Kofola··5 min

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Tisková zpráva

Šest zamilovaných párů bude na letošní Colours of Ostrava vzpomínat celý život – Kofola jim totiž zorganizovala svatbu přímo v areálu festivalu. První páry si již své ano v Kofokapli lásky řekly, další je budou do konce festivalu následovat. Zamilované dvojice oddává Vladimír Polák, herec známý ze show Tři tygři a zároveň zastupitel městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz.

Herec a zastupitel Vladimír Polák na Colours of Ostrava oddává zamilované páry v Kofokapli lásky

Pátek 21. července v podvečerních hodinách se stal výjimečným pro zamilovanou dvojici hlavních výherců. Novomanželé Denisa Tomanová a Tomáš Laloušek tu v Kofokapli lásky uzavřeli svůj slib v neonovém víru festivalu. „Na festivalech jsme se poznávali, když jsme randili, a svatba na Colours nám přišla jako skvělá příležitost. Za zbytkem stojí náhoda, zúčastnili jsme se soutěže Kofoly a vyhráli jsme. Vždy jsme chtěli nějakou netradiční svatbu, a tohle se zkrátka povedlo,“ vysvětluje za pár Tomáš Laloušek. Za rok budou mít možnost oslavit své výročí na Colours of Ostrava, VIP vstupenky už pro ně mají organizátoři festivalu přichystané. Kromě toho získali poukaz od společnosti IKEA, aby si mohli vybavit své “hnízdečko lásky”, a také speciálně upravené auto pro svatební cestu od Kofoly.

U jedné svatby ale nezůstalo. Párů, které se pod vlajkou Kofoly chtěly na festivalu vzít, se totiž na speciální stránce www.laskyplnypatecek.cz přihlásilo neuvěřitelných devadesát. Ačkoli chtěla Kofola dopřát svatbu pouze jednomu páru, nakonec se rozhodla přidat dalších pět svateb. A kromě výherců soutěže nabídne neoficiální svatbu všem, kteří do Kofokaple přijdou.

„Zájem o svatby na festivalu nás zaskočil, přišlo jich opravdu mnoho. Příběhy jednotlivých párů nás chytly za srdce, a tak jsme se rozhodli přidat dalších pět svateb. Samozřejmě jsme pozvali i svatebčany. Každý pár od nás dostal 14 vstupenek – pro dva snoubence, jejich svědky, rodinu a nejbližší přátele,“ vysvětluje Eva Stejskalová, manažerka značky Kofola.

Od začátku festivalu si ve speciálně přichystané Kofokapli lásky řekly své ano už čtyři páry, další dva na stvrzení své lásky ještě čekají. Oddávajícím je Vladimír Polák, herec známý například ze show Tři tygři a zároveň městský zastupitel, který má tedy zákonnou pravomoc odstartovat našim párům dobrodružství jménem manželství.

Festivalové svatby pro každého
Láska je tu ale během Colours of Ostrava pro všechny. Sváteční atmosféra Kofokaple účinkuje na páry přímo magicky – někteří si v ní obnovují manželský slib nebo třeba žádají svou polovičku o ruku. Kofokaple je otevřená po celou dobu konání festivalu i pro páry, které by si chtěly vyzkoušet svatbu “nanečisto.” Stačí do ní přijít od po šesté večer, nasadit si závoj, vzít do ruky květinu a Vladimír Polák pár slavnostně oddá. Vzhledem k požadavkům zákona to v těchto neplánovaných případech udělá jen jako herec, ne jako zastupitel, ale proč by si zamilovaný pár nemohl svou chvíli pořádně užít a roztočit to ve víru barev festivalu. Festivalová svatba přestává platit s poslední písní na Colours.

„Láska je tu pro všechny, a stejně tak jsme se neomezovali ani ty, kdo si chtějí užít festivalovou svatbu. V kampani Láskyplný páteček se snažíme lidi inspirovat, aby si udělali čas na sebe a na svou lásku – a svatba na festivalu je vlastně ten nejodvážnější způsob, jak to udělat. Protože když ji miluješ, není co řešit,“ vysvětluje Eva Stejskalová.

Svatby bude Kofola nabízet během léta i na dalších hudebních akcích, například na festivalu Grape. Festivalové svatby jsou součástí projektu Láskyplný páteček, kterým Kofola upozorňuje na to, že o lásku je potřeba pečovat. Podle statistik totiž většina Čechů stráví se svým parterem či partnerkou jen 2,5 hodiny denně, z toho navíc většinu času u rutinních činností. Více o Kofolích aktivitách a tipech pro trávení romantických chvil najdete na www.laskyplnypatecek.cz.

Zdroj: www.kofola.cz

Další články

Další články od Kofola

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.
| Kofola
Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.
| Kofola
Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.
| Kofola
Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
| Kofola
Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.
| Kofola
Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).
| Kofola
Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Přestože má Kofola plné ruce práce s odklízením následků povodně v Krnově, rozhodla se uvolnit další miliony korun na podporu postižených lokalit

Povodně způsobily významné škody v krnovském závodě Kofoly a ovlivnily chod dvou jejích pivovarů, přesto se rodinná nápojářská společnost vedená Jannisem Samarasem rozhodla podpořit regiony zasažené velkou vodou. Ve spolupráci se spolkem Horní Dolní spouští projekt #zlasky k lokalitám, jehož výtěžek poputuje rodinám a komunitám žijícím v jedněch z nejpostiženějších oblastí.
| Kofola
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.
| Kofola
Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Mokraď v obci Čičmany začína znovu plniť svoju funkciu. K jej obnove prispeli dobrovoľníci, obec a Kvapka Rajeckej doliny

Nezastupiteľnú úlohu v zadržiavaní a prirodzenej distribúcii vody v krajine a podpore biodiverzity v prírode majú mokrade. Tento víkend, v sobotu 7. septembra 2024, nezisková organizácia Kvapka Rajeckej doliny v spolupráci s obcou Čičmany, ochranárskym združením BROZ, OOCR Rajecká dolina, spoločnosťou Kofola a vďaka dobrovoľníkom zo širokého okolia prispela k obnove unikátnej, desiatky rokov neudržiavanej mokrade, ktorá už neplnila svoju funkciu.
| Kofola
Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Krkonoše, České středohoří, ale i Beskydy se dočkají díky projektu Stezky z lásky dalších opravených cest

Po krátké prázdninové pauze se s novou energií vrací projekt Stezky z lásky, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších turistických míst po celé České republice. Druhý ročník tohoto populárního dobrovolnického projektu, který je společnou iniciativou Klubu českých turistů, Kofoly a RegioJetu, vstupuje do své druhé půle.
| Kofola