Kofola··3 min

Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko

Kvůli Kofole již nebude potřeba chodit do banky. Akcionáři této společnosti získávají přístup k výplatě dividend online. Umožní jim to nová služba České spořitelny Online výplata dividend. Prostřednictvím speciální webové aplikace s ověřením totožnosti přes Bank iD získají akcionáři společnosti Kofola ČeskoSlovensko možnost rychle a komfortně inkasovat svoje dividendy. Až dosud byla online výplata dividend dostupná pouze pro akcionáře energetické společnosti ČEZ.

Česká spořitelna zpřístupnila moderní aplikaci na výplatu dividend další firmě. Po ČEZ přichází na řadu i Kofola ČeskoSlovensko

Aplikace je založena na využití bankovní identity, díky které může akcionář rychle a jednoznačně prokázat svoji totožnost online. Data budou následně porovnána s údaji v Centrálním depozitáři cenných papírů (CDCP). Pokud se budou shodovat, dividenda bude zaslána na akcionářův bankovní účet. Ten nemusí být veden přímo u České spořitelny, ale u jakékoliv z bank, které umožňují identifikaci prostřednictvím bankovní identity (Česká spořitelna, ČSOB, Airbank, Komerční banka, Moneta, Raiffeisenbank, FIO a Creditas).

„Digitalizace našich služeb v oblasti investování je pro nás jednou z klíčových priorit. Nový a pohodlnější způsob výplaty dividend je dalším konkrétním krokem, jak naši strategii v oblasti digitalizace naplňujeme,“ říká Roman Choc, šéf tribu Wealth Management České spořitelny. „U akcionářů společnosti ČEZ se nový způsob výplaty setkal s velmi dobrou odezvou. Věříme proto, že se velký zájem ukáže i u akcionářů Kofoly.“

Aplikace je určena pro individuální akcionáře společnosti Kofola ČeskoSlovensko, kteří nemají správce akcií (investiční společnosti, makléřské firmy, penzijní fondy, banky) a jejich cenné papíry jsou vedeny v CDCP na jejich jméno. Až dosud museli tito akcionáři zajít pro výplatu dividend do poboček České spořitelny a požádat o bezhotovostní plnění, případně odesílat papírovou žádost na centrálu České spořitelny. Alternativou byla i výplata přes datovou schránku. Všechny tyto možnosti výplaty dividend zůstávají i nadále v platnosti.

  • O výplatu dividend Kofoly prostřednictvím Bank iD je možné žádat od 1. listopadu 2023
  • Aplikace je určena akcionářům Kofoly ČeskoSlovensko, kteří nemají správce akcií. Mohou ji pro online výplaty svých dividend využívat zcela zdarma
  • Aktuálně si o výplatu online mohou požádat akcionáři s Bank iD vydaným následujícími bankami: Česká spořitelna, ČSOB, Airbank, Komerční banka, Moneta,Raiffeisenbank, FIO a Creditas
  • Dosavadní způsoby výplaty zůstávají zachovány (žádosti o výplaty dividend mohou být stále podávány jako doposud)

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory
Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku
Kofola

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.