Kofola··4 min

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola.

Kromě nového televizního spotu spustí Kofola originální letní aktivaci v gastro provozovnách s názvem Kofola za pusu. „Každý, kdo si v pátek objedná Kofolu ve vybraných provozovnách, a dá si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou, dostane další Kofolu zdarma. Přece jenom i polibek je forma dotyku,” doplňuje Tenglerová.

Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky vždy v pátek, a to v termínu od 31. května do 31. srpna. Akce je omezená na jednu Kofolu na osobu a platí do vytočení zásob dané provozovny. V dalších zhruba 3000 podnicích budou k dostání speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky.

„Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako ” hormon lásky” posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Seznam zapojených gastro podniků je dostupný na obsahovém webu www.kofola.cz/laskyplnakofola. Každý si zde může navíc vytvořit i vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkáníKofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
| Kofola
Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Restrukturalizací nedochází ke změně ovládání společnosti Kofola ČeskoSlovensko, změny nemají dopad ani na řízení a management společnosti, ani na obchodní strategii.
| Kofola
Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.
| Kofola
Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Díky panensky čisté přírodě a kvalitnímu zdroji pramenité vody se stala slovenská Rajecká dolina druhým domovem krnovské nápojářské společnosti. Kofola ji aktivně chrání a do svých projektů zapojuje i lokální subjekty. Poté, co získala BIO certifikaci území pro volný sběr bylin, se spolu s odborníky pustila do mapování krajiny a realizace vodozádržných opatření. Spolu s místními samosprávami se letos zapojí i do obnovy mokřadů.
| Kofola
Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
| Kofola
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
| Kofola
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
| Kofola
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
| Kofola
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
| Kofola
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
| Kofola