Kofola··4 min

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola.

Kromě nového televizního spotu spustí Kofola originální letní aktivaci v gastro provozovnách s názvem Kofola za pusu. „Každý, kdo si v pátek objedná Kofolu ve vybraných provozovnách, a dá si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou, dostane další Kofolu zdarma. Přece jenom i polibek je forma dotyku,” doplňuje Tenglerová.

Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky vždy v pátek, a to v termínu od 31. května do 31. srpna. Akce je omezená na jednu Kofolu na osobu a platí do vytočení zásob dané provozovny. V dalších zhruba 3000 podnicích budou k dostání speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky.

„Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako ” hormon lásky” posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Seznam zapojených gastro podniků je dostupný na obsahovém webu www.kofola.cz/laskyplnakofola. Každý si zde může navíc vytvořit i vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola