Kofola··4 min

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Pravou jižanskou kolu s tradiční recepturou, která se zrodila roku 1905, vyrábí v Česku a na Slovensku společnost Kofola ČeskoSlovensko. Právě ta dala značce s americkými kořeny před 4 lety nový impuls výrazným rebrandingem. S ním nastolila i dlouhodobý komunikační směr, který motivuje spotřebitele ke zpomalení a vychutnávání si klidu.

Letošní nový kreativní koncept, který vznikal pod vedením agentury WLB, se zaměřuje na rozvíjení atributu značky, kterým je zpomalení. Ten podtrhuje i hlavní motto nové kampaně: Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče. Kromě pomalého vychutnávání dobrého nápoje nebo jídla mluví také o zpomalení v životě jako takovém. O pomalém vnímání a vychutnávání si každodenních maličkostí. Ústředním prvkem komunikace je také houpací křeslo, které se objevuje napříč několika formáty. Slouží jako symbol pohody a užívání si přítomného okamžiku i v kontextu toho, že jeho vznik odkazuje právě na prostředí amerického venkova.

V rámci komunikace existuje také tzv. Slow Dining Society. Společnost restaurací a kaváren pod záštitou Royal Crown Cola, které dbají na kvalitu surovin, pomalou přípravu a celkový zážitek z jídla či nápoje. V online komunikaci se značka bude prezentovat především prostřednictvím jedinečných receptů vytvořených ve spolupráci s renomovaným českým šéfkuchařem Markem Pavalem. „Při výběru kreativního konceptu byl pro nás jedním z důležitých faktorů návrh ambasadora, který dá značce legitimitu a know-how k tomu, aby se mohla spojovat s kvalitním jídlem připravovaným po americku na grilu nebo na ohni. Marek Pavala je pro tuto roli jako stvořený. Do naší komunikace se hodí svým projektem Camp Fuego, klidným, charismatickým vystupováním a dokonce i oblečením, které přirozeně nosí. Pak už stačí jen drobnosti, jako je dočasné odložení hodinek, kterými je typický, a propojení se značkou je přesně takové, jaké má být. Tlak času, jehož symbolem jsou hodinky, přeci při vaření a vychutnávání si jídla s Royal Crown Colou nemá místo. Ale to už jsem prozradila hodně. Počkejme si na celou kampaň,“ zhodnotila Olga Kubíková, Marketing Manager Kofola.

Lukáš Lukonič, Associate Creative Director agentury Wiktor Leo Burnett, dodává: „Mám rád značky, které si jednoznačně přivlastní atribut jedinečný pro daný segment a jsou připraveny jej dlouhodobě naplňovat komunikací. Práci na tendru jsme si od začátku velmi užívali. RCC je krásná značka. Ideou značky, designem a v neposlední řadě složením lidí, kteří pro ni pracují. Chemie s klientem je skvělá. Máme za sebou dvoudenní produkci s ambasadorem, který nám do komunikace dokonale sedl, a moc se těšíme na výstupy, které v těchto dnech finalizujeme,“ popsal novou spolupráci Lukonič.

Kampaň Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče uvidíte v ulicích slovenských a českých měst i v různých online formátech a na sociálních sítích Marka Pavaly.

Vizitka kampaně:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko a. s.

Brand Manager: Oľga Kubíková, Michal Sedláček

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy Director: Vladimír Lefík

Associate Creative Director: Lukáš Lukonič

Senior Art Director: Dominik Hasák

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová, Denis Kostelanský

Produkcia: Silencio, Karel Honsa, Alex Sedláček

DOP: Tomáš Štastný

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
| Kofola
Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola