízení a management společnosti, ani na obchodní strategii.
| Kofola
Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.
| Kofola
Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Díky panensky čisté přírodě a kvalitnímu zdroji pramenité vody se stala slovenská Rajecká dolina druhým domovem krnovské nápojářské společnosti. Kofola ji aktivně chrání a do svých projektů zapojuje i lokální subjekty. Poté, co získala BIO certifikaci území pro volný sběr bylin, se spolu s odborníky pustila do mapování krajiny a realizace vodozádržných opatření. Spolu s místními samosprávami se letos zapojí i do obnovy mokřadů.
| Kofola
Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
| Kofola
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
| Kofola
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
| Kofola
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
| Kofola
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
| Kofola
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
| Kofola