Kofola··4 min

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Pravou jižanskou kolu s tradiční recepturou, která se zrodila roku 1905, vyrábí v Česku a na Slovensku společnost Kofola ČeskoSlovensko. Právě ta dala značce s americkými kořeny před 4 lety nový impuls výrazným rebrandingem. S ním nastolila i dlouhodobý komunikační směr, který motivuje spotřebitele ke zpomalení a vychutnávání si klidu.

Letošní nový kreativní koncept, který vznikal pod vedením agentury WLB, se zaměřuje na rozvíjení atributu značky, kterým je zpomalení. Ten podtrhuje i hlavní motto nové kampaně: Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče. Kromě pomalého vychutnávání dobrého nápoje nebo jídla mluví také o zpomalení v životě jako takovém. O pomalém vnímání a vychutnávání si každodenních maličkostí. Ústředním prvkem komunikace je také houpací křeslo, které se objevuje napříč několika formáty. Slouží jako symbol pohody a užívání si přítomného okamžiku i v kontextu toho, že jeho vznik odkazuje právě na prostředí amerického venkova.

V rámci komunikace existuje také tzv. Slow Dining Society. Společnost restaurací a kaváren pod záštitou Royal Crown Cola, které dbají na kvalitu surovin, pomalou přípravu a celkový zážitek z jídla či nápoje. V online komunikaci se značka bude prezentovat především prostřednictvím jedinečných receptů vytvořených ve spolupráci s renomovaným českým šéfkuchařem Markem Pavalem. „Při výběru kreativního konceptu byl pro nás jedním z důležitých faktorů návrh ambasadora, který dá značce legitimitu a know-how k tomu, aby se mohla spojovat s kvalitním jídlem připravovaným po americku na grilu nebo na ohni. Marek Pavala je pro tuto roli jako stvořený. Do naší komunikace se hodí svým projektem Camp Fuego, klidným, charismatickým vystupováním a dokonce i oblečením, které přirozeně nosí. Pak už stačí jen drobnosti, jako je dočasné odložení hodinek, kterými je typický, a propojení se značkou je přesně takové, jaké má být. Tlak času, jehož symbolem jsou hodinky, přeci při vaření a vychutnávání si jídla s Royal Crown Colou nemá místo. Ale to už jsem prozradila hodně. Počkejme si na celou kampaň,“ zhodnotila Olga Kubíková, Marketing Manager Kofola.

Lukáš Lukonič, Associate Creative Director agentury Wiktor Leo Burnett, dodává: „Mám rád značky, které si jednoznačně přivlastní atribut jedinečný pro daný segment a jsou připraveny jej dlouhodobě naplňovat komunikací. Práci na tendru jsme si od začátku velmi užívali. RCC je krásná značka. Ideou značky, designem a v neposlední řadě složením lidí, kteří pro ni pracují. Chemie s klientem je skvělá. Máme za sebou dvoudenní produkci s ambasadorem, který nám do komunikace dokonale sedl, a moc se těšíme na výstupy, které v těchto dnech finalizujeme,“ popsal novou spolupráci Lukonič.

Kampaň Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče uvidíte v ulicích slovenských a českých měst i v různých online formátech a na sociálních sítích Marka Pavaly.

Vizitka kampaně:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko a. s.

Brand Manager: Oľga Kubíková, Michal Sedláček

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy Director: Vladimír Lefík

Associate Creative Director: Lukáš Lukonič

Senior Art Director: Dominik Hasák

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová, Denis Kostelanský

Produkcia: Silencio, Karel Honsa, Alex Sedláček

DOP: Tomáš Štastný

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.
Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!
Kofola

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Víte, které naše značky slaví kulatiny? Tento rok je pro spoustu z nich významným milníkem. Pojďte se s námi vydat na výlet do historie plný výjimečných příběhů našich značek.
Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda
Kofola

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.