Kofola··3 min

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

Rodinný pivovar Bernard se přidává k originálnímu nápadu Kofoly podpořit lásku ve společnosti a rovněž poskytuje svým zaměstnancům jeden volný pátek na lásku. Na podporu myšlenky Láskyplného pátečku vznikl společný televizní spot obou tradičních českých firem, který se natáčel v pivovarské Pivnici Na Štokách a zahrálo si v něm několik zaměstnanců pivovaru.

Kofola a Bernard uvádí společný televizní spot na podporu Láskyplného pátečku

Kofola i Bernard vynikají originálními marketingovými kampaněmi. Letos poprvé se tyto tradiční české firmy v komunikaci spojují. „Jsme rádi, že díky této kampani mohlo dojít je spojení ikonické značky Kofola a Rodinného pivovaru Bernard. Obě naše firmy mají svébytnou a originální komunikaci, ale ve chvíli, kdy jde o hlubší myšlenku jako je podpora lásky ve společnosti, jsme se rozhodli mluvit stejnou řečí,“ vysvětluje Tomáš Lipták, marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard.

V novém spotu, který se vysílá od 21. června na televizních obrazovkách, si zahráli i zaměstnanci pivovaru. A stejně jako v případě předchozích Kofola spotů šlo o skutečné životní partnery.

„S partnerkou jsme se v pivovaru seznámili, žijeme spolu, nedávno se nám narodila holčička. Když se nás zeptali, jestli bychom chtěli být ve spotu Láskyplného pátečku, rádi jsme souhlasili. Než jsme záběry natočili, kočárek opatrovala babička. Také pracuje v pivovaru,“ s úsměvem rekapituluje natáčení spotu exportní specialita Rodinného pivovaru Bernard Jaroslav Záviška.

Kreativní myšlenka nového spotu vznikala přímo v marketingových týmech firem, produkce spotu se ujala agentura Silencio FX. Záběry se natáčely v Pivnici Na Štokách, která je součástí Návštěvnického centra Bernard v Humpolci a kam přijíždějí fanoušci pivovaru na prohlídky, za dobrým pitím a jídlem, ale také třeba za kulturou a na firemní akce.

„Jde již o třetí spot v řadě, který v rámci letošní kampaně Láskyplný páteček vznikl. Naším cílem bylo v sérii videí postihnout běžné situační momenty a příležitosti, které páry běžně zažívají. Zároveň nám tento koncept umožnil propojit tak zajímavé domácí firmy, jako je například Kofola a Bernard. V posledním plánovaném spotu naší kampaně, který se bude vysílat v průběhu prázdnin, se vypravíme do slovenských Tater,“ poodhaluje plány s Láskyplným pátečkem a uzavírá Lenka Tenglerová, senior brand manažerka Kofoly.

Všechny spoty k Láskyplnému pátečku najdete na Youtube profilu Kofoly ČeskoSlovensko.

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu
Kofola

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny
Kofola

Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Nezastupiteľnú úlohu v zadržiavaní a prirodzenej distribúcii vody v krajine a podpore biodiverzity v prírode majú mokrade. Tento víkend, v sobotu 7. septembra 2024, nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny v spolupráci s obcou Čičmany, ochranárskym združením BROZ, OOCR Rajecká dolina, spoločnosťou Kofola a vďaka dobrovoľníkom zo širokého okolia prispela k obnove unikátnej, desiatky rokov neudržiavanej mokrade, ktorá už neplnila svoju funkciu.
Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest
Kofola

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace
Kofola

Majitelé Kofoly zakládají rodinnou nadaci, která má pomoci se zajištěním nástupnictví a správou firmy pro další generace

Restrukturalizací nedochází ke změně ovládání společnosti Kofola ČeskoSlovensko, změny nemají dopad ani na řízení a management společnosti, ani na obchodní strategii.
Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu
Kofola

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.
Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů
Kofola

Kofola pokračuje v úsilí o ochranu cenných vodních zdrojů

Díky panensky čisté přírodě a kvalitnímu zdroji pramenité vody se stala slovenská Rajecká dolina druhým domovem krnovské nápojářské společnosti. Kofola ji aktivně chrání a do svých projektů zapojuje i lokální subjekty. Poté, co získala BIO certifikaci území pro volný sběr bylin, se spolu s odborníky pustila do mapování krajiny a realizace vodozádržných opatření. Spolu s místními samosprávami se letos zapojí i do obnovy mokřadů.
Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory
Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku
Kofola

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.