Kofola··4 min

Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider

Blíží se Vánoce, pro mnohé nejoblíbenější část roku. Čas rozjímání, rodinných setkávání a nadělování dárků. Nechte se unést do světa vonných adventních kalendářů, kouzelných čajových okamžiků a chutí vánočních sirupů či ciderů, které dokážou oživit ducha Vánoc a zároveň dodat domovu jedinečnou atmosféru. Vstupte do magického světa svátečních chutí a vůní.

Čekání na Vánoce zpříjemní voňavé bylinky i švestkový cider

Nejatraktivnějším vánočním bylinkovým artiklem jsou už tradičně adventní kalendáře. Také jste se jako děti těšili, jak si z nich každý den vyloupnete čokoládu? Velmi podobně to funguje i s čaji. Každý den si užijete originální dáreček, a než se nadějete, Štědrý den je tu.

Adventní kalendář Betlém

Těšení na Ježíška vám zpříjemní bylinkový adventní kalendář LEROS s ručně malovaným vystřihovacím betlémem. V kalendáři naleznete kreslené postavičky, ze kterých si můžete sestavit tradiční betlém a vyzdobit si domov kouzelným vánočním doplňkem. Kalendář navíc obsahuje 24 malovaných jmenovek na dárky pro vaše nejbližší.

Adventní kalendář stromeček

Užijte si magii předvánočního času s čajovým kalendářem se skládacím stromečkem LEROS. Každý den objevíte nový bylinkový čaj a zároveň si postupně ozdobíte vánoční stromeček. Kartičky na zakrytí čajů a ozdob jsou zároveň visačkami na dárky pro vaše milované. Stromeček lze postavit na stůl či okno nebo pověsit na zeď.

Adventní kalendář věnec

Třetí varianta bylinného kalendáře se pyšní tvarem věnce. Obsahuje 24 čajových sáčků s výběrem léčivých, funkčních a harmonizujících bylinných čajů. Jmenovky, pdo kterými jsou čaje ukryty, mají na lícové straně jehličí a budou se vám hodit k většině balících papírů. Vypitím čaje odkryjete ozdobu schovanou pod jmenovkou, a tím zdobíte věnec. Kalendář si můžete zavěsit na dveře nebo na stěnu a užít si adventní čas s šálkem čaje každý den.

Vánoční sirup

Vytvořte si vánoční pohodu s bylinkovým vánočním sirupem od LEROSU. Kombinace sladké mandarinky, kdoulovce, skořice, kardamomu a hřebíčku vytváří neodolatelnou vánoční chuť. Sirup je skvělým doplňkem do vašeho oblíbeného čaje či svařeného vína, nebo se s ním můžete zahřát místo punče.

Vánoční čaj

Užijte si Vánoce plné chuti a harmonie s limitovanou edicí bylinkového čaje LEROS. Hřejivá skořice, voňavý pomeranč, šípek, exotický badyán a hřebíčkem vytvoří během chvilky vánoční atmosféru v každém šálku.

Limitovaná edice Švestka Cider

Zima volá po teplých nápojích, proto jsme pro vás spolu s F.H. Prager připravili novinku. Jde o švestkový cider, limitovanou edici, která zahřeje i potěší. Je o trochu ostřejší než klasické cidery od Prageru, a díky stylovému balení z dílny Tomski & Polanski přinese radost od prvního rozbalení až po ochutnání. Cider najdete na e-shopu.

Užijte si klidný a požehnaný vánoční čas strávený s těmi, které máte rádi, nebo jen v tichém rozjímání se šálkem dobrého bylinkového čaje nebo teplého cideru.

Zdroj: www.kofola.cz

Zadavatel
Kofola

Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově zaměstnává více než 2 000 lidí. Do produktového portfolia Skupiny v ČeskoSlovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu.

Další články od Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory
Kofola

Značka Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátory

Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále. V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku
Kofola

Kofola zrealizuje na festivalu Colours of Ostrava reálné svatby, pro nezadané přichystala originální seznamku

Chcete být blíž své lásce, nebo právě toto léto najít tu pravou? Kofola i letos pokračuje ve své misi a inspiruje páry k intenzivnějšímu prožívání společného času. Na letních festivalech v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde se odehrají skutečné i festivalové svatby nanečisto. Nachystané jsou i seznamky pro nezadané nebo diskuze s odborníky na lásku.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola
Kofola

Kdo nikam nespěchá, nic mu neuteče, hlásá v nové kampani Royal Crown Cola

Komunikaci pro Česko a Slovensko připravila agentura Wiktor Leo Burnett. Stalo se tak na základě vítězství v tendru.
Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb
Kofola

Na festivalu Rock for People jsme oddali první zamilované! Na Náměstí lásky zrealizujeme během léta další desítky svateb

Kofola pokračuje ve své misi inspirovat páry, aby spolu trávily více společného času. Letos zamilované navíc vyzývá ke vzájemným dotykům! Na letních festivaly v Česku a na Slovensku připravila jedinečnou zónu – Náměstí lásky, kde proběhnou nejen reálné svatby, ale i živé diskuze, taneční a další kulturní vystoupení s umělci, které téma lásky a mezilidských vztahu spojuje. První taková zóna vznikla na Rock for People, další se objeví na festivalech Colours of Ostrava, Pohoda a Grape.
Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství
Kofola

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.
Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí
Kofola

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.
V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů
Kofola

V jednotě je síla: Kláštorná Kalcia představuje magický příběh dvou bratrů

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko přichází s novou komunikační kampaní. Ta se opět nese ve středověkém duchu, tentokrát ale představuje nové hrdiny. Příběhem dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius, komunikuje hlavní produktový benefit, což je obsah vápníku a hořčíku. Tím ukazuje, že skutečná síla se skrývá v jejich spojení. Kampaň z dílny agentury VML odstarovala 1. června a objeví se kromě televize také online, na venkovních plochách a v obchodech.
Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání
Kofola

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni
Kofola

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.
„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody
Kofola

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.