Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Pravou jižanskou kolu s tradiční recepturou, která se zrodila roku 1905, vyrábí v Česku a na Slovensku společnost Kofola ČeskoSlovensko. Právě ta dala značce s americkými kořeny před 4 lety nový impuls výrazným rebrandingem. S ním nastolila i dlouhodobý komunikační směr, který motivuje spotřebitele ke zpomalení a vychutnávání si klidu.
Letošní nový kreativní koncept, který vznikal pod vedením agentury WLB, se zaměřuje na rozvíjení atributu značky, kterým je zpomalení. Ten podtrhuje i hlavní motto nové kampaně: Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče. Kromě pomalého vychutnávání dobrého nápoje nebo jídla mluví také o zpomalení v životě jako takovém. O pomalém vnímání a vychutnávání si každodenních maličkostí. Ústředním prvkem komunikace je také houpací křeslo, které se objevuje napříč několika formáty. Slouží jako symbol pohody a užívání si přítomného okamžiku i v kontextu toho, že jeho vznik odkazuje právě na prostředí amerického venkova.
V rámci komunikace existuje také tzv. Slow Dining Society. Společnost restaurací a kaváren pod záštitou Royal Crown Cola, které dbají na kvalitu surovin, pomalou přípravu a celkový zážitek z jídla či nápoje. V online komunikaci se značka bude prezentovat především prostřednictvím jedinečných receptů vytvořených ve spolupráci s renomovaným českým šéfkuchařem Markem Pavalem. „Při výběru kreativního konceptu byl pro nás jedním z důležitých faktorů návrh ambasadora, který dá značce legitimitu a know-how k tomu, aby se mohla spojovat s kvalitním jídlem připravovaným po americku na grilu nebo na ohni. Marek Pavala je pro tuto roli jako stvořený. Do naší komunikace se hodí svým projektem Camp Fuego, klidným, charismatickým vystupováním a dokonce i oblečením, které přirozeně nosí. Pak už stačí jen drobnosti, jako je dočasné odložení hodinek, kterými je typický, a propojení se značkou je přesně takové, jaké má být. Tlak času, jehož symbolem jsou hodinky, přeci při vaření a vychutnávání si jídla s Royal Crown Colou nemá místo. Ale to už jsem prozradila hodně. Počkejme si na celou kampaň,“ zhodnotila Olga Kubíková, Marketing Manager Kofola.
Lukáš Lukonič, Associate Creative Director agentury Wiktor Leo Burnett, dodává: „Mám rád značky, které si jednoznačně přivlastní atribut jedinečný pro daný segment a jsou připraveny jej dlouhodobě naplňovat komunikací. Práci na tendru jsme si od začátku velmi užívali. RCC je krásná značka. Ideou značky, designem a v neposlední řadě složením lidí, kteří pro ni pracují. Chemie s klientem je skvělá. Máme za sebou dvoudenní produkci s ambasadorem, který nám do komunikace dokonale sedl, a moc se těšíme na výstupy, které v těchto dnech finalizujeme,“ popsal novou spolupráci Lukonič.
Kampaň Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče uvidíte v ulicích slovenských a českých měst i v různých online formátech a na sociálních sítích Marka Pavaly.
Vizitka kampaně:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko a. s.
Brand Manager: Oľga Kubíková, Michal Sedláček
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Vladimír Lefík
Associate Creative Director: Lukáš Lukonič
Senior Art Director: Dominik Hasák
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová, Denis Kostelanský
Produkcia: Silencio, Karel Honsa, Alex Sedláček
DOP: Tomáš Štastný
Zdroj: www.kofola.cz