Kofola··5 min

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola Náměstí lásky nabídne prostor pro všechny zamilované, kteří chtějí o svou lásku pečovat, ale také pro ty, kteří ji teprve hledají. Kromě netradičních festivalových svateb vás v prostorech Dolních Vítkovic čeká i Láskyplná seznamka, taneční workshop s finalisty Jakubem Jablonským a Matyášem Adamcem ze slovenské soutěže Let’s Dance, nebo diskuze s Terapií sdílením či slovenským duem Sexuálná výchova.

Kofola nabídne oficiální i neoficiální svatby

První zamilované páry Kofola oficiálně oddala na Náměstí lásky na festivalu Rock for People v Hradci Králové, další následovaly na slovenské Pohodě, a pokračovat budou i na Colours of Ostrava. Každý den festivalu, tedy od středy do soboty vždy v 18 a 21 hodin, a na Láskyplný páteček ještě v 15:30, tu Kofola vystrojí svatbu hned devíti párům. Oddávat je bude Vladimír Polák, zastupitel, ale i moderátor a herec známý z kultovní skupiny Tři tygři. „Chceme zbořit stereotyp, že nevěsta musí být v bílém a všechno musí být dokonalé. Nemusí. Naším cílem je, aby tento jedinečný moment byl jen o zamilovaném páru a jejich nejbližších, aby si to užili bez starostí a stresu. Proto jsme se rozhodli pro páry, které s námi sdílely svůj silný příběh lásky, zorganizovat na festivalu úplně kompletní veselku – od přítomnosti matrikáře až po svatební hostinu za zvuků festivalu,” říká Eva Stejskalová, manažerka značky Kofola.

Páry, které se do soutěže o festivalovou svatbu přihlásily, mají za sebou zajímavé příběhy. Nechybí multikulturní pár z Česka a z Chile, srdcaři, kteří nevynechali žádný ročník Colours of Ostrava nebo dvojice, která na festival jede vůbec poprvé. Mezi finální osmicí zamilovaných je i pár, který svatbu plánuje už tři roky a nemohl se shodnout na správném místě. Jak přibližuje jedna z vybraných nevěst Petra Chudlíková, důvodů, proč podstoupit netradiční zážitek, je mnoho: „Proč svatba na Colours? Protože jsme spolu 14 let, protože máme dvě krásné a zdravé děti, protože náš příběh píšeme spolu. Protože já vodu čeřím a on ji uklidňuje. Protože vím, že s ním je to v dobrém i ve zlém, je to prostě ten nejlepší parťák do pohody i nepohody. Protože ví, že miluji Kofolu s rumem a že Colours of Ostrava je můj sen.“

Přímo na Náměstí lásky ale Kofola nabízí i neoficiální obřad pro páry, kteří chtějí svatbu podstoupit zatím jen nanečisto. Pro všechny zamilované budou připravené svatební šaty i kytice a oddá je Vladimír Polák. Sice platnost takové svatby skončí s poslední písní festivalu, ale zájem se očekává velký. Minulý rok takto Kofola na festivalech oddala zhruba 80 párů!

Láska je tu pro všechny

Pro ty stydlivější a spontánnější chystá originální Kofola v noci tzv. Láskyplnou Afterku, kde bude možné lépe poznat svou polovičku za doprovodu hudby. A pro ty, co lásku ještě nemají, pak Kofola ve spolupráci TV Óčko připravila Láskyplnou seznamku. „Nad krýglem čepované a se střízlivou hlavou mají všichni šanci najít lásku, ať už jen festivalovou nebo na celý život. Rychlo randem účastníky provede na Colours of Ostrava moderátorka Barbora Hači,” doplňuje Eva Stejskalová. Součástí programu na Náměstí lásky budou také zajímavé diskuze od známého dua Ester Geislerové a Honzy Vojtka pod názvem Terapie sdílením nebo kázání o lásce od slovenské popularizační dvojice Sexuálná výchova.

Letní festivalové Náměstí lásky je součástí dlouhodobé komunikační kampaně Kofoly, která má za cíl posilovat vztahy ve společnosti. Zatímco loni se tradiční československá značka zaměřila na kvalitní trávení společného času a zavedla tzv. Láskyplný páteček, letos vyzývá páry ke vzájemným dotykům. Podle statistik totiž věnujeme až 2600 dotyků průměrně denně mobilům místo toho, abychom pohlazením nebo polibkem potěšili někoho blízkého. Přitom dotyky lásku posilují

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola