Makro Cash & Carry ČR··5 min

Chystá se druhý ročník úspěšného festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST. Staňte se součástí setkání špiček české i zahraniční gastronomie

MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět nezapomenutelnou akcí, která chce dostat do české gastronomie nový příval energie. Během dvou dnů získá pestrá škála návštěvníků – od majitelů restaurací, šéfkuchařů, dodavatelů až po zástupce profesních sdružení a gastronomii podporujících institucí – mnoho praktických informací a tipů, ochutnají skvělé jídlo a pití a budou svědky množství různých show. Prostor O2 universa nabídne příjemné zázemí pro vzájemné sdílení zkušeností, informací o nejnovějších trendech, ochutnávek a networking. Zatímco úvodní den festivalu bude vyhrazen zejména profesionálům z oblasti gastronomie, v sobotu si na své přijde také široká veřejnost. Vstupenky budou k dispozici na ticketmaster a ticketportal v průběhu listopadu.

„Gastronomie je nedílnou součástí kultury každé země a v České republice tomu není jinak. V gastronomii můžeme stavět na tradicích, ale také experimentovat. Díky gastronomii každý z nás zažíváme příjemné chvíle a my v makro máme podporu gastronomie jako poslání. Věřím, že MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět jedinečnou platformou, která má sílu pohnout s kvalitou české gastronomie. Na projektu s námi spolupracují významné osobnosti české gastronomie, vycházející hvězdy tohoto oboru, instituce, asociace a dodavatelé,“ dodává vedoucí projektu a marketingová ředitelka makro ČR Lenka Slezáková.

Ačkoliv se v tomto ročníku festivalu nebude konat soutěž Bocuse d’Or, o adrenalinové soutěžní okamžiky nebude nouze. Novinky vám naservírují přímo ti nejlepší, podělí se o ně renomované osobnosti tuzemské gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem, který se stal ambasadorem festivalu.

„MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 je skvělou příležitostí pro gastronomickou scénu, která přináší novou energii do naší kuchyně. Loňský ročník byl velmi úspěšný a věřím, že druhý ročník bude ještě výraznější. Jsem hrdý, že mohu být ambasadorem, a věřím, že se festival dále rozroste a přinese ještě více inspirace a nadšení pro gastronomii. Pokud jste vášniví milovníci jídla, rozhodně si nenechte ujít tento festival v polovině dubna,“ říká český šéfkuchař, podnikatel a gastronom Zdeněk Pohlreich, ambasador festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST.

Pro všechny návštěvníky bude tentokrát zpřístupněna i hlavní plocha, kde proběhne unikátní „makro market“. Zde si v rámci otevřené kuchyně, kuchařských show a ochutnávek, bude možné zažít koncept „listen, watch, taste“. Návštěvníci budou mít neopakovatelnou možnost volného pohybu po celé ploše, a navíc vnímat a vstřebávat novinky skoro všemi smysly. Zapojí se sluch, zrak i chuť. Dozvědí se také spoustu přínosných zajímavostí o digitalizaci gastronomie, mezinárodní kuchyni, možnostech hotelových řešení, institucionálním stravování a fastfoodových konceptech. Otevřené budou opět i pop-up restaurace. V rámci minulého festivalu se konalo také národní kolo nejprestižnější světové kuchařské soutěže Bocuse d’Or, kterou vyhrál Dominik Unčovský z makro akademie. Národní kolo se koná jednou za dva roky, proto se Dominik právě se svým týmem připravuje na evropské kolo, které se koná v norském Trondheimu.


Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Zdroj: www.makro.cz

Zadavatel
Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR

Makro Cash & Carry ČR bylo založeno jako dceřiná společnost firmy SHV Makro. K 1. lednu 1998 převzala veškeré velkoobchodní aktivity společnosti SHV Makro v Evropě firma Metro AG. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna disponují prodejní plochou 10 000 m2. Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům, jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Jsou atraktivním místem nákupů jak pro maloobchodníky, tak pro velkoobchodníky i velkoodběratele. Tomu odpovídá i balení potravin – více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii. Podnikatelům (fyzickým i právnickým osobám) vystavujeme na základě registrace zákaznické karty, které jim umožňují vstup do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR. Zákazník může zažádat o vystavení maximálně pěti karet evidovaných na jméno držitele. Je na rozhodnutí zákazníka, tj. majitele nebo statutárního zástupce firmy či organizace, kterým svým pěti zástupcům nechá zákaznické karty vyhotovit.

Další články od Makro Cash & Carry ČR

Novým ředitelem prodeje a provozu makro ČR se stal Marco Veroni, který přechází ze stejné pozice v Itálii
Makro Cash & Carry ČR

Novým ředitelem prodeje a provozu makro ČR se stal Marco Veroni, který přechází ze stejné pozice v Itálii

Velkoobchod makro ČR má od 1. května 2024 nového ředitele prodeje a provozu. Stal se jím Marco Veroni, který působí ve společnosti METRO Itálie od roku 2010. Ve funkci nahradil Vladimira Gnjidice, který se v rámci skupiny METRO posouvá na pozici CEO v Maďarsku.
METRO AG optimalizuje představenstvo a nová provozní ředitelka Christiane Giesen navštívila Prahu
Makro Cash & Carry ČR

METRO AG optimalizuje představenstvo a nová provozní ředitelka Christiane Giesen navštívila Prahu

METRO AG posiluje zaměření managementu na realizaci velkoobchodní strategie – posílení provozního velkoobchodu a zvýšení efektivity. Snížilo počet členů boardu z pěti na čtyři a všem oddělením byly přiděleny další provozní funkce. Tyto změny vstoupily v platnost 1. června 2024. Zároveň navštívila Prahu nová provozní ředitelka Christiane Giesen, která bude mít na starosti mj. Českou republiku.
Makro ČR podepsalo Chartu Diverzity
Makro Cash & Carry ČR

Makro ČR podepsalo Chartu Diverzity

Na slavnostním setkání 7. června, během Evropského dne diverzity, podepsalo makro ČR Chartu Diverzity. Závazek k podpoře diverzity a inkluze stvrdila svým podpisem personální ředitelka Daniela Hrbková.
Makro ČR uspořádalo v rámci celosvětového měsíce diverzity interní konferenci Vstříc rozmanitosti
Makro Cash & Carry ČR

Makro ČR uspořádalo v rámci celosvětového měsíce diverzity interní konferenci Vstříc rozmanitosti

V rámci aktivní podpory diverzity a inkluze v pracovním prostředí uspořádalo makro ČR v květnu, u příležitosti celosvětového měsíce diverzity, celofiremní inspirativní setkání Vstříc rozmanitosti. Konference probíhala v Makro Akademii s možným online připojením, aby se jí mohlo zúčastnit co nejvíce zaměstnanců z obchodů makro po celé České republice.
Největší gastronomický festival v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST navštívilo 15 000 lidí
Makro Cash & Carry ČR

Největší gastronomický festival v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST navštívilo 15 000 lidí

Druhý ročník MAKRO CZECH GASTRO FEST překonal očekávání. Celkem 15 000 návštěvníků, 200 řečníků, 90 vystavovatelů a přes 50 000 ochutnávek! To byl pátek 12. a sobota 13. dubna 2024 v pražském O2 universu. Nejen milovníci dobrého jídla a pití, ale také špičky české gastronomie, odborníci, dodavatelé, hoteliéři, kuchaři, cukráři, barmani, baristé a studenti zde mohli v rámci těchto dvou dnů aktivně diskutovat a zároveň ukázat a okusit, co je dnes v české gastronomii možné zažít a kam se posouvají trendy.
Aliance Můj obchod pod záštitou makro ČR otevřela druhou prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7
Makro Cash & Carry ČR

Aliance Můj obchod pod záštitou makro ČR otevřela druhou prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7

Dostupnost základních služeb na českém venkově je dlouhodobým tématem především v souvislosti se zavíráním malých neorganizovaných prodejen v menších městech a vesnicích. Společnost makro ČR se rozhodla jít proti tomuto trendu a v rámci své sítě Můj obchod nabídnout prodejnám odbornou pomoc při zavádění prodeje v režimu 24/7, který dovoluje nákupy v místě bydliště a kdykoli. První prodejna tohoto typu úspěšně funguje několik měsíců v Bystré na Frýdecko-Místecku a druhá se otevřela v pátek 26. 4. v obci Krpy na Mělnicku.
Jídlo z restaurací je první, na čem teď lidé šetří. Česká gastronomie má přesto šanci těžké časy ustát. Řešení makro ČR ukazují, jak.
Makro Cash & Carry ČR

Jídlo z restaurací je první, na čem teď lidé šetří. Česká gastronomie má přesto šanci těžké časy ustát. Řešení makro ČR ukazují, jak.

České jídelny a restaurace jsou dále pod tlakem. Poté co většina z nich vydržela náročné období pandemie, musí se nyní vyrovnávat se změnami v přístupu zákazníků kvůli zdražování. Mezi pěti nejčastějšími položkami, na kterých lidé šetří, jsou z oblasti gastronomie hned dvě – stravování mimo domov a rozvozy jídla. Na restaurace Češi přesto nezanevřeli, chodí do nich ale méně často a poptávají levnější jídla. Ustát obtížnou situaci teď provozovatelům pomáhají i řešení makro ČR.
Víkend ve znamení MAKRO CZECH GASTRO FEST 2
Makro Cash & Carry ČR

Víkend ve znamení MAKRO CZECH GASTRO FEST 2

Otevřené tržiště o rozloze 2 400 m2 v O2 Universum, kuchařské a barmanské show, inspirativní workshopy, soutěže, ale i odborné přednášky, panelové diskuze a vzdělávací kurzy více než dvou stovek odborníků – takový bude druhý ročník největšího gastronomického festivalu v Česku, MAKRO CZECH GASTRO FEST, který dnes začíná v Praze.
SBÍRKA POTRAVIN POPRVÉ I MIMO TRADIČNÍ PRODEJNY MAKRO
Makro Cash & Carry ČR

SBÍRKA POTRAVIN POPRVÉ I MIMO TRADIČNÍ PRODEJNY MAKRO

Jarní kolo Sbírky potravin začne o den dříve, 12. dubna, na největším gastronomickém festivalu v Česku MAKRO CZECH GASTRO FEST 2. Návštěvníci budou mít v rámci festivalu možnost virtuálně nakoupit pro potřebné v pátek i v sobotu.
GASTRONOMICKÁ UDÁLOST ROKU SE BLÍŽÍ. CO VŠECHNO BUDETE MOCI OCHUTNAT NA MAKRO CZECH GASTRO FESTU 2?
Makro Cash & Carry ČR

GASTRONOMICKÁ UDÁLOST ROKU SE BLÍŽÍ. CO VŠECHNO BUDETE MOCI OCHUTNAT NA MAKRO CZECH GASTRO FESTU 2?

Jedinečné setkání špiček české gastronomie a milovníků jídla MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 otevře své dveře již příští týden. V pátek 12. dubna a v sobotu 13. dubna budou pro příchozí připraveny nejen jedinečné kuchařské show, ale také rozmanité typy ochutnávek zdarma. Ústřice, ryby, lahodné sýry, maso vlastní výroby makro či degustační porce od nejlepších českých kuchařů. To vše bude k dispozici po oba dny na všech čtyřech patrech pražského O2 universa. Akce je ideální nejen pro jednotlivce, ale i pro skupiny přátel a rodiny s dětmi, ty mají do 12 let vstup za symbolickou 1 Kč. Vstupenky na oba dny lze zakoupit online i na místě.